@haji_babah: نصیحتی از بزرگاست ❤️#👂🏻 #جملات_غمگین_وه_قوی_😉🖤

𓆩°•.سٰمنْگاْنے٘.•°𓆪 🇦🇫🫀
𓆩°•.سٰمنْگاْنے٘.•°𓆪 🇦🇫🫀
Open In TikTok:
Region: SA
Thursday 01 May 2025 11:25:07 GMT
305500
12415
831
925

Music

Download

Comments

dark..king248
乛𝕯𝖆𝖗𝖐 𝖐𝖎𝖓𝖌» 💎 :
:وقتی خانه خواهرت میری چون محرمت اس اگر بخوابی هیچ گپی نمیشه ولی غذا نخو چون نان آور بیگانه اس ولی خانه برادرت راحت میتانی نان بخوری چون بیدرت پیدا کده ولی نخواب چون بیگانه موجود اس احتمال هر
2025-05-01 17:10:23
1095
user81246861218580
شهاب الدین مومنی :
ازمه برعکس بود خانه خاهرم شب روز بودم بیادرم نان کی برم میداد منت میکد اما خاهرم همیش ده بغلش گرفته کلانم کد جانم فدای خاهرم
2025-05-01 17:23:53
477
user6186099982973
شوی بدبین :
اولاد کلان خانه خودم هستم پدرم فوت کده مسافر بودم چهار تا بیدر خورد دارم سه تا خواهر ولی همشون زیر پر بال خودم هست پدر که نداشتی سخت هست ولی مه مثل یک پدر همرایشان رفتار میکنم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2025-05-02 09:53:32
374
katler8
mohammad :
یعنی در خانه برادرت غذا بخور بعد برو خانه خواهرت بخواب 😐
2025-05-01 17:52:30
160
atamohammad20
𝐴__𝑇__𝐴 :
قشنگ ترین کلمه است اما اگه کسی معنا اش را بفامه🥰
2025-05-01 12:53:07
127
kunduzi747
🐊با | ثبوت🐊 :
یکی بگویه چی معنا❤️
2025-05-01 14:57:17
5
baryal296
Shadokhtbaryal :
از اسم خواهر نفرت دارم دور از چند عزیزانم همی خواهر بود دشمن جان ما شد خوشی هایم امروز از دست رفته بنام خواهر بوده 🥺🥀برادر هم خاطری خوش ندارم
2025-05-01 18:11:17
66
wildalone15
♕K0HB4NDi🦅001♕ :
درک کردن این جمله بسیار فهم بالا میخواهد جانم استی👋❤️
2025-05-02 12:15:10
11
haronrashid44
haronrashid44 :
قصه مفت خدا به هیچ کی محتاج نکند اما خاهر برادر هم زنده باشن کافیست برما😇😇😇😇😇
2025-05-02 21:09:24
15
primetawhid
ST͜S丨TAWHID 🇦🇫 :
ک شعر خواهر و برادر هر کسه خیال خواهر و برادر موردگاو خود نکنید ♥
2025-05-01 21:23:31
7
emra.rasoli
Emre :
خداوند به حیچ کدامش مهتاج کنه حیچ کسی به کسی نی نان میته نی جای خداوند به حرکسی یک سر پان بته روزی راسان خداوند هست
2025-05-01 18:20:42
14
dokhilajbaz3
مهـ͢ۦؖ͢ـیاگـ͢ۦؖ͢ـک :
هنوز بی این چیزا فکر نکردم😒و نمیکنم خواهرم و برادرم از جونم مهیم است برام پیشش باشم خوشحالم بقیش مهیم نیست زنش، یا شوهرش
2025-05-01 18:06:51
9
aplos230
Dr... :
کسی اس 😄بگوید چی معنا
2025-05-01 14:41:43
12
elham.sadat85
Elham :
در خانه خواهر یخچال ولی غذا نخور یعنی پیش خواهرت راحت باش ولی خرج روی دستش نگذار. و در خانه برادر غذا بخور ولی نخواب یعنی از کمک برادرت استفاده کن ولی زیاد نمان که اذیت شود
2025-05-01 15:15:56
7
.almas57
˚₊· ͟͟͞͞➳❥𝐇𝐞𝐥𝐚𝐥 :
چطور تا هنوز چنین جمله نشنیده بودوم واقعا که با مفهوم 😉👍🏻
2025-05-01 13:18:26
7
___diyana___
🪐 :
یعنی خانه خواهرت رفتی از کار میکشن ات از خسته گی زیاد خوابت میبره وقت غذا خوردن پیدا نمیکنی اما خانه بیدرت از دستی غذا میتنت خوابت نمیبره😂❤️
2025-05-01 15:46:30
5
adnan.ravani
A D N A N :
کسی که ای گپ معنیش فامید واقعا جوان رسیده استه 🥰
2025-05-01 19:43:25
7
shahrzad102
𓆩⟡ ડᥴꫝꫀꫝꫀ𝕣ꪖ𝕫ꪖᦔꫀ ⟡𓆪 :
یکی اس برم بگه چی معنی😐
2025-05-01 16:29:07
8
marwa.qadri5
Qadri. ~ :
مه خو نفامیدم 😁
2025-05-02 09:26:53
3
behzad.azizi77
Behzad Azizi :
کو30شعر
2025-05-02 13:27:41
2
saghar12430
༺ ساغر ༻ :
گر چه پدر ندارم ولی مثل ستون پشتم هست برادرم مهم ذات انسان هست
2025-05-02 11:11:22
4
alom4gol
حیدری صاحب :
شکر خدا تا هنوز نه به خانه برادر خوابیدم نه به خانه خواهر غذا خوردم بغیر یک شب و دو شب اونم خودشون گفتند
2025-05-02 09:41:39
4
metra266
Metra :
در این زمانه هیچ کس خوش نداره سه ماه خانه برادر بودم روانی ساختنم سرحدم در شفاخانه رسید گپ هایشان و کار هایشان یادم می آمد سرم حمله می آمد نیم شب آمبولانس شفاخانه بردیم 😢
2025-05-01 22:51:56
4
marjan99s
༶⋆ ❝ مرجان🌙 ❞ ⋆༶ :
کس که هیچ کدامش را نداشت چی 🥺🥀😥
2025-05-27 21:02:55
1
To see more videos from user @haji_babah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About