عم اشرف انا فوني قفل ضريبه و دفعت اللي هي المفروض ان الفون شغال اللي هي سداد رسوم جهاز اي الحل كدا و هل الفلوس راحت عليا كدا ولا اي
2025-12-27 14:59:23
0
Shimaa Ahmad :
طيب التلفون مش بالبطاقة بتاعتي ودلوقتي بدخل رقم بطاقتي بيقولى غير صحيح
2026-02-10 19:47:35
2
عٌمًر |𝑂𝑀𝐴𝑅 :
يا عم اشرف انا الي اتصورت معاك في قنا في بنزيون ياريت يعم اشرف تبعت الصور معلش 🥺
2025-03-17 14:35:57
4
Osama Zaki :
طب انا دلوقتي دفعت المفروض بتقعد قد ايه علي ما الطلب يتم وتتشال الضريبة
2025-04-13 14:49:51
16
كريم│𝐊𝐀𝐑𝐈𝐌 :
طيب لو انا جاي من الكويت ونسيت اسجل الجهاز بتاعي في المطار وطلعت وبعدها لقيت عليه ضريبة هل في إمكانية اسجل انا بالجواز ولا لازم التسجيل في المطار فقط وشكرا لحضرتك يااستاذ اشرف ❤️🥰
2025-03-16 22:42:06
9
يارب كرستيانو ياخد كأس العالم :
عاوزين شرح 120فريم 😞
2025-03-16 22:43:02
41
Mahmoud Salah :
الضريبه بتكون كام
2025-03-30 21:25:44
9
جمارك / customs& Libya :
ي عم اشرف عايز اس23 الترا بتاعك
2025-03-16 22:56:02
1
𓆩𝐀 𝑴𓆪 :
ي اشرف اريد تكلمني وش افضل جوال لببجي موبايل
2025-03-16 22:37:53
16
الجبل⛰️ :
120 فريم بسرعه
2025-03-16 22:50:57
15
. :
اريد 120فريم
2025-03-16 22:36:46
8
محمد؟ :
ال120 فريم ياعم اشرف التليفون بيموت والله😵😵
2025-03-16 23:08:56
8
بـــــشّـ𝑏𝑠ℎ𝑎𝑟 ـــار🦅⛎ :
ازيك يا عمو اشرف
انا والله من قنا وبدرس فى الكليه
وكنت محتاج تلفون يكون مستعمل وتكون مساحته كبيره عشان اسجل عليه المحاضرات والسكاشن ويكون برضو حلو فى الالعاب زى ببجي وتكون كاميراته حلو فى حدود 3 ال
2025-03-16 23:47:49
5
ُ :
يا استاذ اشرف التلفون لما افتح نقطه اتصال لي حد بيقفل اي الحل
2025-03-16 22:41:08
5
𓆩𝚖𓆪🇸🇾 :
ياعم اشرف عايزين 120 فريم
2025-03-16 22:40:08
6
👑☝ بودا || BODA 🤴😍 :
ال 120 فريم ب الله عليك يا عم اشرف🙂💔
2025-03-16 23:38:01
31
ninjaادله :
يا عمو اشرف عايزين طريقة ال120فرسم تليفوني بيقطع جدا في التحديث الجديد🥰❄️
2025-03-17 16:27:00
4
احمد شلقامي :
🥰♥️الله ينور و تسلم ♥️🥰
2025-03-16 22:50:20
2
"Ahmed HoSsam⚖️🦅🖤" :
طب أنا خطوه الرقم القومى مش مظبوطه معايا علشان الرقم بتاعى مش متسجل بالرقم القومى اعمل اى لو معرفتش اسجله
2025-04-08 00:24:53
3
aliaa elkhwly( El Joker ) :
انا عاوزه اشتري فون جديد بس مش عارفه اختار ف لو سمحت تعرفني ع فون كويس وبسعر حلو
2025-03-17 15:25:02
1
محمد الجابري :
ممكن رابط التطبيق
2025-11-11 15:47:58
1
🖤 Böda 🖤 :
دفعت ضريبة 3000 جنيه بس اخذتهم تاني من شركة نون
2025-03-19 08:49:11
1
SEVO 💯👑 :
اجيب منين السريال نمبر لو مش معايا العلبه
2025-12-25 01:06:51
1
To see more videos from user @ashrafzamka, please go to the Tikwm
homepage.