@mohammedhamdi3529: فراقك صعب والله وعمره في يوم ما كان عادي متتغريش عشان هادي هعمل اي يعني ؟! هخرج وافضل اقول الخلق انك وحشاني ولا اتصل اتحايل تاني وافضل اقولك متسبنيش وانتي تعاندي كان حلفاني بيتصدق لما بقول وغلاوتك عندي شوفتي غلاوتك وصلت فين طب وانا فين ؟! كنت مهمش شيء مركون ديما ع الرف عارف عمري ما هوصل دوري بس في فضلت في نفس الصف واما وصلت وقولت اخيرا شوفت حقيقه دي الي في يوم حسيتها بريئه دي الي هتيجي وتمسك ايدي ونمشي بعيد دي الي سابتني في لحظه وحيد مقدرتش اقول عليكي غير كل كلام بخير بس انا من يوم ما سبتي وانا فعلاً مش بخير .. !🖤 #مولمه_تلك_الاوجاع_اللي_نخفيها💔 #العاشقون_لا_يغيرون_من_يعشقون💚 #فينك #ياغالي #وحشاني_أيامك #خزان #احزان