@mustikaahelmi: Tinted lipstick apa macam ni ?! @SaceLadyMY #sacelady #saceladylooks #saceladylipbalm

mustikaahelmi
mustikaahelmi
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 17 June 2025 10:56:07 GMT
1430276
6717
98
505

Music

Download

Comments

nuna_310317
NunaNuna :
serius cantik giler wei..kite pakai yg 03 tu..nak repeat order code 02 plak
2025-08-14 11:20:53
17
nurfar3087
Hana Mas :
dh pki no 1.. mmg best.. suka pki ni sbb lip xkering n lip nmpk natural..
2025-09-23 03:53:43
12
ms.ayien
ms.ayien :
Keliru nak pilih mana
2025-08-12 12:23:12
0
irahaz_d
D | 🖤 :
Wahh menarikk! Tgk color fizikal seram tp dh swatch cantikk ehhh
2025-08-13 15:42:53
2
juliajumain5
--L!∆ :
rugi bli 1 je....best pkai lips ni saya bli 05...
2025-08-22 10:48:47
2
mummyyaaaaa
Yaya :
blh pakai buat tido tak ya? consisten pakai blh cerahkan bibir gelap sis?
2025-11-13 13:44:13
0
suzz.10
Kim Suzy🥂 :
Done order code 2
2026-01-04 13:34:20
0
beautifulllcreaaturess
Unknown85 :
ni lipstcik mekah tu ala2.. dia ikut kaler darah ni
2025-10-01 12:39:18
3
user1281403009958
cili padi :
tapi luntur juga Sya dah pskai
2025-10-07 13:06:17
2
afikha154
tanah keramat :
mudah hilang x
2026-02-09 04:48:05
0
tulip_7890
Insirah :
Untuk melmbapkn bibir kod apa nya ?? Longlasting x bila mkn hiilanc z
2026-01-29 01:00:07
0
lailabella995
Laila Bella :
mmg cntik..dh mkn pOn masih ada lg
2025-08-20 11:05:11
1
setiakudisini2
🇮🇩τⷭᧉᷧԩⷢ⸰ᥙᷞᥴⷷᥙⷮᴋ🇲🇾 :
dh bli 2 harp2 ok la
2025-08-15 16:58:30
0
mm148.0
﮼عُميره :
Knp kat komen. Semua dah 2025 mcm lama sangat plk vdeo ni
2026-01-01 15:31:29
0
qasehnurcake
Qasehnur Cake 🧁🎂🍰 :
Dah pakai 04.. besttt.. nak try 03 pulak.. wangi bau macam mango
2026-02-21 15:04:39
0
eva43669
♥️ AZZAHRA❤️ :
tak sesuai untuk sy yg sensitif ni
2025-08-24 02:06:14
1
ientanyusof
intan yusof🤍🩶🖤 :
my fav lipstik.. setahun sekli je beli.. jimat gila..
2026-03-04 12:26:20
0
_.aaiinnaaaa._
𐙚 عينا :
tan skin sesuai yang mana eh
2026-01-16 04:49:41
0
iedazalieiz96
IedaZalie IZ :
Dah beli yg 05. Ikut darah, so x la terang mcm model pakai. Makan ilang
2025-08-16 10:51:18
10
nurfaridahismail
NUR ASRAF :
Ingredients dia selamat tak awak?
2025-12-11 01:27:14
0
rossa1969
Rossa69 :
dah oder 02 blm sampai harap² memuaskn
2026-06-28 12:48:00
0
farraanna_
Far :
haaa lawa, kena try ni 🥰
2026-04-27 09:38:42
0
fiqahnajmi
fiqahnajmi :
klu bibir merekah dn mengelupas blh ke pki
2026-01-02 10:17:16
0
ainiee907
ainiee :
beli guys cantik yg hitam tu
2025-12-26 04:10:09
0
eiza6564
Eiza Hafiza :
boleh laa add to cart..sbb yg ada skrg pun mcm dh tggu msa je nk hbis..😁
2025-08-16 09:07:05
0
To see more videos from user @mustikaahelmi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About