@sernikos.moto: Νέο SYM ADXTG 400! Φτιαγμένο για τους Ελληνικούς Δρόμους! Μιλάμε για το πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο scooter της SYM ADX 400, κατάλληλη για τους ελληνικούς δρόμους, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Έχει ισχυρό κινητήρα 35 αλόγων, χαμηλή κατανάλωση λίγο πάνω από 4,5 λίτρα στα 100, TFT οθόνη, LED προβολείς, upside down ανάρτηση, δισκόφρενα και ανοιγόμενη σέλα. Τα ελαστικά της είναι on/off road, έχει χώρο για συνοδηγό και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη και προστατευόμαστε καλά από το fairing. Το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει 7.190 ευρώ και διατίθεται στο κατάστημα Sernikos Moto στο Πλατάνι. #Sym #sernikosnoto #sernikos #scooter #adx400 #ΕλληνικοίΔρόμοι #ΕντόςΕκτόςΠόλης #35Άλογα #4.5Λίτρα100 #TFTΟθόνη #LEDΠροβολείς #UpSideDownΑνάρτηση #ΔισκόφρεναΜπροςΠίσω #ΑνοιγόμενηΣέλα #OnOffRoadΕλαστικά #ΧώροςΣυνοδηγού #TractionControlSystem #Fairing #ΆνετηΘέσηΟδήγησης #7190Ευρώ
Sernikos Moto
Region: GR
Friday 28 March 2025 12:04:28 GMT
Music
Download
Comments
Θάνος :
Μουφα !! zontes 368 το zontes κλάσης στα ανώτερο σε όλα
2025-03-28 15:11:36
15
Manoskour :
Με αυτα τα λεφτα παιρνεις honda adv, γιατι να πας sym?
2025-03-28 19:46:38
13
Savvas_kalumialares :
Τίποτα σε vf έχουμε;
2025-04-08 07:09:00
1
Fast PC Service :
7.200 δεν προσφέρει τίποτα. Υπάρχουν πολλά με αυτά τα λεφτά ή και λιγότερα κ προσφέρουν πολλα
2025-03-28 15:42:25
5
Chrisspyros M :
Από τις πιο σωστές περιγραφές. Άψογος επαγγελματίας
2025-09-20 18:23:00
1
Γιώργος Δήμου :
Πολύ ακριβό.
2025-03-30 14:57:57
3
Alejandro Gravalio :
tragic...
2025-03-28 22:57:21
0
Vasilis.lak :
zontes 6200 k πετάς
2025-04-27 16:03:38
0
Alex :
china..
Αγοράζεις €7.190 Σήμερα
Σε Ένα χρόνο €2.190
made in china
2025-04-30 05:34:01
0
DTF Στάμπες :
Δυστυχώς πολύ ακριβό για αυτό που είναι ειδικά όταν υπάρχουν στην αγορά επιλογές όπως η Zontes
2025-04-29 05:19:51
0
Dimitris Tsiridis :
δεν έχει υποδοχή για βαλιτσάκι.
2025-06-10 08:57:38
0
Panos Man. :
Και το Tracer 9 καίει 4.5 στα 100 και είναι 80 άλογα παραπάνω 💀
2025-03-29 10:18:14
0
kle :
Πιο ακριβό από Honda. Ok😂😂😂
2025-03-29 14:25:23
0
ζαχαριαςκαννης :
🥰🥰🥰
2025-03-29 15:23:36
1
all4homeconstruction :
❤️❤️❤️
2025-04-12 17:03:27
0
Evan.b :
😏
2025-06-10 17:41:05
0
Dim :
Είμαι 1:86 όπως το βλέπω ενώ μου αρέσει δεν ξέρω αν θα με βολεύει..
2025-03-28 15:09:55
1
user27493726 :
έκανα τεστ ριντε και έμεινα πολύ ευχαριστημένος εκκίνηση απίστευτη. παιχνιδιαρικο αλλά φτωχό σε εξοπλισμό και τιμή υπερβολική αν ήταν 6χιλιαρικαε κλειστά ματια
2025-04-16 08:02:40
0
Mike_Pap72 :
Οθόνη από τα Lidl και το 2005. Βαρύ. Αλλά κινητήρας από το μέλλον.
2025-03-28 14:48:44
0
Mteo🀄 :
❤️
2025-05-04 21:06:47
0
staa_899 :
τούμπανο
2025-03-28 14:38:46
0
To see more videos from user @sernikos.moto, please go to the Tikwm
homepage.