@lishamaymac: i dah guna 4 tubes matte sunscreen from skintific! my oily skin works so well with it 💯 love iler 😭💕 glad harga dia tak koyak poket ☝🏻🫶🏻 #sunscreenrecommendation #sunscreen #rating #skintific #fyp

ѕαιℓ♡ямσση 𐙚
ѕαιℓ♡ямσση 𐙚
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 18 July 2025 14:31:50 GMT
470131
9354
87
300

Music

Download

Comments

whatyeaaa999
huhu :
saya pakai skintific ss purple tu pori ii tersumbatt breakout terus last ii bia mcm tu je tak habis😔
2025-08-16 15:20:11
32
makeup2026_
AINAAA ♡ ~ :
kenapa skintific mahal sangat😔
2025-09-14 07:19:50
46
luvlennys
𝓓𝓮𝔂𝓪🌷🍒 :
Smpai belah dua dhtu mmg best arr 😩
2025-07-18 14:43:16
74
alifahernita
Alifa Hernita :
sunscreen skintific ungu yg sekarang gk matte lagi di pakai pun buat perih di mata gk sebagus yg pertama mana uda beli yg size besar lagi😥
2025-08-05 04:08:36
45
biskutmasin90
BiskutMasin :
Betul skintific matte tu on top! Dah 3tube pakai
2025-07-19 09:04:40
13
flower2yuu
ayu ⋆✿ :
skintific purple tu lepas pakai rasa lekit lekit tak ? kita oily skin jugak
2025-07-21 04:07:27
1
sushiierth
ci mehonk :
suncreen skintifik yang pink bikinn berminyak ndaa???
2025-08-20 14:06:35
1
userfaa__
st.ftm :
Skintific on top!! 😍
2025-09-13 10:25:33
1
s.qlbnsa000
.syafa :
sunscreen wardah yang putih tu best ke?
2025-09-20 07:24:09
1
withloveyin
moody.petals :
round lab tu memang best
2025-07-20 11:37:27
5
chyiwaa
suzy :
Real muka tak rasa berminyak pun kat sekolah lurve
2025-09-12 16:38:04
1
hsninx_
nina ✩ :
wahhh
2025-09-07 12:53:04
1
lunabloom968
LunaBloom :
skintipik tu bestt
2025-09-09 03:00:21
1
chicshopper_
sofiaᰔ :
memang best sangat pakai sunscreen purple 😍❤
2025-09-15 02:00:08
1
frmrni17
𝓕 🧚🏻 :
skintific sunscreen ungu love bgt🥰🥰
2025-10-09 08:27:00
7
lafnanaa
lafnana𓋜 :
teringin nak try yang wardah tuu🥺
2025-07-20 05:56:15
2
riip143
A. :
kak skintific bisa dibarengin sama serum vit c nya hanasui gak kaa
2025-08-26 01:46:49
1
cendolsusumanis_
𝒂𝒔𝒚𝒂'𝒔 :
plis suncreen apa yg baguss, aku klo pake suncreen sllu kusam😭🙏
2025-08-20 11:51:01
1
__ainatiqah
⋆˚࿔ 𝓜𝓮𝓴 𝓐𝓲𝓷 𝜗𝜚˚⋆ :
skintific ontop!!!
2025-07-18 14:38:40
1
lurvew_
w :
Originote tone up cream tu dikira sunscreen jugak ke?
2025-09-05 02:47:50
1
snsoulmate
snsoulmate :
nak try la Salah satu nnti
2025-08-21 02:22:26
1
aisyaoreoo
aisya🧚🏻‍♀️-゜ :
kita pun suka skintipikk 😋
2025-07-19 01:34:00
1
byzouleikha
♡ zouleikha ✧ :
Mmg raaaamaaaaiiiii bgi top 1 eh skintific purple tu 👍🏻😍 kena try jgk niii
2025-07-18 15:14:46
1
_wawan98_
WAN :
Acne prone dengan oily skin boleh ke pakai matte tu ? Atau yang aqua light ?
2025-08-17 13:30:52
1
shopati2
shopwithati :
dlm banyak2 sunscreen yg saya dpt free, jujur cakap skintific purple tu mmg paling best 😭
2025-08-17 18:00:15
1
To see more videos from user @lishamaymac, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About