@sernikos.moto: Νέο SYM ADXTG 400! Φτιαγμένο για τους Ελληνικούς Δρόμους! Μιλάμε για το πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο scooter της SYM ADX 400, κατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Έχει ισχυρό κινητήρα 35 αλόγων, χαμηλή κατανάλωση λίγο πάνω από 4,5 λίτρα στα 100, TFT οθόνη, LED προβολείς, upside down ανάρτηση, δισκόφρενα και ανοιγόμενη σέλα. Τα ελαστικά της είναι on/off road, έχει χώρο για συνοδηγό και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη και προστατευόμαστε καλά από το fairing. Το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει 7.190 ευρώ και διατίθεται στο κατάστημα Sernikos Moto στο Πλατάνι. #Sym #sernikosnoto #sernikos #scooter #adx400 #ΕλληνικοίΔρόμοι #ΕντόςΕκτόςΠόλης #35Άλογα #4.5Λίτρα100 #TFTΟθόνη #LEDΠροβολείς #UpSideDownΑνάρτηση #ΔισκόφρεναΜπροςΠίσω #ΑνοιγόμενηΣέλα #OnOffRoadΕλαστικά #ΧώροςΣυνοδηγού #TractionControlSystem #Fairing #ΆνετηΘέσηΟδήγησης #7190Ευρώ

Sernikos Moto
Sernikos Moto
Open In TikTok:
Region: GR
Friday 28 March 2025 12:04:28 GMT
65795
802
40
99

Music

Download

Comments

dyodbcz1msdg
Θάνος :
Μουφα !! zontes 368 το zontes κλάσης στα ανώτερο σε όλα
2025-03-28 15:11:36
15
manoskour
Manoskour :
Με αυτα τα λεφτα παιρνεις honda adv, γιατι να πας sym?
2025-03-28 19:46:38
13
._savvask_._
Savvas_kalumialares :
Τίποτα σε vf έχουμε;
2025-04-08 07:09:00
1
fastpcservice
Fast PC Service :
7.200 δεν προσφέρει τίποτα. Υπάρχουν πολλά με αυτά τα λεφτά ή και λιγότερα κ προσφέρουν πολλα
2025-03-28 15:42:25
5
chrisspyrosm
Chrisspyros M :
Από τις πιο σωστές περιγραφές. Άψογος επαγγελματίας
2025-09-20 18:23:00
1
giorgos.dimou
Γιώργος Δήμου :
Πολύ ακριβό.
2025-03-30 14:57:57
3
alex.g610
Alejandro Gravalio :
tragic...
2025-03-28 22:57:21
0
vasilis.lak
Vasilis.lak :
zontes 6200 k πετάς
2025-04-27 16:03:38
0
tesla_ceo628
Alex :
china.. Αγοράζεις €7.190 Σήμερα Σε Ένα χρόνο €2.190 made in china
2025-04-30 05:34:01
0
designs2print
DTF Στάμπες :
Δυστυχώς πολύ ακριβό για αυτό που είναι ειδικά όταν υπάρχουν στην αγορά επιλογές όπως η Zontes
2025-04-29 05:19:51
0
dimitris.tsiridis7
Dimitris Tsiridis :
δεν έχει υποδοχή για βαλιτσάκι.
2025-06-10 08:57:38
0
panosman199
Panos Man. :
Και το Tracer 9 καίει 4.5 στα 100 και είναι 80 άλογα παραπάνω 💀
2025-03-29 10:18:14
0
kleantono75
kle :
Πιο ακριβό από Honda. Ok😂😂😂
2025-03-29 14:25:23
0
zaxariaskannis
ζαχαριαςκαννης :
🥰🥰🥰
2025-03-29 15:23:36
1
all4homeconstruction
all4homeconstruction :
❤️❤️❤️
2025-04-12 17:03:27
0
evanvasileiou1980
Evan.b :
😏
2025-06-10 17:41:05
0
dimvoul
Dim :
Είμαι 1:86 όπως το βλέπω ενώ μου αρέσει δεν ξέρω αν θα με βολεύει..
2025-03-28 15:09:55
1
salbip
user27493726 :
έκανα τεστ ριντε και έμεινα πολύ ευχαριστημένος εκκίνηση απίστευτη. παιχνιδιαρικο αλλά φτωχό σε εξοπλισμό και τιμή υπερβολική αν ήταν 6χιλιαρικαε κλειστά ματια
2025-04-16 08:02:40
0
mike_pap72
Mike_Pap72 :
Οθόνη από τα Lidl και το 2005. Βαρύ. Αλλά κινητήρας από το μέλλον.
2025-03-28 14:48:44
0
matteo_gju
Mteo🀄 :
❤️
2025-05-04 21:06:47
0
staa_899
staa_899 :
τούμπανο
2025-03-28 14:38:46
0
To see more videos from user @sernikos.moto, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About