Bu dünyada değerimi bilmeyenler , beni öbür dünyadayken rahat bıraksınlar
2025-06-22 01:51:21
103
Roza :
karne günü, takdir aldım fakat kimsenin umrunda deil cunku annemin iki tane aslan oglu var, ve ben hicbir zaman ne ilk nede ikinci secenek oldum...
2025-06-20 04:58:15
32
esmula2 :
Kendi ailem ama artik alisdim
2026-06-11 16:20:47
0
9t9i9 :
sizide unutmadım
2026-05-27 20:09:13
0
Ş.𝐆 :
babamin vefat ettiğini gün istediğim insanlar yanımda yoktu sadece bir mesajla baş sağlığı dilediler bazıları mesaj bile atmadi nasılım diye sormadılar dedikleri tek şey ihtiyacin olursa yaz oldu oysaki çok istemiştim yanımda olmalarını..🥲
2025-06-22 21:02:54
3
Oğuz250sr :
“Mezarlık başında af dilerken bulacaksınız kendinizi.Ölü bir beden,diri bir sözden daha çok yakacak canınızı”
2025-08-25 19:24:22
3
bismillahrahmenirahim :
hepisini Allaha havale ediyom hakkim helal cünkü helal etmezsem öldügüm zaman karsima gelmelerini istemiyom insanlar cok acimasiz hele en yakinlarindan göriyosun bunlar dahada vuriyo insani
2025-07-12 02:03:52
2
Nilgun🪐 :
Belki zor zamanında kendi ayaklarının üzerinde durman için yakınlarının uzaklaşması lazımdır!❤️
2025-06-21 22:19:43
3
dxxxa46 :
Ahirette bile denk düşmeyelim öyle bi kırgınlık
2025-06-23 20:20:56
3
メ𓆩 𝑬𝒔𝒓𝒂𝒂 𓆪 ᥫᩣ :
en ihtiyacım oldugu zaman beni yalnız bırakan insanlar
2026-03-28 01:18:13
0
𝕷𝖆𝖛𝖎𝖓 :
olsun rabbim beni yanlız bırakmadı o yeter elhamdülillah 🥲
2025-06-26 21:46:55
2
ℰ𝓇𝒶𝓎🐆 :
doğum gününü çalışarak yalnız geçirenler nerdesiniz..
2025-06-24 12:03:30
1
𝓪𝔂𝓼𝓮 :
o kadar kalbim kırıldıki diyicek bişey bulamadım😔
2025-06-23 23:00:24
1
Gizem :
onların zor zamanlarında bana ihtiyaçları olunnca ellerine toprak geçecek
2025-06-26 09:00:48
1
🌸 Muslim 🌸 :
في الوقت الذي احتاجك فيه،تتركني وحيدا (هذي هي ترجمتها 💔)
2025-06-29 03:11:41
1
Erza :
@Asen.angelov😔
2025-06-21 07:37:26
0
Ə𝔩𝔦⚜️ :
zaten kavussak ya yara olurduk ya yanan, bizde yasak olduk.
2025-08-27 14:01:07
0
Kar tanesi61❤️🌊💙 :
insanoğlu çok geç anlar hep iş işten geçtikten sonra elinden gittikten sonra varken görmez gözleri elindekilerin nekadar deyerli kıymetli olduğunu için rahatsa yolun güzel olur en büyük yük vicdandır çoğu kimsede yok bir karıncayı incitemezsin çoğu kimse onlarca gönlü heba ederde azcık sızlamaz içi Allah iylerle karşılaştırsın herkezi 🤲
2025-09-06 17:18:30
0
turkishdelightsss7 :
En ihtiyacım olduğu zaman hepiniz beni terk ettiniz
2026-01-15 20:00:46
0
Sevilmeyen Yanlız Mami :
arkadaşlar ben doğdumdan beri kimsem yok ne ailem sevdi ne arkadaş dediğim kişiler ne öğretmenler ne diğer kişiler ben onlara ne yaptımda bilmiyorum. ben neden hep yanlızım neden bu dünyada kimsem yok anlamıyorum ne arkadaşım ne ailem hiç kimsem parayı bile kendim hallediyorum okula giderken ya. bir insan sizce yanlız kaldığında banklarda dışarılarda oturduğunda çok mu iyi çok zor ne kimseyi arayabiliyorsun ne insanlara derdini anlatabiliyorsun ben gerçekten ölmek istiyorum ben bu dünyaya sevilmemek için gelmişim yaninölsem kimse üzülmez
2025-12-23 12:58:14
0
𝐌.𝐀🐆 :
Canları sağolsun:)
2025-06-23 18:52:06
0
To see more videos from user @user.061309, please go to the Tikwm
homepage.