@adanayikesfet: Adana Otogarı’nda ilginç bir olay yaşandı. İddiaya göre, otobüs şoförünün yasal sürüş süresinin dolması nedeniyle direksiyona yolculardan biri geçti. Bazı yolcular bu duruma tepki gösterirken, bazıları ise “bir şans verelim” diyerek yolculuğun devam etmesini istedi.