@plasticdocmuya: Nanah Selepas Br3@St Filler Kejadian ini sangat sangat common. Ini kerana bukan setakat material ntah hapa hapa dimasukkan dalam@P@Yud@Ra, tetapi juga peralatan dan kaedah yang tidak bersih dan tidak mengikut piawai kesalamatan kesihatan yang sepatutnya.. ditambah pula dibuat oleh bukan doktor. Apa kejadahla pi kasi mak tok nenek sebarangan cucuk dan masukkan ntah hapa hapa dalam tubuh badan. Jangkitan kuman bukan perkara main-main. Ia boleh buat kuman masuk dalam darah.. kemudian boleh menganggu organ organ dalaman dan juga berkemungkinan berakhir dengan kematian. Tak Berbaloi Tak Berbaloi….. #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #filler #aesthetic #estetik #plasticsurgerymalaysia #plasticsurgeon #sihat #cantik

Dr Muya • Plastic Surgery•🇲🇾
Dr Muya • Plastic Surgery•🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 05 April 2025 07:30:03 GMT
251916
2081
151
1629

Music

Download

Comments

chintaoyen
🐲Cat➰️Dragonlady🐈 :
x jd kenser ke tu..ngeri..biar la kcik pon asal ori
2025-04-05 13:10:50
135
translove888
Capricorn-Trans🇵🇭🏳️‍⚧️ :
I think it would be safer if HA Filler was used. Correct?
2025-09-01 21:28:56
1
marinagriseldaa
Dyanora :
Dr . kalau filler pipi ?
2025-04-06 04:53:49
1
aquariusfeb_89
🎀A̴̴q̴̴u̴a̴̴r̴̴i̴̴u̴̴s̴🎀 :
weeiii... besyukur la dri tak ada langsung..buat besar² nak buat apa?aku perempuan pun kadang² x faham dgn prngai kaum hawa ku sndri..tu nak ubah ni nak ubah last diri sndiri merana.😌
2025-04-05 13:45:43
32
triadewi52
Tria Dewi :
😭😭😭😭Seram mm nyeee.. Mcm ni masih je bnyak yg berani sngat buat kat merata tempat yg bukan doctor
2025-04-05 08:38:56
59
iera_zandra
Ieraazandra 🎀 :
Ramai mcm ni buat kat homesspa seramm
2025-04-23 11:59:05
4
felisha.isha8
Felisha Isha :
doc .. nk tnya. klau buat filler ni , nnti pregnant x gnggu air susu ke?
2025-11-09 23:32:22
0
velvet_popcorn
VelvetPopcorn :
Allah tengok pun da tau sakit😭
2025-04-05 10:35:59
3
yenyen230611
𝓨𝓮𝓷𝔂𝓮𝓷 ✨ :
Pm doc
2025-05-28 17:48:21
1
doll1234012
King :
Ade jugak beautican gigih pergi semua negeri nak buat muka dan badan kalah doktor
2025-04-08 11:20:04
3
matnor010
Jhowis Cancer 🩵 :
tampil apa adanya lah
2025-04-06 13:32:53
10
ivymedina129
Niqiahmad Shop :
Takde penyakit cari penyakit. Cukup lah aku buat biopsy & operate buang lump tu pon dah sakit. Bersyukur lah walaupon kecik
2025-04-05 13:13:16
6
fffff222264
cctv :
itu nanah di area mana
2025-04-15 14:57:40
0
sandrasunny194
❣️🅢🅤🅝🅝🅨🅢🅐🅝🅓🅡🅐 ❣️ :
walau dh di kelabukan ..tp still ngilu tngok.
2025-04-05 14:17:15
2
chacha_moy
ChachaLatif_ :
Tera bengkak pon dh demam nikan nanah plk😭sakitnya
2025-04-05 10:57:40
4
donisyeiraburhan_
Mommy burhan🤎 :
Aku buat alhamdulillah tak macam ni pun
2025-04-15 07:11:32
2
terapisarafaura
TERAPI SARAF PUTERI :
Bila ajar Cara urut bg Elok Xmau nak cara mudah tu cr penyakit
2025-04-10 13:38:06
1
einapompom
eina :
cntik skjp je..bila sakit kena tanggung sampai bila2..duit PON BYK melayang..😅
2025-04-09 18:24:57
1
noureyeny
noureyeny :
nak besar2 untuk sapa 🥺
2025-04-05 15:40:52
1
shaj9490
Kekcha :
kne bisul kecik pn sakitnye nahaiii.. ni drod0k2 gitu plk 😭😭😭😭
2025-04-05 12:17:16
3
idamansor89
idamansor :
Tak fahamlah mcmana boleh berani cucuk kat spa2 mcm tu😅
2025-04-06 16:02:52
1
ffyda_0
⋆. 𐙚˚࿔ ꪀꪮꪜꫀꪑ᥇ꫀ᥅ ✌︎︎ 𝜗𝜚˚⋆⋆. :
tk jadi aku nak buat🤣
2025-04-05 11:56:48
1
nik_raa976
Raa :
Aku buat lifting eyebrows pon dh rase azab sgt2 .. Sakit terbakar kening Aku .. smpai mata lebam .. 😔 Nasib la dh sembuh
2025-04-11 15:34:01
1
q.w3rry
🤌🏻❤️‍🔥 :
Takut bgt😭😭😭
2025-04-08 17:13:08
1
o71v3_1
0L1V3 :
pening😩
2025-04-05 10:16:52
0
To see more videos from user @plasticdocmuya, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About