@travelwithraad: دي نقطة تخلي بالك منها وتكون فاهمها وانت مسافر 🤝 كمان في اغلب الوقت كروزات كتير بترسى جنب بعض وبيكون في كروز على يمينك وعلى شمالك وخاصة في مدن زي كوم امبو هتلاقي ٦ مراكب ممكن جنب بعض، سواء في الاقصر او اسوان نفس الكلام والتجربة كلها وجمالها بيكون وقت ال sailing او الابحار في النيل والمركب بتتحرك 🤩