ياجدعان انا لسه نازل من يومين محصلش اي حاجه ونازل ب فون ايفون واندريد وقالي طلما قبل القرار متسجلهمش هيشتغلو عادي وجايب لبس وبرفان كتير ومقليش اي حاجه وكل حاجه ف الكيس والكرتونه والناس قالتلي معاك حاجه تتجمرك قولت لا قالي ماشي نورت شكرا مفيش اي حاجه حصلت من يومين بلضبط معايه
2025-05-18 05:26:12
37
Abo Mohammad :
انا لو نزلت سياحه معي مثلا 8000 دولر صرفت 4000 وباقي 4000 عادي ارجع بلدي والفلوس معي
2025-06-07 21:41:58
0
سيلين :
السلام عليك بعد اذنك معايا اسكوتر كهربائي صغير اوي بس مفككه هوا ع بعضه 8كيلوا في الشنطه هل في مشكله جزاك الله كل خير
2025-05-17 22:57:02
1
الشيـماء 🦋 :
هو عادي اسجل موبايل ل ابني ؟؟
2025-05-18 22:26:20
0
Nadabasha :
طب لو حاطه مثلا مكنسه او خلاط او كاتيل يعني اجهزه صغيره ايه الموضوع
2025-05-19 02:24:04
0
AHMED :
معايا تليفون وعايز اسجله هل لازم افتحه من الكرتونه وأشغل التليفون ؟
2025-05-18 21:14:39
0
Shiko :
التليفون لو قاعده فتره اقل من ثلث شهور مش محتاجه اسجله … ولا لما بسافر السنه اللي بعدها بيكمل عد لحد ما يوصل 3 شهور وبيقف ؟
2025-05-18 20:20:59
0
Hema el-Mohamady :
لو لعب اطفال بلاستيكية؟؟؟
2026-02-14 04:51:18
0
منه الله ومحمد وخالد ❤️ :
لو حطه دهب في شنطه هيبان في الاجهزه عند التفتيش ولو ماعلنتش عنها
2025-05-18 00:13:25
5
Ahmed Akram :
البرفانات طيب ؟
2025-05-17 23:48:00
1
مع الله :
ع فكره اخوي كويتي نزل مصر وطلع من المطار نزل اسبوعين سياحه اول ماطلع من المطار انفصل التليفون ليش
2025-05-23 12:11:04
0
روح وريحان :
مفيش مشاكل اصلا 😳😳😳😳
2025-05-18 04:18:11
2
Abu Ahmad :
البلاستيشن شخصي ولادي بيحيبه معاهم واحنا نازلين للعب في الاجازة
2025-05-17 21:38:26
3
Hossam Mohammed :
انا لو نازل ومعايا 2كيلو زياده عادي ولا ايه
الشنطه الي بتخش بطن الطياره
2025-05-18 14:27:49
0
ام فهود :
أنا نزله أنا وابني يوم 27 بإذن الله ومعايه 60 كيلو وازن ليا وللي ابني وجايبه شنطته هدوم جديده هدايه وكدا وهدومنا شنطه تانيه يعني ممكن الشنطيتين 45 كيلو غير اللي هتكون ع الطياره 10 ومعايه شاشه32 بوصه ممكن يجمركوني بس ده أنا وابني نزلين من ابوظبي لبرج العرب ؟
2025-05-17 18:59:33
5
^~^ :
لو نازله ببلاي ستيشن 5 وايفون جديد ادفع حاجة عليهم ممكن حد يرد ؟
2025-05-18 18:42:24
2
W.Bouk :
الشوكولاتات لانه كثير من الدول عندهم انواع مخلوطة بمواد ممنوعة وبعضها مصنوع من الكحوليات
2025-05-18 09:19:46
13
حمو ✌🏼 ❤️🔥 :
في الجمرك كله بالحب
2025-05-17 20:31:57
2
Mm :
تسجيل الموبايل الشخصي عليه جمارك
2025-05-17 19:28:21
4
Mohammed Abdou :
طيب تسجيل الموبايل اخد وقت في المطار ؟
2025-05-18 10:13:22
2
Amira abdelaziz :
طيب دهبي اللي انا لابساه عادي ده بيتجمرك ؟
2025-05-18 19:51:11
0
ashraf 🇦🇪🇦🇪 :
شكرا لك يا باشا
2025-05-18 07:13:11
2
ساارة 🙂 :
طيب بالنسبة للذهب الشخصي الي راح البسه بدفعوني
2025-05-18 19:16:13
0
Mohammed Mahmoud :
طيب بالله عليك انا نازل مع تلات موبايلات لزوجتي واولادي هسجل واحد اتنين بعد ما اخرج من المطار ومعايا طبعا شوية هدوم جديدة بس مش كميات هل كدا مشكلة
2025-05-18 01:07:03
1
Mohamed Konswa :
طب لو معايا حجات هحطها في كرتونه مينفعش احطها في شنطه عادي احط في كرتونه تعدي من المطار
2025-05-18 05:44:33
1
To see more videos from user @emadadelboslim, please go to the Tikwm
homepage.