Hva med om han siste som kjørte parkerte riktig og noen andre etter han har flyttet den til feil sted ??? Hvem vet. Skal fortsatt han siste som kjørte få bøt på noe han ikke gjort
2025-05-23 06:21:51
15
Hasna Oslo :
Selvførgelig går boten til den som brukte sykkelen sist,alt er registrert
2025-05-22 20:33:08
40
Asef Khan :
Virkelig? Sparkesykkel får også bot?
2025-05-22 19:08:29
85
Gamle Aker :
Oslo trenger penger
2025-05-23 05:41:32
14
ahmed diiriye :
hvor skal boten til? hvem kommer til å få boten?
2025-05-22 16:33:57
17
Chickenfeet :
Hvor skal man parkere?
2025-05-22 21:29:33
3
Alf Einar Aspenes :
Så bra 👍🏻
2025-05-22 20:38:36
3
Ikke læk ༽ :
Hva er galt med at den står der egt? Den var jo bra parkert😂
2025-05-23 06:37:18
2
M_amin112💙 :
sykt
2025-05-25 16:16:40
0
André :
Noen ga bot til meg på 900 kr for og parkere på gangfelt
2025-05-22 16:24:06
4
LinnLip :
Forsett 👍👍👍👍👍👍
2025-05-22 18:32:00
2
Mo_mo🇳🇴♓️🇲🇦 :
Han som brukte sykkelen sist, har sukkert tatt bilde etter at han eller hun har parkert. hvis det viser seg at de parkerte der så må de dessverrr betale de boten på 900kr. Har sett det flere ganger at de gir kr 900,- pp feil parkerte sykler...
2025-05-23 14:39:47
1
am somebody :
Di vet hvem som kjørte den hva er feil da kansje han gikk tom for strøm
2025-05-22 22:28:21
0
Emrah87 :
bonus bonus🤣🤑
2025-05-22 16:23:16
3
MarkUz :
Så bra 👏👏
2025-05-23 04:11:07
0
Rune :
Dette er ikke feilparkering.. den står ikke i veien for noen
2025-05-23 09:05:41
0
Terje Myrann :
De er jo ikke registrert med skilt. Ser her at dette er fra et utleie firma. Men nå er det jo noen som eier slikt privat, hvordan finner man eier på disse.
2025-05-23 04:00:51
1
Hanjiii :
Hva er gærnt med den plasseringen?
2025-05-22 21:12:01
1
alantoktiktok :
siste søm parkert der får bøter!
2025-05-22 19:17:58
1
sho ko :
money in the bank
2025-05-22 16:14:46
1
Surprise🤩👍 :
Den personen som parkerte sparkesykkelen her får denne boten via appen
2025-05-24 21:01:48
0
IBS :
Beste jeg hørte, den som parkerte får bot gjennom appen 👏
2025-05-29 11:10:37
0
Lashie🇧🇻 :
det dere ikke ser, naziwal flytta sparkesykkelen til en nordmann med vilje , og så tysta han. stem frp
2025-05-23 13:04:03
0
Maxbless :
😅😅😅
2025-05-24 06:21:19
0
👹 :
@Boom ᯤ
2025-05-23 07:16:39
0
To see more videos from user @naziwaltv, please go to the Tikwm
homepage.