:وقتی خانه خواهرت میری چون محرمت اس اگر بخوابی هیچ گپی نمیشه ولی غذا نخو چون نان آور بیگانه اس ولی خانه برادرت راحت میتانی نان بخوری چون بیدرت پیدا کده ولی نخواب چون بیگانه موجود اس احتمال هر
2025-05-01 17:10:23
1095
شهاب الدین مومنی :
ازمه برعکس بود خانه خاهرم شب روز بودم بیادرم نان کی برم میداد منت میکد اما خاهرم همیش ده بغلش گرفته کلانم کد جانم فدای خاهرم
2025-05-01 17:23:53
477
شوی بدبین :
اولاد کلان خانه خودم هستم پدرم فوت کده مسافر بودم چهار تا بیدر خورد دارم سه تا خواهر ولی همشون زیر پر بال خودم هست پدر که نداشتی سخت هست ولی مه مثل یک پدر همرایشان رفتار میکنم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2025-05-02 09:53:32
374
mohammad :
یعنی در خانه برادرت غذا بخور بعد برو خانه خواهرت بخواب 😐
2025-05-01 17:52:30
160
𝐴__𝑇__𝐴 :
قشنگ ترین کلمه است اما اگه کسی معنا اش را بفامه🥰
2025-05-01 12:53:07
127
🐊با | ثبوت🐊 :
یکی بگویه چی معنا❤️
2025-05-01 14:57:17
5
Shadokhtbaryal :
از اسم خواهر نفرت دارم دور از چند عزیزانم همی خواهر بود دشمن جان ما شد خوشی هایم امروز از دست رفته بنام خواهر بوده 🥺🥀برادر هم خاطری خوش ندارم
2025-05-01 18:11:17
66
♕K0HB4NDi🦅001♕ :
درک کردن این جمله بسیار فهم بالا میخواهد جانم استی👋❤️
2025-05-02 12:15:10
11
haronrashid44 :
قصه مفت
خدا به هیچ کی محتاج نکند
اما خاهر برادر هم زنده باشن کافیست برما😇😇😇😇😇
2025-05-02 21:09:24
15
ST͜S丨TAWHID 🇦🇫 :
ک شعر خواهر و برادر هر کسه خیال خواهر و برادر موردگاو خود نکنید ♥
2025-05-01 21:23:31
7
Emre :
خداوند به حیچ کدامش مهتاج کنه حیچ کسی به کسی نی نان میته نی جای خداوند به حرکسی یک سر پان بته روزی راسان خداوند هست
2025-05-01 18:20:42
14
مهـ͢ۦؖ͢ـیاگـ͢ۦؖ͢ـک :
هنوز بی این چیزا فکر نکردم😒و نمیکنم خواهرم و برادرم از جونم مهیم است برام پیشش باشم خوشحالم بقیش مهیم نیست زنش، یا شوهرش
2025-05-01 18:06:51
9
Dr... :
کسی اس 😄بگوید چی معنا
2025-05-01 14:41:43
12
Elham :
در خانه خواهر یخچال ولی غذا نخور یعنی پیش خواهرت راحت باش ولی خرج روی دستش نگذار. و در خانه برادر غذا بخور ولی نخواب یعنی از کمک برادرت استفاده کن ولی زیاد نمان که اذیت شود
2025-05-01 15:15:56
7
˚₊· ͟͟͞͞➳❥𝐇𝐞𝐥𝐚𝐥 :
چطور تا هنوز چنین جمله نشنیده بودوم واقعا که با مفهوم 😉👍🏻
2025-05-01 13:18:26
7
🪐 :
یعنی خانه خواهرت رفتی از کار میکشن ات از خسته گی زیاد خوابت میبره وقت غذا خوردن پیدا نمیکنی اما خانه بیدرت از دستی غذا میتنت خوابت نمیبره😂❤️
2025-05-01 15:46:30
5
A D N A N :
کسی که ای گپ معنیش فامید واقعا جوان رسیده استه 🥰
2025-05-01 19:43:25
7
𓆩⟡ ડᥴꫝꫀꫝꫀ𝕣ꪖ𝕫ꪖᦔꫀ ⟡𓆪 :
یکی اس برم بگه چی معنی😐
2025-05-01 16:29:07
8
Qadri. ~ :
مه خو نفامیدم 😁
2025-05-02 09:26:53
3
Behzad Azizi :
کو30شعر
2025-05-02 13:27:41
2
༺ ساغر ༻ :
گر چه پدر ندارم ولی مثل ستون پشتم هست برادرم مهم ذات انسان هست
2025-05-02 11:11:22
4
حیدری صاحب :
شکر خدا تا هنوز نه به خانه برادر خوابیدم نه به خانه خواهر غذا خوردم بغیر یک شب و دو شب اونم خودشون گفتند
2025-05-02 09:41:39
4
Metra :
در این زمانه هیچ کس خوش نداره سه ماه خانه برادر بودم روانی ساختنم سرحدم در شفاخانه رسید گپ هایشان و کار هایشان یادم می آمد سرم حمله می آمد نیم شب آمبولانس شفاخانه بردیم 😢
2025-05-01 22:51:56
4
༶⋆ ❝ مرجان🌙 ❞ ⋆༶ :
کس که هیچ کدامش را نداشت چی 🥺🥀😥
2025-05-27 21:02:55
1
To see more videos from user @haji_babah, please go to the Tikwm
homepage.