@bakarmubashir: #6millionaudition #bakrhadi #10kfollower

Bakar🥰Hadi official
Bakar🥰Hadi official
Open In TikTok:
Region: US
Thursday 01 May 2025 06:27:22 GMT
63265
556
218
11

Music

Download

Comments

asmahaseeb743
Asma Haseeb :
پھل کیسے اکیلا کھا دیا پر چھوٹی چھوٹی کاٹ کے
2025-05-01 09:26:55
4
preciouspearl701
Mifrah Mughal✅ :
cereal..
2025-05-01 06:37:08
2
user7476020721940
تلاشِ سکون :
no 6 month k bd
2025-05-01 08:38:31
3
kiranrizvi1214
Kiran rizvi :
cerelac SE start krY rice Wala Or AP wO fruit Wala pacifier laye usmY fruit daal k bccY kO chusnY dain ta k chilkuN k bgair fresh juice mil sakY usY
2025-05-01 15:52:06
2
lizashaikh84
eraj shaikh :
start half biscuit say karna
2025-05-01 15:45:34
4
hirahmughal07
Hirah Mughal :
sagodanae ka Pani dain sab se pehle
2025-05-01 13:34:20
8
hudakhan6433
❤️❤️❤️ :
ma NY to 4 month ma lliquid chzeeny Dati ab 7 start ho gya ab chawal Alo sab da ri hun allahmdullah kha b lata ha
2025-05-01 12:16:22
4
hanisheikh034
Hani xheikh :
soji ki kheer dain bht best ha bcho ki ko healthy krti ha
2025-05-02 19:08:12
1
duaviii
... :
agr ap k pass paisy Hain Ty aik brand hai insta par momsa.. un Ka food buht achaa Mai apny 4 months baby KO daiti hon sath Mai banana Mash Kar k kabi allu kbi soji kbi sagodana .. but sab puree bni ho
2025-05-01 19:50:26
1
needhich
Needhi :
Myri baiti b 5 month ki hoi h mainy usko bnana, full boil rice mash kr k, steam apple, yr khilaya h sagodana abi na dyn us k liy thora strong digestion system chahiey hota steam fruits sy start lyn
2025-05-01 16:03:54
1
halemagurriya
Halema gurriya😉 :
potato boil kr k Thora SA mash kr k dodh ma mix kr k thoraa thoraa dyy 🥰🥰 ma bi dytie hoo apni gurriya ko
2025-05-01 13:28:30
2
user6004208794077
shazadian.... 🌎🩷 :
jb 6 month ky ho Jay bachy tb da sakty us sa pla ni ma na Kal Dr sa pocha
2025-05-03 03:06:36
2
muhammad.yousaf6017
FATIMA.YOUSAF.🌹 :
jb tk 6 mah ka ni hota mt khilaen kuch 6 mah main lagy to chawal wala cerelac dodh main gloco biscuits
2025-05-01 12:10:16
2
qurbanhussain5004
AYSHA,GUL :
Doctor ki hidayat ke mutabik ap isko khila sakti hain🥰🥰🥰
2025-05-01 06:35:08
1
anayesha69
Anayesha :
Sagodany ka Pani ni sagodana dy acha Hy
2025-05-02 14:49:06
2
mamakaprincem
mama ki zindagi M mara sb kuch :
cerelac da dodh ma patla kr k
2025-05-01 06:36:56
1
mr.rawalpindi.202
Mr rawalpindi 2023 Raajpoot :
khela ly but just rice 🍚 ka cerelac or pani k grmi hogae hy or zyada Kuch nhi dena 🥰
2025-05-01 06:37:17
2
mehr77741
mehr :
today's my daughter have 4 months
2025-05-02 13:57:19
1
ayeshassam
AK :
cerelac
2025-05-03 08:17:45
0
musfirha.fatima.28
CUTE GIRL 287472 :
bhetar yehi hai abhi ap apna hi feed karwao
2025-05-03 12:06:38
0
lubna512025
lubna Riaz :
sagodana ka Pani .
2025-05-03 11:00:36
0
gmkijaan
😘💗 روح من ✨❤️ :
banana mash kr k thora sa milk daal k paste bna k den
2025-05-02 07:43:22
0
walli.muhammad919
walli Muhammad :
Banana
2025-05-03 10:57:30
0
To see more videos from user @bakarmubashir, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About