mere yai dua hai apni sister's ke ke leye wo hamesha first position lia kare 🥰🥰🥰🥰🥰
2025-03-28 00:58:44
7
▄︻┻═┳一😖💥 ̿’̿’̵͇̿ŮŚMÄŅ𒈞꧂ :
mere lia b dua karna 75 percent number mere Allah apko kamyab frmai Agr ap k itne number ai to meri id ki ek tiktok bana or ya kehna mere itne number ai ha❤️❤️❤️❤️❤️ok
2026-04-01 06:45:48
1
My Bestie is my life 🫶🫶 :
Mubarak hoo
2026-04-09 06:18:01
1
Khan baloch001 بلوچ :
jio allah mujhe bhi pass kare
2026-04-08 16:47:03
1
Syed Zada :
wow bro 😄😄😄😄
2026-03-31 06:14:57
1
亗 🚩س ࿐ :
Mashallah Allah pak sister ko or kamyab Kary
2025-03-28 23:43:23
1
Umaima Kaleem :
Kon sa school hain
2025-04-16 20:20:55
1
@shahzadi ♥️❤️🤜🤛 :
Allah,sab,kopasskary,ameen
2026-04-09 11:19:51
2
🥰MERAB Hera🥰😘 :
allha pak bhto kamiyab Kara ameen
2025-04-15 06:43:27
1
Muhammad naseer :
may you succeed
2025-03-27 04:17:57
1
user835903644 :
Masha Allah congratulations
2025-03-28 04:36:53
1
bhaveleen kour bindass kudi😋 :
mere Bache mashalla first position le kar aye hai kg1 or narsari puri class me🥰🥰🥰
2025-04-11 22:27:28
2
Hiba lovely❤ :
insha Allah🥰🥰🤲🤲🤲🤲🤲🤲
2025-05-01 04:58:32
2
️✨ Yasir Ali🦋 :
mashallah congratulations sis😊
2025-03-27 16:02:07
1
Adeel Rais555 :
congratulations 👏
2025-04-13 08:54:38
1
ayat Noor princess queen 👑💖 :
bahut bahut Mubarak ho aapko Mashallah inshallah Allah pak hamesha kamyabi aata Karen Ameen summa Ameen
2025-04-11 00:29:30
1
💝 ZIDDI BOY 💝 ❤️ :
humari Dua h k ap har class m 1st position pao 🤗❤️❤️
2025-04-10 09:14:19
1
Mano🥰🥰 :
Congratulations sister and best of luck
2025-03-27 18:16:29
1
Khan zada :
good very nice 👍👍
2025-12-04 06:58:39
0
Ubaid Khan :
mashalla
2026-04-09 11:04:23
1
🍁🇩 🇦 🇼 🇴 🇴 🇩 🍁 :
Congratulations 👏
2026-05-09 07:50:42
0
iQRA moondra, :
mashaAllah so cute
2025-04-09 15:45:03
0
To see more videos from user @kudsiaarain, please go to the Tikwm
homepage.