@jonnishh: अर्को वर्ष केपी ओली लिग भए व्यापक हुन्थ्यो #football #analysis #jonnishh #SportsOnTikTok #CelebrateFootball

jonnishh
jonnishh
Open In TikTok:
Region: NP
Sunday 02 March 2025 14:19:25 GMT
97480
6160
51
43

Music

Download

Comments

thachhaina_123
Tha Chhaina :
money laundering
2025-03-02 17:20:14
46
rabin.karkii
Rabin :
90 mins samma basera heryoo bhane Buffon Lalitpur Mental hospital pugchha 😂😂😂
2025-03-02 22:20:26
45
pracas10
Prakash Pokharel :
Your Styles to express is wonderful 😁😘❤️
2025-03-02 14:50:35
21
m1nas7
M :
fact bro fact. Nepalese government ma turning mindset aauna parcha. tara yo still chaina . they need to think of division deeply down n need to give a hope for those footballers
2025-03-02 14:39:08
5
nem_bang10
Sambad Hang Nembang(LEO)👑 :
Corrupted money jatii xa jaslai lyaye nii bhaigonii
2025-03-03 01:32:52
4
asbinkhadka1230
🤹‍♂️ :
sai vannu vayo dai
2025-03-02 16:21:59
3
sweatycore
Mr.Core  :
Rupees Manuplation
2025-03-02 22:25:18
3
aaisinggrg10
Chhimeki Oppa 🥝 :
Kei hudaina, kp pm Bata out vayesi cup pani afai out hunxa, pahila dekhi hernai aako ho yesto makina
2025-03-04 00:37:53
3
mmm41598
Subash🧘‍♂️ :
SAI HO DAI LYA BHANKOO❤️❤️❤️
2025-03-02 16:23:53
2
sumanshres1235
Sumon :
We need to change cup name .
2025-03-03 06:06:04
2
rajupyatha
Raju :
sahi ho bro
2025-03-02 14:32:07
2
anjan_gurung07
ANJAN GURUNG 🇳🇵 :
arko barsa kp budo ko thegan xoina bachxa ki bachdena😂
2025-03-03 09:25:46
1
krishnakhatri3980
Krishna khatri :
nice words dai
2025-03-03 07:44:54
1
phsyco558
one Love 👽 :
next year aba messi lerauxa budo le😂
2025-03-03 04:40:30
1
bi_vor
Bi vor :
Sabai kuma sagar hernu ako buffon hoina
2025-03-03 16:58:04
1
im.waiba
Kamal Tamang Waiba :
amazing thoughts yar
2025-03-03 03:26:55
1
bigyanbhattarai2
Bigyan Bhattarai957 :
Jonnish ko analysis herna maja auxa j hos
2025-03-04 05:13:48
1
dojacat9631
404 ERROR :
😂😂 ho buffon bokera ayera public attention garayo
2025-03-03 02:16:26
1
teelakmagarrj
Rjteelakmagar :
अब एन्फालाई पनि दवाब हुन्छहाेला ।
2025-03-03 01:16:33
1
surakshya744
surakshya🇨🇦♥️🇳🇵carpediem :
kp oli cup unforgitable moment in nepal's sports fraternity
2025-03-03 16:41:10
0
mr.chettri851
🚭 :
जस्ले मेरो comment मा like गर्दैन त्यो SEE र SLC मा fail हुन्छ ।
2025-03-06 14:17:34
0
shishirkshetry
Shishir Kshetry :
yettiko sochne vaya buffon aaudaina thiyo hola player ne testai xan right kurama kasaile saath dinnan desh dekhda birakta lagxa sabai thauma yestai ho feri
2025-03-04 17:48:33
0
shishirkshetry
Shishir Kshetry :
yesto question sodney manxe tya thiyana commentator ne buffon aayesi tw nepal ko football khatrai vaya jasto garethiyo
2025-03-04 17:46:44
0
manoj_shahi10
Manoj Shahi :
mandal le garxa re 🤣🤣
2025-03-04 05:50:53
0
To see more videos from user @jonnishh, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About