@twinkmarshmellon: Amgras MetaHeld Fan Pro2 ni function masa raya nanti sekarang musim panas pulak tu! Beli sekarang boleh guna masa raya nanti 💨 #amgras #amgrasfan #amgrasmetaheldfanpro2 #portablefan #kipasviral

mellon 𓍼
mellon 𓍼
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 09 March 2025 04:07:28 GMT
605840
13115
261
1730

Music

Download

Comments

imanie.store
Imanie ✿ ⁎⁺˳ :
nie bru betul2 function,siap boleh pusing ltk dekat palang katil🥰
2025-03-09 06:58:39
134
housofpsychoticgrls
satay :
okay srs question, ni better dari goojodoq n jisulife ke? (price range sama, yang 70-100+ tu)
2025-03-10 05:24:28
63
dumplingsushi_
Tushi 🎧ྀི :
Weh function nyaa kt katil tu😆
2025-03-09 05:48:27
8
syuhaa_syuhadaaaa
Syuha🍒 Racun Shopping :
mcm mnyesal beli goojodoq,sbb smpai² angin je fungsi volume btry xde tunjuk pon kt screen dia😅
2025-03-11 15:57:00
41
adrianaaaa970
rianaaa ﹒⪩⪨﹒ :
Bestnya boleh rotate tu😍
2025-06-10 23:55:14
0
luoyi_5h4
Luoyi_5h4 :
Bru order jisulife tp yg ni mcm lg best n kecik n murah
2025-03-22 04:09:03
37
aryshiaa
spanish latte :
kalau dah restock putih, panggil tauu 😔
2025-04-12 01:49:16
5
latih58
fiaaaa🌹🌷 :
beteri boleh tahan berapa lama, kalau jatuh masih boleh pakai ke???
2025-03-26 22:51:42
1
11_accountnotfound_11
🕊️🕊️🕊️ :
Kena beli ni hehe
2025-03-23 03:03:01
1
girls_queens03
♡⑅⁺˖𝑸ϋ℮℮ɳຣ˖⁺a⑅♡ :
tolong stock kan warna pink plss😔🙏
2025-03-13 23:06:07
8
_its.ienaa
*✧°• ♡ ✿iena✿ ♡ •° ✧ * :
Kenapa kipas saya susah nk on ye. Sye dah tekan lama ii button tu xon 🥺
2025-05-15 14:31:00
1
hldshm
nrhldshm ۫ ꣑ৎ :
Design n colour dia lawa betulll 🥺
2025-03-10 07:44:09
1
ummimas3
Ummi Mas :
macamana nk tahu bateri tggl berapa ..
2025-03-22 15:46:39
2
nshxhira11
𝚜𝚑𝚊𝚛𝚑𝚖𝚗 :
Part boleh sangkut dkt katil tuu kita teruja 😍
2025-03-09 15:40:59
2
dandelionieeeee
✿ 𝒂𝒎𝒊𝒓𝒂𝒉 ✿ :
comelnyaaa!! ringan tak?
2025-03-10 03:16:07
1
iam_nfdylaaa
Fadyla :
Cantik nyaa first time tgok 😍
2025-03-09 17:31:32
1
jpnsharn
sunday⁷ :
esok2 mmg habis duit aku duk beli kipas saja
2025-05-31 02:55:46
6
_nrawnii
𝔰𝔢𝔯𝔢𝔦𝔫 ⋆˚࿔ :
weh smartnyaa kipas nii 😭
2025-03-11 04:56:27
3
atiyatatau_
atiyaaaa :
brand mne best yg angin kuat n tak bising?jisulife/goojodoq ke yg ni?
2025-03-21 14:46:52
4
ftinn.aqlh
atiyn𓍢ִ໋🌷͙֒ :
Eeee smart nya kipas ni 😍
2025-05-10 16:40:42
1
bondaalia
bondaalia :
Uniknya design diaaa 😍 color pun comel!
2025-03-09 10:15:22
1
_qiiesssoul
qyssssss :
wuish function terukk siap boleh pusing pusingg
2025-03-09 10:19:28
1
nnfiza
ttalgi🍓ྀི :
This one is cool!!
2025-03-10 02:12:12
0
syahalee
syaha ୨ৎ :
Berkenan la lawa sangat
2025-05-25 06:49:39
1
fifazylee
Fifaaaa🪻 :
Tahan lama tak battery dia?
2025-05-20 08:57:17
1
To see more videos from user @twinkmarshmellon, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About