@zulzainal4: Replying to @𝑒𝓎𝓁𝒶89 #shouldbeme jangan stress2 ok.. after buat tips ni jangan lupa restart balik phone insyakallah no more iklan.. #tips #trick #phone #iklan #virus #knowledge #thekingoftips

zul zainal4
zul zainal4
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 05 June 2025 11:40:40 GMT
3025714
94236
3557
46710

Music

Download

Comments

pak_supir_utara
Pak Supir Utara :
aku dh buat..tetap keluar iklan..tipu je ni...
2025-06-06 04:31:40
277
r1zz092
❔ :
saya kerja kedai fon selalu kami buat buka setting lepas tu pergi ke bahagian apps lepas tu buang app ii yang mengarut ngarut ,semoga menjadi😊
2025-06-05 17:29:41
133
diniyhnif
.xxnieyxx :
dns.adguard.com
2026-06-20 16:12:51
5
shaefikr
。นีล🌒 :
sya takdan nk buat kat fone abah sya .baru buka app sttng ja .trus naik iklas shope balik .kenpa eh
2026-06-10 01:46:22
8
anje_119
Anje🤍 :
aku dh kne.. ank ske donlod game.. solusi nye aq dlte smua game bru aman hidup😩😩🥰
2025-06-05 17:29:37
73
ibnu.sulaiman18
Ibnu Sulaiman :
aku da buat macam ni. tapi iklan tetap ada😫😫😫
2025-06-05 12:21:46
46
cik_anna_90
Cik Tulip 🌷 :
designated private DNS..bila tekan kluar fail to connect 😌
2025-06-05 15:16:56
29
faizalahmad612
Faizal92kjs :
Setting DNS adguard je
2025-07-06 03:59:15
17
azizirazali95
Technician Solar :
Aku syak dia terinstall apps yg x boleh di delete, memang 24jam akan keluar iklan bukan sebab noti x off, tapi sebab kn apps tu x boleh di delete, apps ya pon x nmpk, ni yg bahaya
2025-06-06 01:47:58
16
mirapurplepinklovers
miera_shim :
pegi kedai katenye HP dh kena virus..clearkan virus kena cas rm20..Nasib jumpe vvt ni..TQ dh try tips ni memang menjadi ..legaaanyaaaa 😭
2025-06-06 02:53:38
8
cheoumm
COMA - SUPPLIERS :
terkena gak dengan saya. pop up blocker dan cookies termasuk notification pun dah off.. masih ada.. in d end.. ada prog dalam hp kena buang/delete.. baru xde keluar dah.
2025-06-05 12:52:57
16
tyalaila92
𝓣𝔂𝓪 -𝓛𝓪𝓲𝓵𝓵𝓪 🎋 :
tapi takleh nak buka you tube' lps to takleh nak hospot takleh nak guna aplikasi kalau kite ektif kaan DNS ni
2025-07-04 17:47:02
18
fiezabalqis1
Pizah :
Phone anak sedare sye kena mcm tu. Hantar kedai die buat pun same jek.. Ujung2 saye formatkan jek settle.. Tapi Jadi la stnd kilang punya🤣
2025-06-06 00:14:30
12
seputihsalju5640
@seputih salju :
sy dh buat..ok cun x de lg iklan yg myusahkn
2025-06-05 15:34:26
5
iisniataismail
NIORA EXCLUSIVE :
nasib lagi kak tak bgi staff kedai tu buat..dia kata virus..nak kena bayar rm 30 nak cuci virus ...kak bgtu tak pe..nanti saya tgok cara kat tiktok je 😂
2025-06-05 16:04:38
5
amyamanda_86
amy :
sy dah buat semua ni..masi ttp beriklan😌😌😌
2025-07-09 21:38:12
7
inahazin
Ina :
laki aq pun kne mcm ni...stress btul..buka watsap iklan bru nk buka apps iklan..tgh on call pun blh kluar iklan so dgr org call lpstu suara iklan jd serabut xdgr😅 last hntr kedai je..punca ank bnyk down game😂
2025-06-06 00:13:58
14
bulanenam82
🍓🍓 :
ye btol klau bka pdf pon psti ade iklan mlas nk tggu
2025-06-05 15:09:18
7
blackphantom787
ensabi cina :
Klu ip nak tekan mana ya?
2025-06-05 12:02:13
8
aaaabelzzxd
billaaaaaaaaaa._🎀 :
dh buat TAPI ade mase nk continue dgn wifi mcm susah sikit
2025-06-05 12:49:53
5
paangorgonn
paan :
kalau asyik kluar iklan 1.masuk setting>application and management(kalau fon korg,korg cari je application)>app manager>(and cari apps yg xde nama atau gambar,korg tekan dan uninstall)
2025-07-10 02:21:57
9
baconjr04
SANTOS FC TCS :
setting aku takde connetion and shares
2026-08-01 03:23:51
1
nizaqan
bukan ANIQ ZAKWAN :
bg kadang2 ada juga jadi gitu sebab tiba2 ada apss yg yt di install sendiri . sebab adik saya penah kene pastu waktu iklan tu saya zoom out kan iklan tu pastu nanti hafal icon atau nama apss yg keluarkan iklan tu
2026-06-29 14:36:04
1
sitizuraidah32
miss ct :
nak
2026-02-10 00:10:26
0
nasrul449
nasrul :
terima kasih kak cuba dh sngat menjadi iklan hilang...
2026-06-09 14:54:54
0
To see more videos from user @zulzainal4, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About