anne varsa evlat var anne yoksa evlat ölu gibidir insan ölse daha iyi anne yoksa
2025-04-04 18:25:10
61
Özlem 3537 :
benimde yüregim çok acıyo 25 gün oldu annemi kaybedeli😢😢😢
2025-04-04 22:29:11
21
user50096215739205 :
keşke bütün anneler ölümsüz olsaydı
2025-04-04 20:56:36
13
ultraslan07 :
çok zor durumdayım Allah'tan başka kimsem yok annesizlik o kadar zor ki inşallah okulumu bitirip anneme layık bir evlat olacağım.
2025-05-07 11:17:29
2
qedir :
😭😭😭😭mende Anamı isteyirem😭😭🥺🥺
2025-04-05 17:22:17
1
sjsjdjdjh :
😭😭😭anacan sansiz cox catindir bu hayat😭😭😭😭😭😭😭😭
2025-04-05 06:40:30
1
yesimyakdz :
Tam 60 gün oldu her gün yokluğu öyle bir vuruyor ki nefes alamıyorum bu yangından 🥹 nasıl gecicek sensiz günler bilmiyorum anne
2025-05-15 09:55:51
2
İncinay. Masal🏹🏹🏹🏹🏹🏹🏹 :
Bende çok özlüyorum be çocuk 😢Allah mekanın cenlet olsun amınn😢
2025-04-05 10:38:59
1
TAHİRE CELEP BÜYÜKBİÇER :
bendeeee😭
2025-04-09 17:51:15
1
Rasul :
hər gün diyirəm hər gün hər saniyəni demirəm inanmazsız diyə❤️🩹
2025-04-07 18:44:48
0
Emine Özçelik :
benimde canım çok acıyor evlat senin gibi bir geceler anlıyor beni gecelerden başka sırdaşım yokki
2025-04-05 23:48:12
1
asldkxjchsjd :
Mən də ANAMI çox özlədim😥😥😥 amma ora gedən qayıtmır😥😥😥
2025-04-05 20:14:11
4
OVCİYEVA İLAYA :
mənimdə canım cox yanır😢😢😢
2025-04-08 21:01:37
0
Sahin :
o acı hiç gecmıyorkı gun gectıkce daha fazla acıyor 14.12.2024 saat gece 01:15 dunyam yıkıldı nefesım kesıldı ogun o saat o dk herseyımin dunyamın nefesımın gozumun onunden gidısı bır yanımn yokolması
2025-04-12 21:36:58
0
𝐀.𝐓 :
Qoxuna hesretem ANA 💔🥹
2025-04-08 09:56:55
0
elif♥️ hanim :
Ay cnm bende Cook öz ledim Annemi Kasgi olmasaydi yatan yeri cennet olsun 🙏🤲😭😭😭😭🤷🤷
2025-04-04 22:24:40
1
Ay🌙 :
canım anam
2025-04-04 05:51:43
0
User. :
anamı isdemek nediki ölerəm onsuz ölürəm 😔🥺
2025-04-06 10:42:17
0
zaqatala.❤ :
😭😭😭😭ürəyim ağrıyır sensiz Anam😭😭😭
2025-04-06 13:09:30
0
Nilufernifteliyeva__95 :
məhz oglu illər sonra bu hala düşməsinə deyə yaşayan analar var 🥺
2025-04-06 13:54:09
0
serhat.biter33 :
Canım Annem Allah Yokluğunu Göstermesin 🥺
2025-04-06 16:53:09
0
elnuragayev175 :
ahh be cocukk bende ozlerim gelmezki😢😢😢
2025-04-07 07:48:47
0
YA.ALAH.YA.REHMAN.YA.REHIM. :
😭😭😭😭can.ana.
2025-04-05 08:33:23
0
To see more videos from user @dermansizdertler, please go to the Tikwm
homepage.