Οι ξαπλώστρες πρέπει να καταργηθούν με νόμο. Είναι κατάντια μόνο της Ελλάδας αυτό το χάλι.
2025-06-18 14:07:13
857
chrysanthossiamis :
Κορόιδα. 2 ξαπλώστρες συν ομπλελλα σύνολο €7.5(Κύπρο) σε παραλίες με λευκή άμμο.
2025-06-18 08:07:54
428
georgia_nikolaidou 🌹 :
Το καλύτερο που μου έχουν πει 25€ χωρίς ομπρέλα 🤣
2025-06-18 10:03:33
91
thomasnakos7 :
η κοπέλα φωνάρα
2025-06-17 20:20:06
115
user2455952144149 :
Που φτάσαμε.
2025-06-18 05:34:16
85
lenapapadakis958 :
Παιδιά είστε Α-ΠΟ-ΛΑΥ-ΣΤΙ-ΚΟ-ΤΑ-ΤΟΙ!! Σας το έχω ξαναπεί, το ξέρω!! Top 10! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2025-06-17 19:26:54
169
Persefoni Sourla :
Πλέον ομπρελίτσα και ψυγειακι όπως παλιά .. το καλύτερο
2025-06-23 20:19:58
14
Yannis33 :
Έλεος, αλλά ποιός να τους ελέγξει. Ανύπαρκτο κράτος 😡
2025-06-18 12:45:54
20
viorel465 :
Μπράβο
2025-06-18 05:18:45
11
irini258 :
όλη η πραγματικότητα
2025-06-18 09:08:56
11
5th wave :
Δώσε την κατοστάρα να σαι μπροστά στο κυμα η βρες γκομενακι που γουστάρει να ναι χύμα!!! ✌️✌️✌️
2025-06-22 15:48:39
7
christianahita :
Πρέβεζα 0€
2025-06-18 08:34:53
13
babola :
Στο καβούρι μεγάλωσα μια απλή παραλία είναι ! Τα 100 ευρώ ξαπλώστρα είναι για καταγγελία ..
2025-06-22 15:35:23
10
Vstromer :
Απίθανοι ❤❤
2025-06-18 07:52:05
8
Σακης :
όσο υπάρχουν κορόιδα αυτοί θα ευδοκιμουν
2025-06-18 09:28:54
29
Στέλιος Κοντοδημος :
Απαιχτο δίδυμο...
Συγχαρητήρια...👍👍👍
2025-06-18 08:04:42
8
AKISNTAR :
ομπρέλα ☂️και Ψαθά εκτός Αττικής έτσι..😏
2025-06-18 00:46:31
14
Ria Kos :
Δεν φτάνει που μας χαλάτε τα οικονομικά, μας χαλάτε και τα γκομενικά μας!
2025-06-18 16:16:41
11
👑ο Χρήστος με το BMW👑 :
καλά κάνω κ παίρνω ομπρέλα κ ξαπλώστρα μαζί μου 🤣👍
+ το καφεδάκι απέξω κ το φορητό ψυγειάκι 🤣👍
2025-06-18 07:14:55
45
anastasia :
και πολύ καλά; κάνουν που χρεώνουν τις ξαπλώστρες. όχι εκατό διακόσια και πεντακόσια να τα πάνε..μια χαρά μάγκες είναι .αφού τα πληρώνουν το κορόιδα..δώστε κορόιδα δώστε ..εκεί που σκάει το κύμα εεεε μην ξεχνιόμαστε 😂😂😂😂
2025-06-19 07:15:08
12
Kostis21⚪️⚫️BlackStorm :
Καλαμάτα 0€ εδώ και πολλά πολλά χρόνια…..πουθενά!!!!!!!!!!!
2025-06-18 16:01:28
7
Mcydad :
apo tis kaliteres paralies stin kipro protara,ayianapa kai einai 7.50€
2025-06-18 09:57:00
12
Giannaeasily :
Κανένας δεν σχολιάζει πόσο χρεώνει η κτηματική (τον επιχειρηματία) για τις παραλίες…
2025-06-18 15:57:41
22
MINOS :
Στην Ακτή Ηλιου στον Άλιμο υπάρχει το αδιαχώρητο και δεν μπορείς να περπατήσεις από τις ξαπλώστρες που έχουν κάνει κατάληψη όλη τη παραλία.
2025-06-19 18:33:48
5
To see more videos from user @walkmantheband, please go to the Tikwm
homepage.