@plasticdocmuya: Nanah Selepas Br3@St Filler Kejadian ini sangat sangat common. Ini kerana bukan setakat material ntah hapa hapa dimasukkan dalam@P@Yud@Ra, tetapi juga peralatan dan kaedah yang tidak bersih dan tidak mengikut piawai kesalamatan kesihatan yang sepatutnya.. ditambah pula dibuat oleh bukan doktor. Apa kejadahla pi kasi mak tok nenek sebarangan cucuk dan masukkan ntah hapa hapa dalam tubuh badan. Jangkitan kuman bukan perkara main-main. Ia boleh buat kuman masuk dalam darah.. kemudian boleh menganggu organ organ dalaman dan juga berkemungkinan berakhir dengan kematian. Tak Berbaloi Tak Berbaloi….. #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #filler #aesthetic #estetik #plasticsurgerymalaysia #plasticsurgeon #sihat #cantik
x jd kenser ke tu..ngeri..biar la kcik pon asal ori
2025-04-05 13:10:50
135
Capricorn-Trans🇵🇭🏳️⚧️ :
I think it would be safer if HA Filler was used. Correct?
2025-09-01 21:28:56
1
Dyanora :
Dr . kalau filler pipi ?
2025-04-06 04:53:49
1
🎀A̴̴q̴̴u̴a̴̴r̴̴i̴̴u̴̴s̴🎀 :
weeiii... besyukur la dri tak ada langsung..buat besar² nak buat apa?aku perempuan pun kadang² x faham dgn prngai kaum hawa ku sndri..tu nak ubah ni nak ubah last diri sndiri merana.😌
2025-04-05 13:45:43
32
Tria Dewi :
😭😭😭😭Seram mm nyeee.. Mcm ni masih je bnyak yg berani sngat buat kat merata tempat yg bukan doctor
2025-04-05 08:38:56
59
Ieraazandra 🎀 :
Ramai mcm ni buat kat homesspa seramm
2025-04-23 11:59:05
4
Felisha Isha :
doc .. nk tnya. klau buat filler ni , nnti pregnant x gnggu air susu ke?
2025-11-09 23:32:22
0
VelvetPopcorn :
Allah tengok pun da tau sakit😭
2025-04-05 10:35:59
3
𝓨𝓮𝓷𝔂𝓮𝓷 ✨ :
Pm doc
2025-05-28 17:48:21
1
King :
Ade jugak beautican gigih pergi semua negeri nak buat muka dan badan kalah doktor
2025-04-08 11:20:04
3
Jhowis Cancer 🩵 :
tampil apa adanya lah
2025-04-06 13:32:53
10
Niqiahmad Shop :
Takde penyakit cari penyakit. Cukup lah aku buat biopsy & operate buang lump tu pon dah sakit. Bersyukur lah walaupon kecik