@dr_sulman_feroz: Knee Popping Sound? Try These Simple Exercises to Fix It.#KneePopping #KneeClicking #Foryou #KneePainRelief #JointHealth #HomeWorkout Do you hear a clicking or popping sound in your knees when you move, bend, or pray? This common issue can be due to joint imbalance, weakness, or tight muscles. These exercises are gentle and suitable for all ages, especially helpful for those who feel discomfort during prayer (Namaz). Stay consistent and feel the difference in a few days!

Dr Sulman Feroz
Dr Sulman Feroz
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 05 May 2025 17:06:12 GMT
4286774
74970
539
9084

Music

Download

Comments

yasminakhtar024
🤍YASMIN🤍 :
His all exercises are best 🥰
2025-05-05 20:47:55
45
umarrana639
Umar Rana695 :
I have same problem
2025-05-14 15:22:57
1
azlankamboh09
Azlan kamboh :
mery husband ka a,c,l hoa h mgr 2 year hogy Hy in sy sehi chla nhi jata gutny m pain rhti Hy plz kch bta dy
2025-05-06 03:24:00
7
cutekhan77715
cutekhan7771 :
gutney k nichli side me agar nas khich jaye to kia kren plz excersiz bata den jazak ALLAH o kheirah bhai
2025-05-06 15:06:25
8
medicalboy017
𝗗𝗿 𝗦𝗼𝗵𝗮𝗶𝗹 𝗠𝗮𝗿𝘄𝗮𝘁 :
Consultant Dr.Sulaman (Sport Physiologist) ak bhtreen Doctor bi hae teacher bi hae mey sir ky sth intership kr chuka hu treatment kafi zyda effective hota hae sir ka🥰🥰🥰🥰
2025-05-06 04:56:42
12
faisalshah0001
Faisal Shah :
clinic loction..?
2025-05-07 23:45:37
1
naseernoorani4
Naseer Noorani :
درد والا کونسی ویڈیو دیکھے؟
2025-06-12 06:43:01
1
sheikhumarfarooq02
Umarfarooq :
clinic address jia hai
2025-05-20 10:45:12
1
azhar8733
༒♛اظہر ♛༒ :
sir g mera knee joint Beth k uthny sy slip ho jata koi hal bta den
2025-05-07 17:44:51
1
dyxtlcwhnwtk
dyxtlcwhnwtk :
اپ کونسی جگہ میں ہے
2025-05-15 22:07:33
1
ansarycy9wy
ansarimujahid :
agar bahut dard ho to to kiya elaj hai Dr saheb
2025-05-16 15:31:51
1
abulkhayer3275
Abul Khair Comilla :
😭😭😭Assalamu Alaikum sir kaise ho Hamara Patna mein bahut Dard Bhi Hai Savan bimar hai kya karun
2025-06-29 09:40:51
1
brandsallcollections1102
kokab collections :
yeh konsi video ka bol rhy hy k jinu pain hy woh dosri video dekhy plz koi mention kr dy woh video konsi hy
2025-05-07 12:03:54
1
user03759534
fariha :
bhai mere paon Mein bahut Dard tha maine aapki video dekhi Jaise aapane bataya aise hi kiya aur mere Pankaj Dard sahi ho gaya
2025-05-08 09:39:24
1
rehan_sultan7860
Rehan Sultan :
mera taya bi ap ki video dhekta thA aj os ka kul daswa hy
2025-06-28 17:37:33
1
gujratlionscpt
GUJRAT LIONS :
assalamualaykum ligaments ke liye koyi Advice do plese mere 2 bar operation huva he me cricket khelta hu South Africa me
2025-06-27 10:37:19
1
shahnaz.aslam73
Ayan Abbas :
AK swal pochna Hy AP Sy sir?
2025-05-19 03:07:32
1
yasminekhan6880
YK :
Aoa Pathy drd ka b batin plz
2025-06-27 20:05:55
1
wazeersadiqchohan
🚩𝕚𝕥'𝕤 𝕔𝕙𝕠𝕙𝕒𝕟🚩 :
Dr sb agr Kan bnd oo jaye or Sr m drd ho Koch tme bd khud set ho jye or phr ho jye us klye koi videos plx
2025-06-16 16:23:51
1
imranbandasha
Imran Bandesha :
ڈاکٹر صاحب ایڑی میں درد کیوں ہوتا ہے اچانک جیسے کوئی کرنٹ یا کانٹا لگتا ہے
2025-05-06 06:59:13
4
chnauman7
نعمان آرائیں ۔ :
salam sir same aesy hi paon mn say bhht awaz atinha chalty huy us ki b koi tip btyn
2025-05-07 23:54:14
1
naazi1433
Naazi143 :
بھائی گٹھنے میں گیپ کم ہو گیا ہو تو پھر کیا کرنا چاہیے
2025-05-07 15:27:23
1
maazbinzahid150
Maaz Bin Zahid150 :
knock knees ka bta den please
2025-05-14 16:23:53
1
eramasif804
eramasif804 :
Mere to bht ati hain khufnak awazain🥺
2025-05-06 12:31:07
1
goshi9730
Goshi Mirza :
Bhai mara ghutno ma buhat Dard hota ha nmaz b ni pr sakti plz Kuch btaya daily base pr pain killer lati ho
2025-05-09 07:13:16
1
To see more videos from user @dr_sulman_feroz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About