@alisacosy: ney #bleach

Alisa
Alisa
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 25 June 2025 15:41:24 GMT
2290
117
39
4

Music

Download

Comments

xvexmoon
vex :
origimeden iyi ya ne sorunları var ki
2025-06-26 01:38:31
4
omerdkmcc
--- :
ichigo ve rukia en iyi ikiliydi öznel bir düşünce vs olabilirde seri içindeki duruşları tanışmaları ilişki ilerleyişi olsun hepsinde rukia daha çok yakışıyordu ichigoya(orihimeyide seviyorum) kubonun en büyük hatalarından biride o ikili yerine orihimeyi aniden sraya sokması oldu bence
2025-06-26 10:10:16
4
_sawiex_
sawiex :
orihimeden iyidir
2025-06-25 21:30:35
4
melonsapkamernms
🍶mar,melat :
manba gyaru yap.lutfen 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿
2025-06-25 16:24:04
2
koraydemarco
Koraydemarco :
Namusum gibi savunuyorum Orihime ichigoyu
2025-06-26 18:24:34
1
yachikuya
複 | ʏᴀᴄʜɪ :
OHA BLEACH DA İZLİYO(asıkolcamamakızım)
2025-06-25 18:05:35
4
euntelee
Vasco :
idam
2025-06-26 02:34:19
3
bunilla.0
Lana :
evet çok iyi ship hatta
2025-06-26 03:07:28
2
retsummmm55
Retsu Unohana :
eskiden bende shipliyodum 😨
2025-06-28 18:32:03
1
white_lexy
White Lexy :
pro shipper olmayın lütfen
2025-06-26 18:19:27
0
wzirr0
wzirr0 :
cidden orihime deki sorun nedir ki
2025-06-26 19:17:09
0
kryxiriq
𝚔𝚒𝚛𝚒 :
ichikumi>>>>>>>>>>>ichihime ichiruki
2025-06-28 11:50:24
0
sidre.stolas80
yan karakter𐱅𐰇𐰼𐰰ﷲ :
shipliyorum evet
2025-07-25 08:59:33
0
To see more videos from user @alisacosy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About