Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@eka0.9: maap shakap glad2glow, tapi what is tis????
Eka bukan MUA
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 14 May 2025 08:04:17 GMT
820726
9794
142
688
Music
Download
No Watermark .mp4 (
11.15MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
13.23MB
)
Watermark .mp4 (
11.75MB
)
Music .mp3
Comments
ayoyoo :
Tips 1 : Kulit mesti lawa 🥲
2025-05-20 14:24:43
523
𝗱𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴 ᶻ 𝗓 𐰁 :
sy sukaaa g2g cushion ni. tahannn lama owh. suda berpanas2 berpeluh pun masih ok lagi tp sy ada guna setting spray la hihi
2025-05-23 10:32:15
206
wafarin :
entah la aku pki xtahan lama pun...oxidation xyh ckp la...dduk bwh mn² pun xtahan 😭 please someone suggest kn cushion foundation yg tahan lama
2025-05-24 04:08:40
35
Ummu Aiman :
Nak let go g2g cushion code 02
2025-05-19 10:44:38
7
… :
Lepas bedak perlu ke loose powder lagi?
2025-05-23 00:54:41
6
🩵Lyn Leen :
Muka x berpeluh ke spjg hari tu? Aku baru kuar bilik je dh berpeluh. Dap2 ngan tisu melekat bedak kt tisu cmna nk tahan bedak kt muka
2025-06-14 12:30:29
3
Luna :
Code die sme eh dgn g2g cushion biase tu?
2025-05-15 10:19:14
1
kayatapiberutang :
sy pakai crack . dh prep . tpi pakai skintific biru step sama x crack .
2025-08-08 23:47:11
4
melon :
hi i nak letgo this cushion code 02 sbb cerah sgt i nk tukar ke 03.. rm40 inc postage
2025-09-25 05:44:29
0
sukameow :
sbeelum pakai ni kena prep ka? kena pakai toner, serum, moisturizer, & sunscreen juga ka?
2025-06-26 01:53:21
1
𝐅𝐓𝐍 :
guys kalau skintific code ivory , g2g amik code apa ?
2025-07-01 15:20:22
1
🤍 :
G2G or Skintific yg mana best yee kak?🥺
2025-06-02 04:38:04
1
𝓯𝓲𝓴𝓪𝓱𝓻𝓸𝓼𝓶𝓪𝓷 :
Guardian promosi skrng rm35 sahaja
2025-06-01 16:04:14
1
Cahayaarisha🌻 :
kalau pakai yg ni , boleh pakai salah satu atau kena pakai dua-2 terus ?
2025-05-26 09:34:16
1
arýssa ᝰ.ᐟ :
MAKEUP TUT KAKKK
2025-05-14 09:18:59
2
99sha07 :
Perlu pakai primer ka
2025-05-23 07:05:59
4
mieya :
kalau gune powder die je boleh ke?
2025-06-14 05:10:05
1
🐻 :
klau dh pakai powder dia.. tak yah loose powder dh ek
2025-07-07 15:38:17
1
iamnfza :
yes sy lagi suka G2G dari satu lagi warna biru tu 😭
2025-08-22 10:41:44
0
HelloBestiess :
Eka, bedak compact nya tu awk letak 1 muka ka?
2025-11-04 14:24:17
0
🕊️ :
sis u pakai primer apa pliss reply 😭
2025-11-03 05:52:50
0
lalinnroslan_ :
@Ndahhlien02:nak tanya . sebelum pakai cushion glad2glow ni, kena prep muka lagi ke? (srs tnya) 🥹
2026-01-22 03:23:23
0
farisya :
ibu mengadung boleh pakai ?
2025-10-31 01:36:47
0
ra ❀ :
i kerja 12 jam pakai ni mmg okay je weh ! 😛
2025-09-22 09:23:50
0
Strawberry :
skincare apaa? lurve ur skin
2025-05-18 14:56:55
0
To see more videos from user @eka0.9, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#onthisday
Don't give up #Fyp #Mindset #Alpha #Explore #Motivation
..... ..... .... ... ... .. #sarahcameron @Sarah Cameron #outerbanks #obxedit @Phobia Isaac #fyp #الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 @Maddie Cline
@Fatush❤️ @MOTAMIIM🇸🇴🦅#fatuush #Tamiim #coupleschallenge #hirshabeele🥛💚🆎️❤💪 #abgaalnimo❤️👑
Apparently “Lucia” is NOT the name he expected 😂 #fyp #homealone #ilivealone #junhyunmoo #kian84 #codekunst #kusunghwan #kimshinyoung #leeseonmin #kvariety #kvarietyshow #koreanvarietyshow #koreanvariety #kocowa
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy