I’m from CDO and the dirt is everywhere, trashes aren’t collected regularly. I love CDO pero ang hirap ipaglaban pag poor ang management ng City.
2025-06-26 02:20:58
603
SP♠️DE :
City of Golden Traffic HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2025-06-25 05:15:10
221
Jandel :
most boring cittever
2025-06-25 03:37:49
81
J :
Golden friendship kay amigo ramo taman
2025-06-27 16:43:42
6
xash :
Simbahan tas kilid naa billboard nga ga brief
2025-06-27 12:27:12
65
✭ :
CDO ARE THE BEST🥰
2026-02-07 11:32:48
2
shutupmymom’scalling :
aaaa the city I thought I would burn if I saw him with other girls, the city where I broke my heart a million times but also healed me in so many ways, I will be back someday cdoc but for now as much as possible di muna babalik, nakakamiss ka cdoc
2025-06-25 00:57:57
48
amore :
This city used to hold all our plans — places we swore we’d go, moments we thought we’d share. But none of them happened. Now whenever we pass by each other sa city, we act like strangers, no words, no smiles. And just like that, I dedicated this song to him also:))
2025-06-24 08:49:22
65
marxiem :
Pero wala nay street food sa cogonAHAHAHAHAH
2025-08-02 10:33:16
12
🤓 :
it has so much potential maging bgc, kaso yung mayor mas madaming potential maging problema
2026-03-24 14:26:56
1
kade :
not me from cdo and liking all the cdo hate comments
2025-06-27 12:20:40
19
gailie୨ৎ :
MY CITY, KONG ASA KO NAG DAKO!!
2025-08-19 20:05:39
4
️ :
almost 1year nako danis cdo wapajud ko kalaag danaa
2025-06-24 04:42:57
9
TamahomiRyan :
kani uban ga comments taga cdo daw sila mo ingun everywhere daw is hugaw kaayo ang cdo puno ug mga basura..asa gus basura anang naa sa video?? ka lipmyo ra ana tan awon...tga cso ba gyud kaha mo??.. dli lang guro ta moingun ug everywhre ang basura sa cso kay duha sa palang sa video wla koy nakita gatapok nga basura..mybe few areas lang like.. ky kana naa sa video limpyo gyud na diha kay naay ga maintain..labi na sa mga mall areas, sa dvisoria, sa boulevard, cathedal area, city hall, capitol, limpyo na diha kay naay mga maintenance nila diha do dili entire cdo city hugaw or puno ug basura..
2025-07-16 14:05:18
8
Mrs. Holmes🌻 :
This is where I broke and healed my heart!🥹❤️
2025-06-25 03:21:37
9
Zoeytiktokofc :
I LOVE CACAGAYAN DE ORO CITY🥰🥰
2025-12-31 00:44:48
3
lentickian :
ganda ng camera
2025-11-16 04:42:22
1
OctavioWayasinOfficial :
almost 2 years sa cdo as employee base sa akong observation kay one of the problem is traffic kay poor personel og ang water services. advantages kay daghan opportunity sa trabaho, friendly ang mga tao og urbanize 💯
2025-08-16 13:10:06
2
Ram Metric Finds :
anong camera gamit mo boss
2025-06-24 12:29:33
3
️ :
City of Golden Friend ramo taman
2025-08-08 13:43:36
2
Kai 𐙚 :
Help your girlie pleeease.
Unsay pwede masakyan from SM Uptown to Centrio Ayala, aside from taxi and unsay route nga itake?
2025-08-05 09:42:19
2
||•pia•|| :
hello po ako po si Merjere nakatira din ako sa Cagayan de Oro City I'm so glad po na may nag post neto at naka punta napo kami dyan at ang ganda at ito po Nanay nya ginamit kopo cp nya para icheck yung cp nya tulog po sya so ako muna po gumamit kakatulog nya lng po (Cagayan de Oro City)
2025-10-05 13:45:02
2
To see more videos from user @yoshi.film, please go to the Tikwm
homepage.