@swxnyz_: abe bomba korg 😍😍 | #roy #robocarpoli #edit #fyp #xyzabc

swxn⋆
swxn⋆
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 19 July 2025 11:07:51 GMT
486425
74623
522
9900

Music

Download

Comments

urbaldchick
urbaldchick :
i just know that this man gotta be Chinese for sureeee
2025-07-20 06:43:56
5368
afieazmn
afieaaa🍉 :
aku igt aku sorg je gile suka roy ni time kecik 😭🙏🏻
2025-07-20 07:01:23
3726
dyylyv
🦊 :
yeahhhh HENSEM DO ROY
2025-07-19 19:42:44
1628
sabbysn
ص :
weyhh, dulu selalu ship yg ni dngn warna pink tuu hmm 😭😭💔
2025-07-20 10:59:26
739
d.djh_0
⏤͟͟͞͞D,J,H⇦ :
Suami aku dulu sebelum BoBoiBoy😭
2025-07-20 12:35:41
251
syasyaaq4
tak ingat da :
my gad fineshyt zaman kanak²😔😔 love roy
2025-07-20 13:46:24
217
zs_2026
. :
dulu aku suka siak dia ni😭😭
2025-07-20 10:48:32
62
ilhamdibenci4
Fahmi? :
first love aku yg warna biru tu
2025-07-20 09:10:11
80
itsme_aug
Aug. :
Roy or Poli?🤭💖
2025-07-19 20:34:12
44
sngrylholic
hogee.ᐟ :
dari kecik aku crush kat dia siot aih 😭😭😭😭
2025-07-20 10:45:42
132
strawberriesn4
sha :
suka ship kan die dgn aku 😘
2025-07-20 12:41:37
18
asa.n4z
ΛMメR.ŇΛZ :
suka tengok Roy ni sebab sebelum gerak dia suka tukar peralatan belakang dia 😂
2025-07-21 05:08:45
29
jasmeenn04
✭ :
dulu aku aku suka yang warna hijau tu
2025-07-20 12:50:02
49
rab.abby
qaqai :
jom lah korang, kita kembali kan era robocar poli, kampung boy, super gamers, power rangers dino charge Ddan kartun ii yg pernah kita tgk dkt 611. Aku dah tak sanggup dengar adik ii aku nyanyi lagu si sahur tu lagi. Dengan member ii dia pun aku taknk dgr dahh!! SUKUPP!! adik aku yg kecik dah tercemar otak dia gara" si tung ii sahur tu.
2025-07-20 16:54:26
32
maeiyrrr
maey :
roy greenflag💋
2025-07-21 09:46:52
7
3vacation
us. :
ABANGG ROYY🥰🥰❤️❤️
2025-07-20 15:03:35
34
trisfyz
juju :
WALAUPUN DIA CARTOON TAPI DIA HENSEM AUU 😵💗
2025-07-20 16:47:01
7
samuelders0n
￴￴ ￴ ￴￴ :
wajar ga si ngecrushin mobil 🥺
2025-07-21 03:44:10
11
haybmitch
lyddear :
he's my hear me out when i was a kid
2025-07-20 16:11:04
5
cugarhoney
cugarhoney :
Waahhhhhh rindu nya zaman ni😭
2025-07-20 13:46:43
17
madeby.uz
u.z :
uish ROY BAPAK AH😭🥰
2025-07-20 08:42:27
10
nradrnna__
yn :
the only abang bomba yang i boleh accept
2025-07-20 13:44:30
5
yyuunims
່yz 🎀 :
HE'S SO HANDSOME LIKE OMG ARHHHHHHEHSHSHS 😭😭😭
2025-07-20 14:19:36
14
xrdlyina
𝒜𝓊𝑔𝓊𝓈𝓉 💫 :
He was my biggest “hear me out” when i was a kid 🫰🏻
2025-07-20 15:29:17
9
peha_da_potato
♡𝙿è𝚑𝚊♡ :
ABE BOMBA ABE BOMBA‼️‼️‼️
2025-07-20 09:36:34
7
To see more videos from user @swxnyz_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About