@bashierbinomar: Cuti sekolah ni ramai orang. Mari belajar guna kiosk self check in untuk Malaysia Airlines #malaysiaairlines #selfcheckin #airporttips

Bashier | Travel Consultant
Bashier | Travel Consultant
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 29 May 2025 00:39:08 GMT
600438
13986
547
5415

Music

Download

Comments

amoxyc
Intan :
Kalau airasia pun self checkin jugak ke? First time nk naik flight 😭
2025-05-31 01:18:14
51
lianaili87
Lili :
raya hari tu nak check in luggage kena kat kaunter jg,mesin untuk check in boarding pass je..nak check in luggage beratur panjanggggg 😀 pastikan datang 4 jam sebelum flight kalau perayaan atau cuti sekolah
2025-05-29 03:57:54
45
peace_6115
Peace :
Tanaaaaakkkk…saya nak kat kaunter jugak…tanak tepek luggage bag sendiri😂
2025-05-29 03:01:38
16
auliaalshams
hani :
nak tanya kalau malaysia airline bole guna ticket dalam phone tak mcm air asia?
2025-08-12 12:00:04
5
eilmarcarlos
Eilmar Carlos :
Check in melalui app lagi senang…
2025-05-31 05:33:07
4
oppaisuki7
hanji zoe :
lepas cetak/print out luggage tag kat mana kita drop luggage nya?
2025-10-02 07:08:07
4
seveneleven717
Seven- Eleven :) :
Terbaik Bro 👍👍👍
2025-05-29 08:26:48
4
big575
wwe :
tq bang bulan 12 ni sya nk bawkk wife dgn anak ke jepun naik Malaysia airlines...tq sbb kongi kan ilmu sya dh save video abang🥰
2025-05-31 01:44:17
4
_mkm2511
Honeysweet🍉 :
Nak tanya en.. Saya beli tiket MAS kat trip. Com tu.. Nak cek in counter ke kios ya? Tq en
2025-05-29 04:18:52
4
nor_mt8006
Nor MT :
Saya mmg suka check in awal. Kalau AA seawal 14 days. Mas 48 jam. Keburukan self drop luggage ni lebih 100gm jer dia suruh repack 😂. Padahal cover bag jer pun. Tak boleh kompromi langsung. Kalau guna kaunter, staf lepaskan jer. AA dah lama practice ni.
2025-06-05 12:50:27
3
azanisudianto
JIJI :
klw barcode tu dlm phone boleh scan tak?
2025-06-02 00:16:11
3
shakilahmeraslam
shakilahmeraslam :
How if luggage is over weight?
2025-05-29 02:22:58
3
redscarlet_rubies888
[ScarletRubies] :
Why ehhh kita kalau dah ada QR code mesti nk print paper padahal boleh imbas code direct dari screen..me je ke yang crop qr code and simpan dalam folder e ticket untuk senang kerja
2025-05-29 06:41:48
3
yunabtyezps
yunabtyezps :
AQ beli tiket kat Traveloka asl x de barcode? please jawab urgent hari ini plk NK terbang
2025-12-01 00:20:09
3
eyanyan1
🐸kAtaK🐸iJaU :
Utk beg luggage or handcarry kena tekan 2 beg ke ?
2025-05-29 14:20:59
3
yurickanurmadinafirdaus
ieka :
beg pulak letak Kat mana lepas tampal tu
2025-05-29 07:22:50
2
aciktakrandom5
AcikTakRandom :
Tak hendaklah. Kalau tiket murah ok la nk buat semua sendiri 👌
2025-06-17 09:25:33
2
seeoyu
seeoyu :
Nak tanya kalau naik emirates macam airline macam mana ya?
2025-05-29 15:57:24
2
asthin_force
asthin_force 💸 :
Bang biasa nya self check ini harus berapa jam sebelum jam penerbangan ?
2025-09-11 11:27:44
2
mohdzackry82
Mz :
Sy x biasa pakai kiosk tu…trs g kaunter ajer check in bg IC trs settle….
2025-05-29 16:12:03
2
topowidiarto
￶￶ :
masukkan baggage die macam mane bang?
2025-06-15 12:00:03
2
penjaga_malam90
Penjaga Malam :
Lain airline lain kiosk layan diri ke?
2025-05-29 12:51:13
2
_parkingmurahklia1_2
#carpark D'village murah rm5 :
kalau nak cari parking kereta murah berhampiran KLIA boleh booking dibio kami 🥰🥰
2025-07-20 04:14:47
2
mudzalifahbintimustaffa
effa❤️ :
Kalau beli tiket dr agada blh ke baut mcm nie
2025-10-26 03:06:12
2
nfazmi88
madam_luna :
malaysia airline tak guna e-boarding pass ye?
2025-10-05 12:35:40
2
To see more videos from user @bashierbinomar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About