@actualduckamp: Eren Senden Bile Güzel | Attack On Titan AOT #tiktok #fypageシ #fyp

ActualDuck
ActualDuck
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 19 July 2025 10:43:08 GMT
199871
13940
1094
3028

Music

Download

Comments

rickby2iquan
. :
Yilin animesi ola bilir ama tarihin en iyisidir aot
2025-07-19 19:39:05
796
eddffgggfjf
. :
AOT anime sektorununde disinda direkt evrensel olarak cok iyi bir seri, genelde kucuk yasinda ki cocuklar sevmiyor ama puanlamalarina baktigimizda en iyisi oldugunu goruyoruz
2025-07-19 11:57:34
736
ares_mars_
Ares/Mars :
ödüllü frieren almalıydı.
2025-07-20 10:02:31
56
zz3piii
Zeynep :
Aot en iyisi arkadaslar 🙏 duzgun izlememissiniz U CANT SPELL GOAT WITHOUT AOT
2025-07-20 10:41:02
156
erenyyyeager
Babam • Kişilerinizden :
solo leveling abartılıyor bence ne kadar izlemye çalışsamda wetboon unu okumama çalışmama rağmen asla sarmiyor
2025-07-20 11:41:51
106
reawlyss
sh1ro :
daha iyi bı psikoloji birakicak anime cikcagini sanmiyorum
2025-07-20 12:55:14
12
b3sir_
B3şir :
AOT abarti anime diyen zaten cocuk oldugu belli her adam anlayamaz yasayamaz aot anime dunyasini sah eseridir anlayana
2025-07-20 16:24:25
19
4e3i8
𝐳𝐞𝐧𝐢𝐧🎸 :
ama solo leveling mukemmeldi ya
2025-07-20 12:01:46
24
ardaninhapishanesi
♠️ :
aottan daha iyi yapımlar var
2025-07-21 04:06:39
11
yalterss
Yalters :
Solo leveling en iyi anime demiyorum ama aot rezil bi anime
2025-07-20 13:43:23
12
mubas_tr
Mubas_tr :
detaylı ama abartılmış bir anime
2025-07-20 11:55:20
20
sekiroispeak12
TheFirstHunter :
Tarihin en overrated animesi olabilir şu aot
2025-07-20 09:44:07
7
ilove.puppyboysss
⊹˚×˚⊹ :
izlediğim en kötü animeydi solo leveling (izlemedim)
2025-07-20 15:09:47
6
darkofthemoon07
𝓓𝓪𝓻𝓵𝓞𝓯𝓣𝓱𝓮𝓜𝓸𝓸𝓷 :
anime baya guzel ama cok abartiliyor aotu kötüledi diye dinine sovulen de gordum dinim "imanim" aot diyende gordum
2025-07-20 13:27:22
5
efe_ftx21
7theEFE7 :
bir başkaydı eren baba
2025-07-19 19:46:00
18
aot_3332
𝕬𝖙𝖙𝖆𝖈𝖐 𝖔𝖓 𝖙𝖎𝖙𝖆𝖓⚔️ :
AOT gönüllerin en iyi animesiii
2025-08-17 17:16:54
9
violette_ms1
ꩇׁׅ֪݊ ꪱׁׁׁׅׅׅׅ꯱ɑׁׅƙׁׅꪱׁׁׁׅׅׅ :
attack on titan tum animelerden farkli bir sey
2025-07-20 16:34:34
14
orewamokeydluffy
aşoğrusuLuffy :
Stokholm sendromu üzerine kurulmuş bir anime nasıl seviliyor anlamıyorum 💀
2025-07-20 09:34:55
6
hatipemlek
Hatip :
aot abartiliyor ztn konosuba bile aoutu alır
2025-07-20 15:51:16
35
garousolo2
kral :
aot cok bos abartiliyor solo leveling daha iyi aot'dan iyi birusuru yapim var zaten
2025-07-21 15:46:37
9
gordom56
Gordom :
2025 yılında aot izlemek🥀
2025-08-29 18:44:40
6
ruzodadum
Ruzo (sigeongexx's husband) :
tamam solo leveling Rezalet ve haketmedi ama aot da o ödül listesine giremezdi zaten
2025-07-21 07:51:17
46
emineegull_
eminegull :
solo leveling abartilmiyor bence
2025-07-20 11:53:25
5
cekirdek._.kola
Görkem_uzn :
solo leveling çöptür izledim sabırla 2 sezonuda haketmiyor yan karakterlerlerin isimlerini bile hatırlamıyorum o kadar gereksiz sadece mc güçleniyor diye bu yılın en iyi anime ödülü alması saçma
2025-07-20 12:09:42
5
mutait.pyro
takeshi :
aot en overrated anime
2025-07-21 14:00:06
2
To see more videos from user @actualduckamp, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About