@bosstuah2: Sejarah 2017: Najib Razak umum cuti selepas pencapaian cemerlang atlet Malaysia dalam Sukan SEA. Najib Razak juga puji kerjasama dan perpaduan antara kaum di Malaysia dalam menjayakan program tersebut. #politikmalaysia #sejarahmalaysia #sejarah #malaysia #bosstuah
Adik2 anak2 sekalian.. Dia mmg ada silap tapi sedar lah.. Dia Bapa Perpaduan Malaysia..
2025-07-01 12:06:31
7045
وافي :
i just miss najib era
2025-07-01 11:51:43
6225
Laylacare😸 :
mse ni sume bangsa bersatu.. perpaduan cukup erat..org politik x main rasis Dan rakyat hidup aman damai..skrg????
2025-07-01 09:46:43
5431
PijoiFlizzow :
kalau bukan sebab rosmah,najib tak jadi camni
2025-07-01 13:23:34
1944
cottondotcandy :
bapa perpaduan, i repeat, perpaduan, a word that we didnt heard for a long time
2025-07-01 11:17:23
1377
Aqilatlan_ :
The best pm. Tapi jatuh no 1 atas kesalahannya sendiri, tapi rakyat tak terasa sangat bebannya. Rakyat tak terasa sangat racistnya sekarang.
2025-07-01 11:38:41
1239
Boboibeshar :
The last of the best prime minister 🔥..sayangnya tu la kali terakhir kita merasa senang dalam negara ni
2025-07-01 11:36:12
1542
Hung :
Laungan Merdeka paling banyak Aura:
1. TUNKU ABDUL RAHMAN PUTRA AL HAJ
2. DATO SRI NAJIB
2025-07-01 09:55:08
1401
Irfan :
Kembalikan bossku 🔥
2025-07-01 12:08:46
653
🅰️🆖🅰️HH🌿 :
Time ni rasa kegemilangan 1 Malaysia
2025-07-01 08:39:39
727
me_Eza :
Najib dpt mic umum cuti..anuar dpt mic salahkan kerajaan lama..lps tu mula nk umum potensi berbilion🤣🤣🤣
2025-07-03 04:07:31
366
Fahmieruddien :
dari sini kite nampak iklhas nye seseorang perdana menteri . menteri sekarang tak nampak pun macam ni.
2025-07-01 11:59:13
411
DreScaleShop :
The only PM who cares about Sarawak & Sabah. 💔
2025-07-03 00:33:32
612
Eden :
Like it or not, 1 Malaysia yang Najib perkenalkan really menyatukan rakyat at that time.
2025-07-01 12:15:48
330
Hfzm777 :
Zmn dia rata2 aq dngr family,jiran,kenalan aq jarang mengeluh hidup susah etc sbb even smua brg kena cukai tpi nilai duit tinggi x rasa terbeban sbb byk gila bantuan dia beri smua program dia buat berkesan.
2025-07-03 04:03:30
176
ㅤ :
rindu susu 1 malaysia 😭
2025-07-01 13:02:42
228
botakman :
R.A.H.M.A.N, the last and only, takde lagi dah pm terbaik slps najib, time kita susah baru nmpk betapa besar jasa beliau 😔
2025-07-01 12:42:49
219
qie’s :
you guys faham tak apa maksud ujian buat orang yang bertangungjawab , ikhlas , jujur ? no wonder lah seberat ini ujian untuk najib .
2025-07-04 01:24:57
209
ryn :
zaman najib best gila😭zaman aku sek rendah..skrg mcm sendu
2025-12-23 06:55:40
6
ฅ^•ﻌ•^ฅ :
i miss najib era...wlaupun dua tertuduh ambik wang rakyat tp rakyat tidak merasa sedikit pun terbeban waktu era dia...urusan dia ambil wang tu biar la dia ngan Allah entah² dia kene fitnah
2025-07-01 13:00:58
292
pineapplemango01 :
Najib got that aura people will fight for him if he rise again
2025-07-03 13:46:05
88
Fie〽️ :
dlu umno pgg kerajaan..isu rasis x berleluasacm skrg ni..
2025-07-02 00:22:46
93
To see more videos from user @bosstuah2, please go to the Tikwm
homepage.