@anessnatasha: Melampau eh skintific ni asal aku beli je mahal eh harini macam nk sedekah

Anness
Anness
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 21 May 2025 14:46:02 GMT
1328487
4075
88
330

Music

Download

Comments

c.serraaaa
SR_ :
Saya pakai ni jerawat yg on off sudah tiada bekas” jerawat pun makin pudar muka tidak kering pakai cleanser dgn moist yg ada panthenol
2026-01-20 05:51:52
1
danx_xie
daaelifrish :
alhamdulillah pakai hampir 2bulan muka semakin cerah parut semakin pudar minyak muka berkurangan
2025-09-03 10:55:08
5
_ishaaaaaa96
❤︎ :
mane okey yg gel ke clenaser satu lagi tu
2026-01-10 03:01:33
0
hasrullah79
Hasrullah :
boleh Gune hari" ke
2026-02-11 12:02:24
0
msayuti61
sangkakala075 :
kalau dari cleanser 5x ceramide nk tukar yg ni boleh ka?
2025-12-02 20:47:45
0
mat_78_
Mat_78 :
Kalau muka kuat berminyak pakai yg mana ?
2025-11-22 04:06:33
0
hazeerahamzah
Eeraaa ☘️ :
Untuk kulit kemerahan dan sensitif sesuai tak pakai ni?
2025-11-07 11:47:28
0
okeyyyyy006
Okeyy :
Pencuci muka ke ni
2025-11-22 22:07:44
0
nrlazxyyy
Itikgebu's 🇵🇸 :
Kalau skin sensitif,berjerawat, kejap kering kejap oily skin sesuai pakai cleanser yg ni ke yg biru cair low ph tu ek?? Untuk siang malam
2025-10-27 14:08:24
4
waniee386
WN💕 :
untuk sensitif moisturiser ape ok ye
2025-12-04 09:33:49
0
zodiakscorpio059
Scorpio :
Knpa skintific banyak mahalll??
2025-09-07 08:47:53
1
feezcypherz
Irwansyah :
Ye ke jdi , sy ni dalah ad masalh skin cepat nmpak berminyak kusam 😌 n cepat nmpak gelap , hmm tk tauu la kadng ii da cuba semua produk tapi still tk nk nmpak perubahan pon 😌
2026-01-12 09:06:36
0
syarifahscha25
schazati :
yg nie gentle cleanser tak?
2025-09-30 06:02:20
0
theflowers157
The Flowers 💐 :
Sy dan Anak dara pakai ni..X pakai yg lain dah.. sebelum habis kena beli siap2
2025-09-25 13:35:01
1
inaaaaa541
Ina :
boleh tau x waktu bila pakai nie...selepas pakai cuci muka lain kee?? sorry tnya sebb baru nk cuba pakai yg nie
2025-08-24 12:35:26
1
maulogovdiepep
maulogovdiepep :
aku grab 2 jugak sebb mak aku dan aku saje nak belanja mak
2025-08-30 01:17:26
0
missniqabiss
NurulNazrishop️ :
muka breakout truk ade acne la ape..ni sesuai ke?
2025-09-10 17:13:32
1
anneiskandarshah
𝑨𝒏𝒏𝒆 𝑰𝒔𝒌𝒂𝒏𝒅𝒂𝒓𐙚 :
pencuci ni sesuai utk kulit apa je sis.
2025-09-09 14:26:57
0
fiezahmie
fi€Z@h shOp :
Best guna.. Dah xtkr yg lain dah bila dah guna🥰
2025-08-14 13:07:14
2
queeeenn88
Hadi Harris 🍉 :
saya pakai ni..pastu cuba yg warna pink..brketul2 naik jerawat..pastu pakai ni balik.. xsmpai seminggu clear blik muka.. memang recommend 😉
2025-09-28 01:15:48
4
kayess239
Cobrakai🐍 :
Dah beli
2025-10-08 07:18:27
0
noura1990247
Twin Mom's :
Rasa bersih sebersihnya muka pakai ni. Best
2025-08-21 16:35:54
0
ahsiteru
ASH 💫🇵🇸 :
muka selalu naik jerawat Dan berminyak sesuai tk
2025-10-04 08:10:02
1
aee7327
MQH🌗 :
memang recommend guys srs mmg lain perubahan kat kulit sy walaupun pakai cleanser je...fully trusted
2025-10-10 11:07:39
1
mhdsyamzd
ish :
done grab 2pcs😩
2025-08-29 04:39:30
1
To see more videos from user @anessnatasha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About