@caglasekerc: Zengin ve fakirin arasındaki fark “risk algısı” ve finansal bilgi. #finance #kişiselfinans #financetiktok #investment #genz #finansalözgürlük #rich #zengin #fakir #altın
Fakirdim, her ay altın altım 2 yılda biriktirdim bütçeme göre araba aldım araba fiyatları uçtu, borcum bitince arabayı satıp 1+1 ev almak istiyorum nasipse 👍🏼✔️
2025-06-20 13:30:06
308
H🩷💘💝💖 :
Fikrimce şöyle Türkiye’de yaşıyoruz ve bence herkesin kenarda 100 gram altın olması gerekiyor bunu tamamladıktan sonra işte o zaman hissedilir kriptodur borsa bu tarz şeyler olabilir yatırım tavsiyesi değildir kendi fikrimdir
2026-01-10 10:06:04
1
sadikkk :
biz buna kendi aramızda para parayı çeker diyoruz
2025-06-20 12:25:51
97
birisi :
borsa derim tek gecerim altini faizi ona katlayip 10 la carpar
2025-06-21 05:42:02
8
zjeetss :
İşte buna kapitalizm deniyor günaydın💀
2025-06-24 08:31:57
21
İbrahim yl :
her ay altın alıp sermayeyi artırır ve sonunda ticaret yapar
2025-06-21 16:01:06
18
Canan Aynihan :
mrb 30 bin €ne yatirim yapilabilr
2025-06-20 10:18:59
4
Ay-Yıldız :
ilerde fiziki altının değerini tüm insanlık anlayacak.
2025-06-20 11:23:02
6
efe SaL£p :
Satın diyor altınları rabet azalsın biz ucuzdan toplayalım dahada zengin olalım çabaları
2025-07-01 07:49:56
2
cenk :
para Parayi.cekiyor
2025-06-20 20:45:43
1
Mustafa :
herkesi kandırıyorlar borsa diye
2025-07-24 22:01:27
1
zeyno0107 :
Her ay 4 çeyrek devamke😁👍
2025-07-26 15:36:30
1
seçil :
ben o riski altnlarla aldm bundan snrası Allahu tealaya emanet
2025-06-20 10:12:20
6
Süleyman :
sorunşuki fakirin riske atıcak bı birikimi olmaz çünkü birikim yokkkk
2025-06-22 06:24:56
5
strong_manl :
Altın alarak arsa yatırım yapabilirsin o arsa yatırım amaçlı kar edecek ve onu güzel değerlendirme yaparsan yükseklik elde edebilirsin
2025-06-20 10:44:01
6
𓄂.☞🇮 🇸 🇮 🇲 •🇸 🇮 🇿 ☜𓄂. :
altın mi faiz daha mantıklı
2025-06-20 21:24:12
1
ftm🐆 :
üst linki var mı lğtfeeennnnnn
2025-06-22 14:07:59
2
zeyzu1 :
Banada yardım et 50 bin tly nasıl degerlendiririm
2025-06-20 13:25:58
0
tony soprano :
Bu sene altin yuzde 70 getiri sagladi borsa yuzde 10 geri basti
2025-07-18 00:15:04
1
Gül can :
zenginlik nedir bir evin bir araban varsa birde her ay gelirin varsa zenginsin ama gözü doymayan hiç zengin olmaz çünkü gözü aç
2025-06-21 06:12:07
3
Galatasaraylı_C :
borçtan kurtulsak yapacağız bısiler de..50 k maaş ile 750k borç nasılsın kapanir
2025-07-06 14:53:39
1
Hüsam :
Ablamız diyorki en az 7-8 yıl her ay maaşınızın 10 da 1 ini temettü hisselerine yatırın kurtulun. Bunu 12-13 yıl yaparsanız düzenli geliriniz olur. 15-20 yıl yaparsanız çalışmayacak kadar zengin olursunuz...
2025-06-21 19:37:31
3
Kerem :
diyeceği şey hisse senedi fon tahvil sertifika gibi ürünlere baş paranı.
2025-06-20 18:33:22
2
Erdi_samsunlu :
risk aldım battım risk almadaydım en azından cebimde param olurdu he zengin olmazdım ama cebimde 3 milyon olurdu simdi elde var 0
2025-07-27 04:26:11
1
To see more videos from user @caglasekerc, please go to the Tikwm
homepage.