primer sheglam + setting spray sea makeup meletopsss 🥵🥵
2025-12-21 16:04:38
63
nnorshikin :
matte setting atau dewy?
2025-12-10 12:25:04
0
﮼ش :
setting spray ni memang tahan lama, tapi maybe untuk kulit dry macam saya, dia terlalu matte sangattt 🙏🏻 ke ada cara guna dia, anyone boleh tolongggg?
2025-08-24 07:07:27
47
shahiraaznie :
patutlah macam kenal, bride saya rupanya 😍
2026-06-22 03:37:54
1
laffieza :
Srs laaa takya beli mahal mahal pun makeup on point all day🥹🫶🏻
2025-07-19 03:20:46
19
﮼هوسنا :
betul ke beli 2 dpt 3
2025-12-15 11:26:58
0
عائشۃ :
foundation ape sis pakai
2025-11-07 16:16:58
2
ain amanda🇵🇸 :
ntah la aku pkai jdi bercapukkk😂
2026-03-24 10:56:44
0
berywrll67 :
bole tak ajar bile kne pakai setting spray untuk org dry skin??
2025-08-15 11:40:36
4
tachaa ᥫ᭡ :
sis dah try belum dazzle me new bottle pink tu 🙊
2025-08-14 08:55:22
10
aqeela :
banyak mana kena spray ni eh sebenarnyaa i pakai 3 botol dalam sebulan tau 😭😭😭
2025-08-16 03:29:20
6
p💋 :
loose powder pakai tak? if pakai , sis guna brand apa
2025-08-14 03:56:10
3
inaakhai :
apq beza yg ni dgn botol putih tu eh sis?
2025-09-09 16:30:58
3
R🌸 :
I penah pakai p kenduri dr 10 pagi sampai 6 ptg make up on point ye wpun bawah panas. Xtgk brand lain dah. Beli 3 botol trus buat backup 😆 Tp tips dia, base kena betul2 kering baru pakai fd etc. Kalau buat sandwich method pon kena make sure kering before apply powder etc. Then spray last step 🤌🏻✨
2026-01-18 09:33:58
8
yapper :
sameeeee, ni zoom ni yaa, dah pakai 2 botolll, nanti nak restockkk
2026-05-05 03:42:38
3
Nurr Picks :
sis, pakai ni pastu ms lembab2 tu pakai fd atau tunggu kering dulu?
2025-11-11 03:22:54
4
Angah2019 :
Sesuai ke untuk muka kering
2025-12-04 04:21:03
0
Amalina2509 :
Cuci dia mcm mn ye, pakai wet wipes shj mencukupi x?
2025-08-07 05:54:50
1
نینا دینا🇵🇸 :
ya btul sy pkai sblum foundation kn my face look smooth and dari pkul 9 smpai pkul 2:30 my makeup ttp helok
2026-01-15 12:37:05
1
Hafika :
mana okay yang ni ka skintific tu?
2025-08-14 06:18:22
0
Fikah 010722 :
item ni best .. akk dh beli 6 botol dik.. beli yg overrated botol merah tu.. hmmm hampeh.. kejung muka
2025-08-14 23:10:52
4
Khieraness :
you pakai loose powder x?
2025-11-19 12:43:07
0
To see more videos from user @aairisfl4ff, please go to the Tikwm
homepage.