هل لو عملت بث مباشر مع الكمبيوتر ع برنامج التيك توك مثلا و عملت نقل الشاشه الفون واشغل اللعبه مع الفون بس اللي بيعمل بث الكمبيوتر هتنفع ولا الصورة هتكون تقيلة في النقل
2025-07-12 17:05:10
0
جاكي :
🙏🏻💐ربي يحفظك على ما تقدمه
2025-07-10 00:27:59
0
EHAB :
ازاي اظهر ربط للويندوز في شريط الإشعارات؟؟
2025-08-01 15:57:16
0
بو رحيم الحرابي :
🥰🥰تحياتي
2025-07-07 03:18:36
0
AhmedAsran :
التطبيقات مش ظهره علي الكمبيوتر فقط الصور والرسائل والمكالمات الي ظهره
2025-07-21 00:26:49
0
Samy samer :
بارك الله فيك
2025-07-05 21:04:30
0
محمد الأمير :
رائع
2025-07-10 20:12:26
0
ﻋــــمۘــــڕ||١٤١٧"ه :
🌹🌹🌹
2025-09-21 13:10:42
0
مؤسسة المنى للتسويق والبرمجة :
🥰
2025-07-15 09:05:52
0
sayed Xp :
🥰🥰🥰
2025-07-09 18:26:15
0
Mohamed OUARDI :
اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين عدد خلقك و رضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
2025-07-05 19:25:57
0
mohamedameirah :
في مشكله فالدخول بيطلب ادخال رموز من ارقام وحروف من الشاشه تكتب على التليفون ... بيكون الرمز عباره عن ارقام عربي وحروف انجليزي كل لما اكتب الارقام العربي تكتب بالانجليزي. بالتالى لم اتمكن من الدخول ... ايه الحل
2025-11-20 13:59:36
0
To see more videos from user @maestro_technology, please go to the Tikwm
homepage.