bhai sahab same to you kasam se agar aapane baat majak mein bhi ki hai to Meri yah hakikat hai😅😂 I swear 🤣
2025-05-02 09:07:26
7
✧・゚: _PageTurnerGirl_:・゚✧ 🦋✨ :
Itna Ganda subject hai na math k kya batoon khair mai phir b kr leti hoon pata keu mujhe wo pasand ni hai phir mujhe math axchi ati hai or jab teacher pass bula kr shabashi deti hain to meri classmates kehte hain tum to kehti the mujhe math ni pasand phir b tum hm se zayada axcha kaise karti hoon 😂
2026-06-20 09:26:45
0
musa :
@musa:1+1=+7
9 - x² = x + 7x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) d1+1=+7
9 - x² = x + 7x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x²= 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x i= -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 Vh y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 -h x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = [ < 3 ]i:1+1=+7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
= 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = -2.
V = π112 (9-x2) ² - (x + 7) 2dx
V = π12 (x4-18x² + 81) - (x² + 14x + 49) dx
V = π / 12 (x4 - 19x2 - 14x + 32) dx
19 V y = x + 7
9 - x² = x + 7
Kemudian x = 1 dan x = 2 + 988 = x + 7.
9 - x²1+1=+7
9 - x² = x + 7x =1188
2026-01-26 12:39:42
4
prettie_baddie🌚 :
same😂
2026-01-29 11:13:13
2
Alisha😎 :
talent hai na☺️
2025-05-01 14:37:13
11
Zain Butt :
𝗬𝗲𝗵 𝘁𝗮𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗺𝘂𝗷𝗵 𝗺𝗲𝗶𝗻 𝗯𝗵𝗶😂😂
2026-01-12 18:37:50
1
Queen 👑 :
I love Math ♥
2025-10-19 09:11:17
2
🦋⍣⃝ 𝙹𝚄𝚃𝚃𝙸🖤 :
A talent Tay mray chay vi a😅😂
2025-05-02 18:28:39
2
_daisy56🔐🤍 :
yeh talent muj main b hai😂🙂magr ab math nhi prti sukr hai..🙃
2025-05-02 13:41:45
2
Zeshan khichi18 :
yr har bar miry hi Kyu bat karate ho
2025-05-04 06:52:59
1
Hamza :
mere bi yahe talent ha😂
2025-05-18 14:27:53
1
Kaptana's Girl 👑💚🏏 :
lu muj lgta bs muj mn hi ya talent ha
2025-05-31 15:50:16
1
it's me🌺👀 :
mari tarah hu phr tu ap mujhy b maths passand ni h 😂😂😂😂 ma b asy hi krti hu😂😂
2025-06-04 03:15:02
2
꧂𓊈𒆜🅲🅻🅾🆄🅳🆀🆄🅴🅴🅽𒆜𓊉꧂ :
as me
2025-06-17 06:58:38
1
Dark Tears🖤 :
@hareem Fatima 💓💫 @🦋 ☹️
2026-03-06 10:20:45
2
✺♥𝑱𝑬𝑹𝑹𝒀،♥انا پرست 🌚 :
😂@m_awaissial7
2025-06-14 14:25:34
1
⧼S̼⧽⧼G̼⧽⧼A̼⧽ :
@کن فیکون 😅
2025-06-13 10:16:25
1
Shoaib^Mom😇 :
@🎀 tumhari bat ho rahi hai
2025-05-03 16:46:42
2
J̣̌ǟwǟ𝑑༄ Mįŋĥªş⚔️🔥💫 :
@@adjutt1423 @Sahbzada Awan
2025-05-05 19:10:19
1
Pak Army 🇵🇰🇵🇰🇵🇰 :
@innocent_girl💖 like me 🤣
2025-05-10 07:10:55
1
it's _ Mano💖 :
@B🎀 dekha mera talent
2025-05-02 08:23:18
3
{Diamond}✨🌷 :
@🙂💝 اقصیٰ خان 🥀☺️ @بنت خالق✨💫♥️❤️🔥....... ussss 😅😅
2025-05-03 08:09:03
1
Mohammed sabar :
🥰
2026-04-29 13:23:53
0
💫✨Noor E Hayat 💕💞💗 :
😂😂😂
2026-06-13 13:31:45
0
𝑀𝑜𝑜𝑛𝑒𝑙𝑖𝑜𝑟𝑎✨ :
@々AW么IS๛
2025-05-04 09:45:35
0
To see more videos from user @its_aainna56, please go to the Tikwm
homepage.