@emadadelboslim: تعالى اقول ازاى تعدى الجمارك بدون مشاكل 

emadadelboslim
emadadelboslim
Open In TikTok:
Region: EG
Saturday 17 May 2025 18:53:59 GMT
276823
4039
261
1748

Music

Download

Comments

mohamed.hassan1711
🇪🇬mohamed Hassan🇸🇦 :
ياجدعان انا لسه نازل من يومين محصلش اي حاجه ونازل ب فون ايفون واندريد وقالي طلما قبل القرار متسجلهمش هيشتغلو عادي وجايب لبس وبرفان كتير ومقليش اي حاجه وكل حاجه ف الكيس والكرتونه والناس قالتلي معاك حاجه تتجمرك قولت لا قالي ماشي نورت شكرا مفيش اي حاجه حصلت من يومين بلضبط معايه
2025-05-18 05:26:12
37
user632016089
Abo Mohammad :
انا لو نزلت سياحه معي مثلا 8000 دولر صرفت 4000 وباقي 4000 عادي ارجع بلدي والفلوس معي
2025-06-07 21:41:58
0
fathy.kahled.krou
سيلين :
السلام عليك بعد اذنك معايا اسكوتر كهربائي صغير اوي بس مفككه هوا ع بعضه 8كيلوا في الشنطه هل في مشكله جزاك الله كل خير
2025-05-17 22:57:02
1
theeshaimaa
الشيـماء 🦋 :
هو عادي اسجل موبايل ل ابني ؟؟
2025-05-18 22:26:20
0
nadabasha55
Nadabasha :
طب لو حاطه مثلا مكنسه او خلاط او كاتيل يعني اجهزه صغيره ايه الموضوع
2025-05-19 02:24:04
0
ahmed2025909
AHMED :
معايا تليفون وعايز اسجله هل لازم افتحه من الكرتونه وأشغل التليفون ؟
2025-05-18 21:14:39
0
schoolproject68
Shiko :
التليفون لو قاعده فتره اقل من ثلث شهور مش محتاجه اسجله … ولا لما بسافر السنه اللي بعدها بيكمل عد لحد ما يوصل 3 شهور وبيقف ؟
2025-05-18 20:20:59
0
hemaelmohamady74
Hema el-Mohamady :
لو لعب اطفال بلاستيكية؟؟؟
2026-02-14 04:51:18
0
user2103193317011
منه الله ومحمد وخالد ❤️ :
لو حطه دهب في شنطه هيبان في الاجهزه عند التفتيش ولو ماعلنتش عنها
2025-05-18 00:13:25
5
ahm.mak051
Ahmed Akram :
البرفانات طيب ؟
2025-05-17 23:48:00
1
omfahd201414
مع الله :
ع فكره اخوي كويتي نزل مصر وطلع من المطار نزل اسبوعين سياحه اول ماطلع من المطار انفصل التليفون ليش
2025-05-23 12:11:04
0
rooh_9999
روح وريحان :
مفيش مشاكل اصلا 😳😳😳😳
2025-05-18 04:18:11
2
ahmadayz
Abu Ahmad :
البلاستيشن شخصي ولادي بيحيبه معاهم واحنا نازلين للعب في الاجازة
2025-05-17 21:38:26
3
hossamzaied273
Hossam Mohammed :
انا لو نازل ومعايا 2كيلو زياده عادي ولا ايه الشنطه الي بتخش بطن الطياره
2025-05-18 14:27:49
0
omfahd09
ام فهود :
أنا نزله أنا وابني يوم 27 بإذن الله ومعايه 60 كيلو وازن ليا وللي ابني وجايبه شنطته هدوم جديده هدايه وكدا وهدومنا شنطه تانيه يعني ممكن الشنطيتين 45 كيلو غير اللي هتكون ع الطياره 10 ومعايه شاشه32 بوصه ممكن يجمركوني بس ده أنا وابني نزلين من ابوظبي لبرج العرب ؟
2025-05-17 18:59:33
5
user.k667
^~^ :
لو نازله ببلاي ستيشن 5 وايفون جديد ادفع حاجة عليهم ممكن حد يرد ؟
2025-05-18 18:42:24
2
wasimboukoura
W.Bouk :
الشوكولاتات لانه كثير من الدول عندهم انواع مخلوطة بمواد ممنوعة وبعضها مصنوع من الكحوليات
2025-05-18 09:19:46
13
hanatuh5
حمو ✌🏼 ❤️‍🔥 :
في الجمرك كله بالحب
2025-05-17 20:31:57
2
mmmmmm55560
Mm :
تسجيل الموبايل الشخصي عليه جمارك
2025-05-17 19:28:21
4
mohammedabdou43
Mohammed Abdou :
طيب تسجيل الموبايل اخد وقت في المطار ؟
2025-05-18 10:13:22
2
amiraabdelaziz007
Amira abdelaziz :
طيب دهبي اللي انا لابساه عادي ده بيتجمرك ؟
2025-05-18 19:51:11
0
ashrafresidinginduba
ashraf 🇦🇪🇦🇪 :
شكرا لك يا باشا
2025-05-18 07:13:11
2
monaahmed..mm0
ساارة 🙂 :
طيب بالنسبة للذهب الشخصي الي راح البسه بدفعوني
2025-05-18 19:16:13
0
mohammed.mahmoud383
Mohammed Mahmoud :
طيب بالله عليك انا نازل مع تلات موبايلات لزوجتي واولادي هسجل واحد اتنين بعد ما اخرج من المطار ومعايا طبعا شوية هدوم جديدة بس مش كميات هل كدا مشكلة
2025-05-18 01:07:03
1
mohamedkonswa8
Mohamed Konswa :
طب لو معايا حجات هحطها في كرتونه مينفعش احطها في شنطه عادي احط في كرتونه تعدي من المطار
2025-05-18 05:44:33
1
To see more videos from user @emadadelboslim, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About