@nrlizatiyyy: 25weeks pregnant 💕 Anyway mine is combination type skin. Pregnant ni tak rajin nak banyak banyak skincare. Pakai yang basic je, yang penting semua selamat untuk pregnancy. #fyp #pregnantskincare
Izzati Mansor
Region: MY
Wednesday 18 June 2025 06:44:57 GMT
Music
Download
Comments
akhmar.m :
moisturizer apa tu sis gmbr xjelas. tq share
2026-08-25 16:50:09
0
rev :
finally jumpa juga pregnant mom spill skincare 😭
2025-07-10 09:46:39
45
L :
Hi, untuk hair serum you pakai ape ye sis?
2025-08-11 12:46:46
0
fatinatiqqah :
Sis belly lotion tu awal trimester boleh sapu whole body ke termasuk perut
2025-07-28 14:35:17
3
AqeelaAthira90 :
nk tanya,Klau vtmnE dgn sodium hyloronate..glutione bolh kh?bnde ni ade dlm sleeping mask..
2025-11-17 11:43:24
0
RN :
cepat meresap tak ?
2025-09-12 05:10:10
0
ᗰ૯ɩɩƴ :
sis kalau nak pakai makeup pakai set ne bole ke?
2025-09-29 06:11:38
0
Libra🪐 :
Beli palmers yg ori dimana kak?
2025-07-23 12:38:35
0
myaa kejora🦋 :
Tkutnya nk beli🥹 last2 ad jg bhn xleh pakaii
2025-07-18 01:34:02
4
ftn🕊️ :
dah 27w ni sempat lagi ka nak mnyegak😂
2025-08-14 12:51:50
0
sayangggggghhh :
saya nak tahu supliment yg awk post je utk kurgkan sakit blkg msa preggy tu boleh buat video x sis ..
2025-06-18 11:54:55
2
Ibu Emyash🦖 :
Perfume apa yg sesuai
2025-12-10 03:17:31
0
Eve lynn :
@AMANDA . MUA
2025-11-20 16:07:22
1
Dila 🌟 :
😂
2025-12-24 11:01:41
0
💜 nur umairah 💜 :
😭
2025-12-16 20:09:59
0
Aa :
😳😳😳
2025-12-13 05:46:00
0
Rikhayuli13 :
😁
2025-10-09 07:23:21
0
upeyesonyou :
😁
2025-12-08 09:47:56
0
Niyy♡ :
🥰🥰🥰
2025-07-21 01:07:44
0
heyitsjenny :
❤️
2025-11-29 12:56:57
0
Na :
😳
2025-11-19 11:43:05
0
jieq :
🔥🔥🔥
2025-10-16 11:12:26
0
Rikhayuli13 :
🥰
2025-10-09 07:23:24
0
JeNifer B. DIola :
😁😁😁
2026-03-04 03:39:34
0
ecun :
😳
2025-07-03 02:04:29
0
To see more videos from user @nrlizatiyyy, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.