Ik ben een professional ghost hunter met een groot team ga is mee en dan maak je een verhaal
2025-03-27 20:43:44
39
GODSPLAN2222 :
een tip : kerk hooglanderveen amersfoort snachts meerdere malen een vrouw horen huilen daar op het begraafplaats en als je dan gaat kijken is er niemand
2025-03-28 09:51:42
8
¿ :
Hallo’s kom vaak op de Veluwe dus vind het niet zoo fijn 😅
2025-03-27 18:42:07
18
gerritboverhof :
#hetrondehuisnunspeet 🧐
2025-03-28 05:45:59
11
marco :
solse gat is geen moer aan. gebeurd helemaal niks daar. het is een gat meer niet
2025-03-30 09:29:54
20
Westertoren750 :
Mooie vertel stem 💪
2025-03-28 21:42:05
1
Teun Tanghe :
woon hier vlakbij nooit wat gehoord of gezien nog
2025-03-27 21:39:35
2
Chantal Dappers Pol :
wat bedoel je eigelijk met be Careful
2025-03-28 14:43:32
2
Michel :
Je kan bij de efteling gaan solliciteren
2025-03-27 19:53:13
3
🇳🇱dutch🇳🇱carspotting🇳🇱 :
Doe het hoompje (k ga daar miss zelf binnen proberen te komen)
2025-03-29 09:25:07
1
hondyblondie :
Ik was daar met een vriendin in de nacht, toen wij daar stonden hoorden we kerk geluiden.
2025-03-27 20:07:32
2
cyn :
lees je is in over het ronde huis in Nunspeet
2025-03-28 08:13:30
1
chiqanscuk :
Mag ik even memoreren dat je een prachtige vrouw bent.
2025-03-28 11:13:58
1
𓅥🇯🇲JONKO🐭MOEZOE🇯🇲𓅥 :
wie weet ik ken het niet
2025-03-31 10:36:56
0
Idur :
hoe knap ben jij seg 🥰
2025-03-27 18:50:53
0
DenizKara :
💜💜💜
2025-04-06 12:36:05
0
Guust VS :
🥰🥰
2025-03-27 19:33:00
0
Jonko____ :
werd illegaal vuurwerk opgeslagen denk hele zootje opgeblazen 😂😂😂
2025-04-06 01:25:12
1
lenamarie😝😴👻🌹😺 :
creepy
2025-03-27 18:36:07
1
halllo3006 :
wouws
2025-03-27 19:16:07
1
Manuel :
♥️♥️♥️🙏🙏🙏🙏♥️♥️♥️
2025-03-27 20:31:08
0
vinvin1975 :
GGZ kom er eens in we hebben er weer één 😳
2025-03-28 08:25:13
4
simoone :
Rondehuis Nunspeet is nu ook allemaal bos
2025-03-28 06:31:30
3
anthony🇧🇪✝️🖤 :
EN ik was ook uitgenodigd en het was heel leuk
2025-03-27 22:39:01
2
cas.vandervliet :
@Tigo wij hebben rattenspotter
2025-03-28 15:36:27
2
Sharkie :
Ik ken deze verhalen ook, als kind zijnde stonden wij in Ermelo op de camping! We zijn er veel geweest en veel spookverhalen gehoord over de plek….
2025-03-28 08:16:45
2
Leonard💖DiCaprio💖fan :
dit is de vibe van dans macabre🥰🥰😁😁
2025-04-04 19:16:10
2
Robin De kleijn :
Ben daar zelf ‘s nachts geweest was helemaal niks
2025-03-28 16:01:34
1
nicky :
hier moet ik toch wel een keer naar toe😅😎
2025-03-28 14:12:58
1
Dave van Meeteren :
K ga wel! Ga je mee ik neem koffie en thee mee en misschien wat koek
2025-03-28 12:36:44
1
Jorre :
ik ben daar gaan kamperen voor de grap met vrienden die nacht hadden we alemaal dezelfde droom over het klooster en we konden in die droom met elkaar praten
2025-03-28 16:16:09
2
🇳🇱gen.x.84.🇳🇱danny.on.tour :
lijkt mij een uitstekende plek om 's nachts een tentje op te zetten👍
2025-03-31 05:01:49
1
Roderick :
@Daan WIJ diende gewoon bands💰 ze waren geen heksen at least 6/10 op alles🙏
2025-03-30 21:07:40
1
Daanhoveling🚀❤️ :
@Tom0541 verboden bos volgende video?
2025-03-27 18:38:29
1
Zita :
Heeft steven Spielberg al gebeld die zoekt iets voor een nieuwe film 🎥
2025-03-28 04:37:45
1
Maarten🧸 :
Jij hebt toch soms enge verhaaltjes 😅🤭
2025-03-28 00:43:45
1
Mark Zw. :
Je ken het altijd zo prachtig mooi vertellen !
2025-03-27 20:37:51
1
christiaandoppenb :
Die legende klopt als een bus werd ons al verteld op basisschool
2025-03-27 20:53:28
1
p.loon1969 :
denhaag het torentje
2025-03-27 21:39:54
1
ronaldomehdi1 :
😁😁😁
2025-04-06 07:08:39
0
minecraft :
🥰🥰🥰
2025-04-06 09:19:20
0
ronaldomehdi1 :
🥰🥰🥰
2025-04-06 07:08:37
0
ronaldomehdi1 :
😂😂😂
2025-04-06 07:08:35
0
𝐑𝐨𝐱𝐚𝐧𝐧𝐞🤍 :
ik ben net op vakantie in veluwe en dan zie ik dit opeens heel random😂😂😂
2025-04-06 06:19:07
0
📧vi💕💕 :
@★ E M M A ★ hzo de Veluwe 😭
2025-04-05 10:39:40
0
schraamattt :
dan heb je een heel spannend verhaal met een hele lieve juffrouw stem.😄
2025-04-05 06:00:32
0
Nick :
😂
2025-04-04 16:50:02
0
js :
doe van brabant
2025-03-31 22:21:44
0
je_girly1 :
ik ga nooit Meer slaapen
2025-03-31 17:07:56
0
Kawasaki VN 1500CC Mean Streak :
is hier geen reet aan de hand🤣 heb er in de buurt gewoond. is alleen een leuke plek om wilde zwijnen te kijken 🤣🤣🤣🤣
2025-05-11 05:41:45
0
MadCatGaming33|ttv :
boom en toen was je echo weg 🤣 omg zo slecht dit 🤣🤣🤣 ben zelf paranormaal begaafd maar dit slaat alles 🤣🤣
2025-03-31 04:50:29
0
m.vg90 :
Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel. er staat nu al jaren een camping, maar een stukje van de steenovens van vroeger is nog zichtbaar. in de bossen stonden vroeger arbeiders krotten.
2025-03-30 23:42:20
0
To see more videos from user @slaapnooitmeer, please go to the Tikwm
homepage.