@ytbrazyy: lowkey miss ashika 😪 #fyp #warzone #mw3 #cod #callofduty #nostalgia #ashikaisland ##movement #ytbrazyy

Brazy
Brazy
Open In TikTok:
Region: GB
Monday 07 April 2025 21:00:00 GMT
2318699
173375
2950
17241

Music

Download

Comments

.oliverjohansen
.oliverjohansen :
yall never happy damn
2025-04-08 06:18:52
8559
lthinkso
Three :
Verdansk on MW3 would’ve been SO much better
2025-04-07 21:47:50
1799
rifatvd0321
Nachtwacht :
ashika was the best after verdansk en alcatraz
2025-04-08 07:04:51
0
amn.bdi
amn.bdi :
Cod fans aint never happy
2025-04-08 13:45:59
1698
dysphxric
dysphxric :
all it needed was better color & lighting 💔
2025-04-08 03:23:44
500
mad4d_hz
⠀ ︎ ︎⠀ ⠀⠀ ︎ ︎⠀ ⠀⠀ :
verdansk can nva be topped.
2025-04-08 09:53:22
441
fe4z_gold189
Fe4z_Gold189 :
new gen😔
2025-04-08 13:07:14
237
mystic4448
Aiden :
Weren’t yall just hating Ashika😭😭🥀
2025-04-08 20:09:41
359
mik3y5.0
mik3y5.0 :
Gah damn it used to be “bring verdansk back “💀
2025-04-09 15:05:41
83
fatyoshhii
adam :
Cod community really never happy bru 😭😂🙏
2025-04-09 22:06:50
337
anonyme_z33
A34k :
perso je préfère ashika que verdansk
2025-04-08 10:53:17
289
enrique_bautistaa
𝕭𝖆𝖚𝖙𝖎 :
Yo lo que quiero es que regrese ese motor gráfico y yaaaa
2025-04-09 01:06:39
237
jeizzzy_
💤 :
ashika island te esperare en cada actualización!! 🙏🏽
2025-04-09 17:38:30
60
keydendubis
KEYDENDUBIS :
Que mal q nunca jugue Ashika ni Vondel
2025-04-11 00:17:05
12
sbm3.5
sbm3.5 :
Je préfère Warzone 3 à Warzone 1.
2025-04-08 14:48:20
44
vlzeta0
vlzeta0 :
No pego igual desde q salió bo6
2025-04-09 07:45:33
71
kayzzzbeatz
kayzzzbeatz :
Mtz-556 meta 🙏🔥😭
2025-04-08 13:26:27
58
mdeuxxx07
່ :
Redonner nous ashika
2025-04-08 09:59:42
37
kadjeee
nn :
буквально хужшее время вз
2025-04-09 13:16:28
15
nixstah
Nixstah :
Back when the bot lobbies would go crazy
2025-04-10 02:12:15
132
ofc.khi01
██ ▶︎ •၊၊||၊|။||||။၊|• 0:10 █ :
Ashika was fire my favorite map idk why nb likes it
2025-04-08 07:45:17
146
archie_austin123
Archie Austin Rowe :
No…just no
2025-04-08 00:55:51
90
stormray0
Stormray 🥏 :
Ni verdask salva el juego esta ⚰️
2025-04-09 18:32:27
16
hi_reily
Hi_Reily :
Extraño todo el warzone 2, tengo muy buenos recuerdos ahí
2025-04-10 10:06:30
10
franinojosar27
FranI27 :
El único mapa de resurgimiento que deben revivir es vondel. Y con omnimovent, una exquisitez
2025-04-10 01:07:42
140
To see more videos from user @ytbrazyy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About