@dr_sulman_feroz: Knee Popping Sound? Try These Simple Exercises to Fix It.#KneePopping #KneeClicking #Foryou #KneePainRelief #JointHealth #HomeWorkout Do you hear a clicking or popping sound in your knees when you move, bend, or pray? This common issue can be due to joint imbalance, weakness, or tight muscles. These exercises are gentle and suitable for all ages, especially helpful for those who feel discomfort during prayer (Namaz). Stay consistent and feel the difference in a few days!
mery husband ka a,c,l hoa h mgr 2 year hogy Hy in sy sehi chla nhi jata gutny m pain rhti Hy plz kch bta dy
2025-05-06 03:24:00
7
cutekhan7771 :
gutney k nichli side me agar nas khich jaye to kia kren plz excersiz bata den jazak ALLAH o kheirah bhai
2025-05-06 15:06:25
8
𝗗𝗿 𝗦𝗼𝗵𝗮𝗶𝗹 𝗠𝗮𝗿𝘄𝗮𝘁 :
Consultant Dr.Sulaman (Sport Physiologist)
ak bhtreen Doctor bi hae teacher bi hae
mey sir ky sth intership kr chuka hu
treatment kafi zyda effective hota hae sir ka🥰🥰🥰🥰
2025-05-06 04:56:42
12
Faisal Shah :
clinic loction..?
2025-05-07 23:45:37
1
Naseer Noorani :
درد والا کونسی ویڈیو دیکھے؟
2025-06-12 06:43:01
1
Umarfarooq :
clinic address jia hai
2025-05-20 10:45:12
1
༒♛اظہر ♛༒ :
sir g mera knee joint Beth k uthny sy slip ho jata koi hal bta den
2025-05-07 17:44:51
1
dyxtlcwhnwtk :
اپ کونسی جگہ میں ہے
2025-05-15 22:07:33
1
ansarimujahid :
agar bahut dard ho to to kiya elaj hai Dr saheb
2025-05-16 15:31:51
1
Abul Khair Comilla :
😭😭😭Assalamu Alaikum sir kaise ho Hamara Patna mein bahut Dard Bhi Hai Savan bimar hai kya karun
2025-06-29 09:40:51
1
kokab collections :
yeh konsi video ka bol rhy hy k jinu pain hy woh dosri video dekhy plz koi mention kr dy woh video konsi hy
2025-05-07 12:03:54
1
fariha :
bhai mere paon Mein bahut Dard tha maine aapki video dekhi Jaise aapane bataya aise hi kiya aur mere Pankaj Dard sahi ho gaya
2025-05-08 09:39:24
1
Rehan Sultan :
mera taya bi ap ki video dhekta thA aj os ka kul daswa hy
2025-06-28 17:37:33
1
GUJRAT LIONS :
assalamualaykum ligaments ke liye koyi Advice do plese mere 2 bar operation huva he me cricket khelta hu South Africa me
2025-06-27 10:37:19
1
Ayan Abbas :
AK swal pochna Hy AP Sy sir?
2025-05-19 03:07:32
1
YK :
Aoa Pathy drd ka b batin plz
2025-06-27 20:05:55
1
🚩𝕚𝕥'𝕤 𝕔𝕙𝕠𝕙𝕒𝕟🚩 :
Dr sb agr Kan bnd oo jaye or Sr m drd ho Koch tme bd khud set ho jye or phr ho jye us klye koi videos plx
2025-06-16 16:23:51
1
Imran Bandesha :
ڈاکٹر صاحب ایڑی میں درد کیوں ہوتا ہے اچانک جیسے کوئی کرنٹ یا کانٹا لگتا ہے
2025-05-06 06:59:13
4
نعمان آرائیں ۔ :
salam sir same aesy hi paon mn say bhht awaz atinha chalty huy us ki b koi tip btyn
2025-05-07 23:54:14
1
Naazi143 :
بھائی گٹھنے میں گیپ کم ہو گیا ہو تو پھر کیا کرنا چاہیے
2025-05-07 15:27:23
1
Maaz Bin Zahid150 :
knock knees ka bta den please
2025-05-14 16:23:53
1
eramasif804 :
Mere to bht ati hain khufnak awazain🥺
2025-05-06 12:31:07
1
Goshi Mirza :
Bhai mara ghutno ma buhat Dard hota ha nmaz b ni pr sakti plz Kuch btaya daily base pr pain killer lati ho
2025-05-09 07:13:16
1
To see more videos from user @dr_sulman_feroz, please go to the Tikwm
homepage.