@amieyaaaa: tak rugi ye pakai mosturize skintific yang baru ni🫶🏻

BudakSekolah
BudakSekolah
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 14 July 2025 11:59:28 GMT
428736
2936
44
73

Music

Download

Comments

new_user_on2022
new_user_on2022 :
after tu xde yang bare face ke?
2025-08-20 06:35:24
4
miss.qiela
miss qiela :
brp lama nk nmpk kesan
2025-07-23 13:00:29
2
palatauu_99
. :
tolong gtau pakai mcm mana u? sebab i dah buat mcm ii still tk okey . jerwat still naik jugak hm . makin banyak pulak . first i pakai serum darah je tatatu makin banyak hm . bole tak ni pakai mcm mana? kesan tak kalau muka minyak ? 🥹
2025-08-05 10:23:59
0
nurullynnn___
يانا 🫀✨ :
sis skin type apa ya ???
2025-07-27 09:48:45
0
marzz289
Marzz :
lepas pakai kena basuh ke?
2025-07-26 08:24:36
0
mierzia4
Mirz4runner :
Dulu selalu pakai ni, mmg muka kurg berminyak tp dulu bwh rm30 je skg dkt rm50, terpaksa la cari yg lain 🥺
2025-08-02 15:04:26
2
nrl.nfsyaa
icha :
cantik pulak lipmate akakk boleh share takk
2025-07-30 09:13:51
0
myysrr._0
𝓈𝓇𝒶𝒶 :
😻
2025-08-15 18:43:32
0
nurinafarisah_
NurinaFarisah! :
🥰🥰
2025-07-27 12:00:36
0
nkgaul222
24434 :
😘
2025-07-25 05:04:43
1
mnabil_
billl :
pastu pakai baju emyu pulak makin cantik 😍
2025-07-14 12:02:30
16
imanshafie6
imnshaf :
Betul ke jadi? Dah feedup ngan jerawat on off
2025-08-05 05:01:12
11
id66667777773
loveme.ns :
😍😍😍😍😍
2025-07-17 04:53:05
1
whostrzzz
idk :
akak pakai moisturiser tu sehari berapa kali?
2025-07-24 06:05:50
1
nkgaul222
24434 :
❤️
2025-07-25 05:04:43
1
shkrhnblh_
tinkerbella🧚 :
clogged pore tk
2025-07-28 14:48:23
1
To see more videos from user @amieyaaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About