@priawrites009: Biwi ki zaban meethi ho sherien ho to shohar Kay Dil pe raj ker sakti he #foryou #100k #1millionaudition #viralit

priyawrites009
priyawrites009
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 23 June 2025 14:55:32 GMT
2590900
159271
2022
90394

Music

Download

Comments

empty_writes77
𓆩♡𝙀𝙢𝙥𝙩𝙮^𝙒𝙧𝙞𝙩𝙚𝙨𓆩♡ :
kaash sabhi aurten bi Apki tarah Hoti mam
2025-06-26 07:33:34
108
zarafshan.amir.official
zarafshan Amir official :
mard apna ghussa jannat me control kare ga....
2025-07-17 17:09:09
24
taraybin15
Who are you? :
ایسی بیوی ملتی کہاں سے😆😆😆
2025-07-28 19:06:24
11
mianawais161
iqra Talib :
right
2025-06-26 09:15:58
25
bensonboy432
UMAIR JUTT :
میں کچھ نہیں لکھوں گا کیوں کہ میری بیوی کمنٹ پڑھ لیتی ہے 😭
2025-07-01 15:17:34
52
areesh.co0
✨سعدیہ✨ :
sorry ma phr be mu band nae rakh skti
2025-07-19 18:33:20
10
hoorainjan05
Hoorainali :
🥺🥺🥺meri sheri ti lkn ab karvi ho gei h🥺mery shohr ki mehrbanio sy or us ki family ki🥺
2025-06-29 06:08:50
20
salmanbutt5502
salmanbutt5502 :
صرف اسی ایک بات پر بھی غور کرلیں تو زندگی سنور جائے گی تمام لڑکیوں کی
2025-07-10 13:48:36
14
shehzadigril3848
OMG :
acchi baat hai 🥰 sister
2025-07-09 19:20:06
13
amirsaeed9697
Amir saeed :
aesi bv konse jaha me milti he
2025-06-26 13:08:05
31
user9673930121393
TIGER N QUEEN 👑..... :
really RIGHTS my.dear
2025-07-08 21:01:51
9
hassan.gujjar.7370
ʜᴀssᴀɴ ɢᴜᴊᴊᴀʀ 🇸🇦🇵🇰 :
Right ❤️
2025-07-28 15:42:38
6
sms1010
sms1010 :
مرد کی زبان بھی بڑا رول ہوتا ہے😊
2025-06-29 06:31:06
5
adilmahmood34
🌷Ch Aدil Mahmood 🌷 :
khawab Mai to aisa ho sakta haqiqat Mai nahi
2025-07-13 17:44:03
8
musaratafzal4
musaratafzal :
اللّٰہ تعالیٰ بیٹیوں کے نصیب اچھے کرے
2025-07-31 16:09:35
6
ali_lodhran
Ali :
I totally agree with your argument 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
2025-07-29 02:45:33
5
samina4641
samina mustajab :
100,,% Agree
2025-07-06 21:12:06
6
sanamnoorasghar
sanamnoorasghar :
JB tk murd aurat ko apni turha ka insan nai samjhta akar say bahir nai ata aur sabat nai krta k wo aurat say zyada aqal Wala hai aur aqal Wala gusa nai krta
2025-07-30 02:02:34
5
roshni.andhaira
andhaira or roshni :
madam aap ko itni bar talaq kyu hui? aap ki married life kyu har bar unsuccess rahi hy.? mujhy bus yahi 1 question ka answer nhi mil raha but ap ki batin bohat perfect hain
2025-07-19 17:52:16
5
moe905965
Moe :
I’m genuinely fed up with this woman and her tactics. It’s so obvious she’s not actually supporting men she’s just using that narrative as a tool to manipulate their emotions and gain their trust. She’s cleverly playing into male frustrations, pretending to be on their side, but in reality, it’s all a performance designed to boost her own social media growth. Everything she does is calculated: the over-the-top makeup, the carefully crafted words, the fake empathy all tailored to attract views, likes, and followers. She’s not offering real value, wisdom, or change. She’s capitalizing on male vulnerability to build a brand, not a message. And what’s worse? So many fall for it. It’s not empowerment, it’s exploitation and it’s working, because the internet rewards performance over principle. It’s time we start recognizing the difference between someone who truly supports a cause and someone who’s just monetizing it.
2025-06-29 02:36:05
13
ziahaider190
ضیاء الرحمن :
سب رشتے فضول ھیں سواۓ ماں باپ کے
2025-06-29 18:30:23
5
zahidkhan789422
Zahid khan78942 :
good 👍👍👍👍👍
2025-12-02 16:27:05
1
usama_rajpoot_51214
💸𝑼 𝑺 𝑨 𝑴 𝑨🏴 :
Aise Biwi Kaha Milag agi Any One Give Ne Address I Will Respect her Always
2025-08-21 06:26:35
1
rida.waseem08
Shukar Alhamdilulillah🌹💐 :
nice 👍
2025-08-03 22:46:19
2
To see more videos from user @priawrites009, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About