تعرفوا أن انا و اصحابى كنا عاملين فيديو لينا على الساوند ده من ثلاث شهور كنا ٧ مع بعض في كل حاجة دلوقتي اخرنا فى الكلام عاملين ايه الحمد لله حتى مش كلنا انا دلوقتي بعيط لانى بحبش اسيب حد انا بحبه أو اتعلقت بيه انا بحبهم اوى ربنا يوفقهم كلهم فى حياتهم 😢
2025-07-11 04:58:12
54
𝐻𝑎𝑏𝑖𝑏𝑎𐙚 :
نلاقي الصحاب دول فين🥺
2025-07-10 12:22:10
77
hanasaber725 :
مفيش احلى من الصحاب طفوله والله ❤️
2025-07-12 02:26:02
36
N. |. A :
عارفين أنا لسه مخلصه تالته ثانوي النهارده ولحد النهارده معرفتش أعمل صحاب....ولو علي الناس إللي عارفاهم معرفه سطحية بس نفسي بجد يبقي ليا صحاب اعتبرهم اخواتي