میں کچھ نہیں لکھوں گا کیوں کہ میری بیوی کمنٹ پڑھ لیتی ہے 😭
2025-07-01 15:17:34
52
✨سعدیہ✨ :
sorry ma phr be mu band nae rakh skti
2025-07-19 18:33:20
10
Hoorainali :
🥺🥺🥺meri sheri ti lkn ab karvi ho gei h🥺mery shohr ki mehrbanio sy or us ki family ki🥺
2025-06-29 06:08:50
20
salmanbutt5502 :
صرف اسی ایک بات پر بھی غور کرلیں تو زندگی سنور جائے گی تمام لڑکیوں کی
2025-07-10 13:48:36
14
OMG :
acchi baat hai 🥰 sister
2025-07-09 19:20:06
13
Amir saeed :
aesi bv konse jaha me milti he
2025-06-26 13:08:05
31
TIGER N QUEEN 👑..... :
really RIGHTS my.dear
2025-07-08 21:01:51
9
ʜᴀssᴀɴ ɢᴜᴊᴊᴀʀ 🇸🇦🇵🇰 :
Right ❤️
2025-07-28 15:42:38
6
sms1010 :
مرد کی زبان بھی بڑا رول ہوتا ہے😊
2025-06-29 06:31:06
5
🌷Ch Aدil Mahmood 🌷 :
khawab Mai to aisa ho sakta haqiqat Mai nahi
2025-07-13 17:44:03
8
musaratafzal :
اللّٰہ تعالیٰ بیٹیوں کے نصیب اچھے کرے
2025-07-31 16:09:35
6
Ali :
I totally agree with your argument 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
2025-07-29 02:45:33
5
samina mustajab :
100,,% Agree
2025-07-06 21:12:06
6
sanamnoorasghar :
JB tk murd aurat ko apni turha ka insan nai samjhta akar say bahir nai ata aur sabat nai krta k wo aurat say zyada aqal Wala hai aur aqal Wala gusa nai krta
2025-07-30 02:02:34
5
andhaira or roshni :
madam aap ko itni bar talaq kyu hui?
aap ki married life kyu har bar unsuccess rahi hy.?
mujhy bus yahi 1 question ka answer nhi mil raha but ap ki batin bohat perfect hain
2025-07-19 17:52:16
5
Moe :
I’m genuinely fed up with this woman and her tactics. It’s so obvious she’s not actually supporting men she’s just using that narrative as a tool to manipulate their emotions and gain their trust. She’s cleverly playing into male frustrations, pretending to be on their side, but in reality, it’s all a performance designed to boost her own social media growth. Everything she does is calculated: the over-the-top makeup, the carefully crafted words, the fake empathy all tailored to attract views, likes, and followers. She’s not offering real value, wisdom, or change. She’s capitalizing on male vulnerability to build a brand, not a message. And what’s worse? So many fall for it. It’s not empowerment, it’s exploitation and it’s working, because the internet rewards performance over principle. It’s time we start recognizing the difference between someone who truly supports a cause and someone who’s just monetizing it.
2025-06-29 02:36:05
13
ضیاء الرحمن :
سب رشتے فضول ھیں سواۓ ماں باپ کے
2025-06-29 18:30:23
5
Zahid khan78942 :
good 👍👍👍👍👍
2025-12-02 16:27:05
1
💸𝑼 𝑺 𝑨 𝑴 𝑨🏴 :
Aise Biwi Kaha Milag agi Any One Give Ne Address I Will Respect her Always
2025-08-21 06:26:35
1
Shukar Alhamdilulillah🌹💐 :
nice 👍
2025-08-03 22:46:19
2
To see more videos from user @priawrites009, please go to the Tikwm
homepage.