@eka0.9: maap shakap glad2glow, tapi what is tis????

Eka bukan MUA
Eka bukan MUA
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 14 May 2025 08:04:17 GMT
820726
9794
142
688

Music

Download

Comments

ayoyoo18
ayoyoo :
Tips 1 : Kulit mesti lawa 🥲
2025-05-20 14:24:43
523
dxafura
𝗱𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 ᶻ 𝗓 𐰁 :
sy sukaaa g2g cushion ni. tahannn lama owh. suda berpanas2 berpeluh pun masih ok lagi tp sy ada guna setting spray la hihi
2025-05-23 10:32:15
206
queee_emerizzz
wafarin :
entah la aku pki xtahan lama pun...oxidation xyh ckp la...dduk bwh mn² pun xtahan 😭 please someone suggest kn cushion foundation yg tahan lama
2025-05-24 04:08:40
35
ummu.lm
Ummu Aiman :
Nak let go g2g cushion code 02
2025-05-19 10:44:38
7
hmatchalar
… :
Lepas bedak perlu ke loose powder lagi?
2025-05-23 00:54:41
6
lynleen78
🩵Lyn Leen :
Muka x berpeluh ke spjg hari tu? Aku baru kuar bilik je dh berpeluh. Dap2 ngan tisu melekat bedak kt tisu cmna nk tahan bedak kt muka
2025-06-14 12:30:29
3
crescentredluuna
Luna :
Code die sme eh dgn g2g cushion biase tu?
2025-05-15 10:19:14
1
kayakayakaya01
kayatapiberutang :
sy pakai crack . dh prep . tpi pakai skintific biru step sama x crack .
2025-08-08 23:47:11
4
hagewkira
melon :
hi i nak letgo this cushion code 02 sbb cerah sgt i nk tukar ke 03.. rm40 inc postage
2025-09-25 05:44:29
0
sukameow6
sukameow :
sbeelum pakai ni kena prep ka? kena pakai toner, serum, moisturizer, & sunscreen juga ka?
2025-06-26 01:53:21
1
nrlfztlftn
𝐅𝐓𝐍 :
guys kalau skintific code ivory , g2g amik code apa ?
2025-07-01 15:20:22
1
xoheathers
🤍 :
G2G or Skintific yg mana best yee kak?🥺
2025-06-02 04:38:04
1
fikahrosman
𝓯𝓲𝓴𝓪𝓱𝓻𝓸𝓼𝓶𝓪𝓷 :
Guardian promosi skrng rm35 sahaja
2025-06-01 16:04:14
1
cahayaarisha
Cahayaarisha🌻 :
kalau pakai yg ni , boleh pakai salah satu atau kena pakai dua-2 terus ?
2025-05-26 09:34:16
1
ilovearaso
arýssa ᝰ.ᐟ :
MAKEUP TUT KAKKK
2025-05-14 09:18:59
2
sheidvwvshd
99sha07 :
Perlu pakai primer ka
2025-05-23 07:05:59
4
mieyabahrin
mieya :
kalau gune powder die je boleh ke?
2025-06-14 05:10:05
1
innhhrrf94
🐻 :
klau dh pakai powder dia.. tak yah loose powder dh ek
2025-07-07 15:38:17
1
iamnfza
iamnfza :
yes sy lagi suka G2G dari satu lagi warna biru tu 😭
2025-08-22 10:41:44
0
melodyyyyyyyy97
HelloBestiess :
Eka, bedak compact nya tu awk letak 1 muka ka?
2025-11-04 14:24:17
0
shaznasya
🕊️ :
sis u pakai primer apa pliss reply 😭
2025-11-03 05:52:50
0
lalinncamcam23
lalinnroslan_ :
@Ndahhlien02:nak tanya . sebelum pakai cushion glad2glow ni, kena prep muka lagi ke? (srs tnya) 🥹
2026-01-22 03:23:23
0
isyafarisyaa_2
farisya :
ibu mengadung boleh pakai ?
2025-10-31 01:36:47
0
ndaisyyyyy
ra ❀ :
i kerja 12 jam pakai ni mmg okay je weh ! 😛
2025-09-22 09:23:50
0
aliyaantasha
Strawberry :
skincare apaa? lurve ur skin
2025-05-18 14:56:55
0
To see more videos from user @eka0.9, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About