@aloha_haa: skintipikk tak rilekk bg hrge 50% off pulak #skintific #skintificmy #skintificid

Alohaa Haa
Alohaa Haa
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 04 June 2025 07:37:23 GMT
1816639
3566
142
411

Music

Download

Comments

afizah.nor
afizah.nor :
slps pakai moisturizer blh pakai compact Dak?
2026-05-02 12:31:58
0
kengggggggggggg_
kengggggggggggg_ :
Saya baru pakai seminggu , rasa macam ada sikit perubahan🤔 . Kiranya bagusla set 377 ni. Tak sabar nak tunggu sebulan
2025-07-17 09:28:19
5
sophie_amelise
sophie_amelise :
kulit Saya Kering boleh ke
2026-01-17 04:13:57
0
96airiz
airiz96 :
sy x sesuai pakai ni kulit jadi gatallll🥺
2025-08-18 00:42:00
4
bebbyputput
Bebbyputput :
yg nk set ni dan set retinol..blh PM sy ..sy nk BG hrga prelove
2025-07-19 02:38:47
4
mrszam7375
Mrs Zam :
pakai yg mana dulu.. dah beli tp xtau pakai yg mana dulu
2025-07-22 04:12:33
2
raha8167q9m
I'm Raha🧕 :
ni set untuk muka kusam Dan jeragat ke
2025-08-28 11:32:33
3
abcaiskepaltapaw
Anna Sejukk :
skin barrier?
2025-09-03 11:42:12
1
cimoy_000
wedok jowo :
yang ni boleh pakai ta utk wanita hamil ??
2025-08-12 00:26:47
1
cintakkan_allah
Mimieymyrza :
parut jerawat boleh pkai kan
2025-08-29 02:59:08
1
cecilbeta
insan cekal :
aku x bijak rupanya😂😂0
2025-09-03 11:08:25
1
mieraleya
*CikMieraleya* :
ori ke
2025-08-28 14:03:39
1
no_namealways
No_Name :
mmng best saye beli selalu sepaket dngan dia punya malam lebih jimat tak sampai 150rm sudah dapat 2 psang siang malam dan mmng best 🥰
2025-09-03 08:18:01
1
zahirah_omar
Zahirah Omar :
set ni tuk apa.ye
2025-07-24 11:25:34
1
aiyyyyyy1106
put :
kusam bolehhhh ? ada parut juga
2025-10-09 08:55:36
0
aryana5869
PERINTIS BUKAN PEWARIS :
Klok yg untuk flex hitam dn jrawat yg mna ya
2025-08-31 02:33:56
1
mij4de4n
✨ A F I ✨ :
kdg ada Combo ng retinol tu kan? abes y ni pakai masa bila plak? retinol mlm?
2025-07-11 21:27:56
0
ekinekinsyikin
ecahhhhh2018 :
jeragat blh x
2025-08-18 04:44:29
1
kenziii524
Kenzi :
Boleh pakai jeragat aktif tak?🙏🏻
2025-12-04 15:50:49
0
itssyeeeeera
𝜗𝜚 ࣪syeeeeera ˖ ִ𐙚 :
best combo ever 🥰
2025-08-29 09:50:02
1
tenwithy
fatt🪐 :
umur brp bole pkai?
2025-07-20 13:17:01
1
hayatharun0
✧hidupku✧ :
tidakkkkkkkk.... baru je beli dua bijik 70 hengget ... hari ni turun lagi....
2025-07-05 12:29:37
3
n_nabillaa
BELL LOVE JAECOO :
laki bole pakai ke
2025-07-24 04:09:14
1
narlyne00
Arline 🪾 :
untuk jeragat boleh ke yg ni
2025-08-08 17:08:14
1
nabilafras
nabilafras :
untuk flek yang mana kak 🙏
2025-07-15 15:59:21
0
To see more videos from user @aloha_haa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About