@34space: troy ling approved 🫶🏻 @SHEGLAM Store MY #SHEGLAM #SHEGLAMmy #SHEGLAMprimer

༘⋆🪐 ᵎᵎ
༘⋆🪐 ᵎᵎ
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 24 April 2025 12:18:44 GMT
3197043
8663
119
898

Music

Download

Comments

ms.yaya1502
Qutieyaya :
Ada yang nakk takk size besar ni purple? Kita nak letgoo mur mur!! sebab dah ada primer lainn
2025-05-18 00:59:43
24
usernotfound96460
𝓻𝓮𝓮𝓷💋 :
Hii i nak letgo full size for rm30 , including postage . baru pakai 3 kali . sebab tak sesuai dgn my skin 🥲
2025-05-12 07:30:20
8
alyaalisha.co
Alya Alisha :
Sensetif & oily mana ok ?
2025-04-26 08:41:21
11
maizatuladira_
𝐝𝐢𝐫𝐚𑣲 :
memanggg betul laaa melekat macam gam ye 😍
2025-04-24 15:00:32
11
zanaziha
zana :
hai i nak letgo this primer botol besar baru pakai 2kali , nak jual rm20
2025-05-01 13:06:20
2
ndzrrrtl
Ndzrrrtl :
I nak letgo full size sekali postage rm30 sebab rak sesuai ngan kulit use One time je
2025-05-10 01:03:01
1
manja.shaa
Saya oyen 🪳 :
@Saya oyen 🪳: I pakai gmeelan cushion + loose powder + setting spray fancy, sy prep primer sheglam sahaja boleh tgk video tt i pakai baju olive😍
2025-04-27 09:40:50
14
miminupp
˚.⋆꒰১ ໒꒱⋆.˚ :
suitable for oily skin tak?
2025-04-26 04:38:45
4
affiqah0
affiqah0 :
kalau skin dehydrated,combi oily area tzone amek yg mne?
2025-05-03 06:02:00
2
sofinathefirst
hazelnut 🤎 :
hi , kita nak letgo full size warna purple sekali postage rm30 , baru pakai 3 kali
2025-06-16 14:19:55
0
haesunflower00
˚˖𐙚 ﮼شاهيرة :
nak letgo anyone nak yg travel size boleh pm i sebab terbeli senanye so dia elok lagi dalam kotak tak usik langsung
2025-06-01 08:24:03
0
itsautumielle_
autumielle ☾ :
yg kecik pun ade 😍
2025-04-24 12:48:59
0
_aekwon_
Kae シ︎ :
silicon based or water based?
2025-07-27 01:59:24
0
jsmine___
j :
sy pkai ni mekap slalu crack🥲
2025-05-12 06:53:24
2
sakinahrazaliofficial
Mummysaa :
Nice 😍
2025-06-27 09:40:08
0
___.unknownnnnnnnn.___
💎 :
Pakai ni dgn fd loreal paris , aiyoo cepat ehh crack😂😂😂
2025-05-16 17:02:54
3
nalisa_98
Monaliza :
kulit berminyak ok tak pakai ni ?
2025-05-07 15:45:14
1
yann.ii_
Liyaa :
grip dua dua sama ke?
2026-02-28 20:19:19
0
r_sya06
sya_ :
oily skin and cepat berpeluh pakai green or purple???
2025-06-03 09:08:32
0
wdnyz
⋆。‧˚ʚ lavenderjoy ɞ˚‧。⋆ :
ramai dah review kata best
2025-05-13 10:03:23
0
umairah_670
𝓹𝓾𝓽𝓻𝓲 :
hai sis semua i nk tnya tauu,sia primer ni boleh dipakai dri umur brpa yaa?😫
2026-05-30 14:33:50
0
lina.sembring
Biring :
Klu kulit kering pkai mn satu ya??
2026-06-17 12:22:15
0
sakinahrazaliofficial
Mummysaa :
Wah macam nak try 😍
2025-05-13 13:09:09
0
nrrmslhh4
S O P I A ❤️‍🔥🕊️ :
Best guna primer ni
2025-05-15 03:35:37
0
wintorby
yoe ❄️ :
ape ni 😍
2025-04-24 14:28:47
0
To see more videos from user @34space, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About