هل يجوز قراءة دعاء الاستفتاح اللهم باعد بيني وبين خطايا كما باعدت بين المشرق والمغرب........... الخ
2025-03-06 19:02:51
54
Mariom🦋💗 :
جماعه معلش نا متلغبطه هي ركعه تانيه اللي بنقول فيها تشهد مش ثالثه نا كل ده فكره الركعه ثالثه طب كده صلاتي مش مقبوله ولا اي
2025-03-09 14:30:31
7
أﺣـــــــــAНМEDمــــــــــدٍ :
@🥷🏻:مات وهو يقول
أمتي أمتي
ألا يستحق منا أن نصلي عليه
عليه افضل الصلاة والسلام💚
2025-03-12 11:46:40
61
*يمكن ماليش نصيب في حاجه بحبها :
انا بقول نص التحيات في الركعه التانيه وبعدين في الاخر بقولها تاني بس كامله صح وله غلط كده
2025-03-07 03:05:33
30
وحيده كالقمر 🌚🖤 :
انا لمه بسجد بقول
اللهم لك سجد. وبك امنت. ولك اسلمت سجدي وجهي الذي خلقه وصورو وشق سمعيه وبصري تبرك الله احسن الخالقين
2025-04-13 22:32:09
7
𝐓 '🦋 :
نقول اللهم لك سجدت وبك آمنت ولك أسلمت سجد وجهي الذي خلقه وشق سمعه وبصره في السجود؟
2025-03-17 05:09:01
10
👑🌪 سلطآن 🥷⚔️ آلسلآطين 🏅🦅 :
جيش سيدنا محمد فين
2025-04-24 22:41:00
136
Sirin :
حوقلو ⤵️📿
2025-04-13 00:28:46
10
ام هاني 🌺 :
جزاك الله خير
2025-08-30 19:05:37
6
الايمان :
انا بقول التحيات كده التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك ايها النبى وعلى عباد الله الصالحين اشهد ان لا الله الى الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اللهى وصحبهى وسلم كما صليت على سيدنا إبراهيم وعلى الهى وصحبهى اجمعين فى العالمين انك حميد مجيد
2025-07-26 02:02:32
12
Mohamed El fikey :
ماشاء الله متخيلين كمية الحسنات والثواب اللي هياخده ♥️
2025-04-02 22:05:21
9
Ahmed Abdullah :
نصيحه لكم يا اخوتي في الدين عند قول ربنا ولك الحمد قولوا بعدها حمدا كثيرا طيبا مبارك فيه يتسابق فيها بضعه وثلاثون ملكا لكتابتها 😁
2025-03-18 22:56:59
17
MarwaSaleh :
الحمدالله طلعت بصلي صح الحمدالله يارب🤲❤️
2025-04-20 00:30:32
8
Hakim Hakim Afghoul :
تشهد في اول مافيهش صلاة ابراهيمية
2025-04-06 07:54:31
5
🌓 :
هوه حضرتك يا شيخ قولت التحيات كلها بعدين صدقت و لا قولت التحيات كامله بعدين قمت و كمان سؤال هوه احنا بنصلي ركعتين بعدين نقول نصف التحيات ولا كلها
2025-03-06 17:01:11
35
Le M :
طب بخصوص رفع لايدين انا شفت لما بتنزل لسجود وبتطلع مبترفعش ايدك وانا برفع ايدي هل صلاتي باطله
2025-03-12 08:50:09
11
ابو باسل الغمًضه :
دعاء الاستفتاح / سبحانك اللهم وبحمدك وتبارك اسمك وتعالى جدك ولا اله غيرك ومن ثم يقول الله اكبر كبيرا والحمد لله كثيرا وسبحان الله بكرة وتصيلا ) بارك الله فيك ذكرت شي ونسيت شي
2025-03-08 05:53:59
6
Jihen :
اقرؤوا اية الكرسي بعد كل صلاة
2025-03-20 04:37:45
8
𝒜𝓁𝒾🇶🇦 :
الركعه الثانيه أنا أقول التشهد أقول الين عبدو وا رسوله
2025-03-14 15:33:04
7
Shahd Mahmoud :
هو ليه بتقول دعاء الاستفتاح مش المفروض نقيم الصلاه صح ولا غلط
2025-03-07 10:58:02
73
To see more videos from user @ahmedabdelrahmanelshazly, please go to the Tikwm
homepage.