@womanhub_beauty: Replying to @mierafourg Terima kasih sis atas feedback ❤️ #bibirhitam #bibirkering #bibirluka #bibirpecahpecah #bibirgelap #bibirpink

WOMANHUB BEAUTY
WOMANHUB BEAUTY
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 18 April 2025 04:05:40 GMT
3707746
8941
249
736

Music

Download

Comments

lovelyann7677
Chint :
Bohong la..da beli tp xde la tahan lmaa cm tu.
2026-08-04 15:22:26
14
lailaili_tamplom
TehOAis :
telus air wuduk ke ..model pakai Kaler AP ye
2026-08-27 11:33:26
1
bellarichers1
Bella Atika :
mmg betul ke boleh buat solat? Sy dah purchase ni😂
2026-08-09 20:49:24
3
muhammadhakimijohari
Hakimi Johari :
Lelaki boleh pakai ka , nak hilangkan bibir hitam
2026-08-21 17:49:59
1
rozie3433
Rozie :
done order 3 skli.🥰
2026-08-20 08:02:25
1
sichuaffiliate
sichua nak racun :
Betul ke ni?
2026-08-12 03:18:24
1
sweetiebeauty3
sweetie :
cntikkk
2026-08-02 14:48:50
1
theangguns_
𐙚˚ 𝗍һᥱ ᥲᥒggᥙᥒs 𐙚˚ :
merah n biru ape beza ye
2026-08-09 07:16:06
1
rikka.yuta4
aliah.yaziel :
semua warna yang sama ke ?
2026-08-04 23:58:30
1
chinta44_2
indah Chinta :
tak hilg ke warna ..nk solat
2026-07-31 00:23:17
1
nora55740
nora :
sedap pakai dah 2 Kali beli
2026-05-22 12:24:44
1
iekasalim
𝔸𝕡𝕡𝕝𝕖 🍎 𝕄𝕖𝕣𝕒𝕙 :
Suggest lah warna ape yg okay 😩
2026-07-31 16:54:22
0
nomamanis86
🌷n̈ômâ🇲🇾 :
Mesra wuduk means mudah ditanggalkan..bukan brmaksud x pyah cuci sblum berwuduk.
2026-06-13 08:53:49
1
nothingms_
lomaks :
Betull tahannn & senang je remove tuk solat dh dekt setahun guna
2026-08-09 01:55:47
0
shafashahar
shafashahar :
hi, nk tny produk ni msia ke?
2026-07-03 01:18:02
1
mazzniemia
🤓MAZZNIE@MIA💝 :
saya pon pakai dah la harga berbaloi color tahan lama,kalah lip matte harga mahal2 buat apa memang recommend sangat2.🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-21 14:29:20
0
rocckyz
Orange 🍊 :
mesra wuduk ni klu x hilang time wuduk sah juga eh? blh bawa solat terus eh sis?
2026-08-04 15:46:28
1
haisayafarah
Hai, saya farah :
Done beli
2026-04-29 05:31:12
1
harshrins
Hada Rashid :
hi sis..utk tanned skin pakai colour ape ye
2026-07-30 13:54:02
3
eydasolah
🌺𝓐𝓲𝓭𝓪 𝓢𝓸𝓵𝓪𝓱🌺 :
utk bibir pucat mana yg sesuai ya?
2026-04-28 05:54:54
1
santii1269235050184
Santi✨ :
cara pakai dia mcm mana kk
2026-02-20 06:44:47
1
doneeee32
Doneeeeeeeeeeee :
Yg penting lipbam ni jgn letak dlm kete mmg cair😂
2026-04-03 14:05:31
1
matchabby85
Matcha Bby :
dah beli. best sgt, dah makan n minum pun still ada warna lagi. texture tak melekit. tgh murah ni, beli lagi color lain tadi. 🥰
2026-01-09 10:32:40
0
cimaema
Sadatul shima :
Kalau remove senang keluar tak
2025-10-12 06:55:39
1
eyda_ryshah
Eydaryshah83 :
done oder..harap2 sesuai laa dgn bibir saya.. bibir saya sensitif silap pakai jadi gatal berbiji-biji terus..byk produk dah try
2026-01-06 11:22:04
2
To see more videos from user @womanhub_beauty, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About