@salma_salooom: -أضوووق طعَم الحياة الـ طوَّلتَ فاقـدو 😔😍بيتنا بعد 3 سنوات غياب💚🇸🇩 #الشمالية ———————————-_______________________ #السودان #الشماليه #طنبور #النصري #الطمبور_صديقنا_وعزنا_وملجأنا🎶🎼
العاجبني في بيوت الشمالية الباب تلقى فاتح 24 ساعة.
ودا أن دل يدل على الكرم. حياكم الله
2025-07-01 02:23:07
13
suhibkarboos /صهيب كربوس :
لي ذكريات جميله في الشماليه
لفيتها من الدبه لي كريمه
ومن الدبه لي وادي حلفا
لكن الجود والكرم والبساطه والاخلاق والتكاتف والاخوان البجد تقول عليهم اخوان لقيتهم في منطقه الشايقيه وبالاخص منطقه تنقاسي
الفيديو دا رجعني سنين طويله ورا
ربنا يطراهم بالخير 🥰🥰
2025-06-30 21:06:23
15
💕NANI💕 :
يخ كمية الراحة النفسية الحسيتها وانا بشاهد في الفيديو ده وانا بتخيل نفسي نايمة ف الحوش ده كفيلة أنها تمحي تعب وإرهاق الحرب والنزوح 🥰👌