@samah__ahmeed: العيش البلدي في البيت على الحلة – بينفخ في أقل من دقيقة! والطعم؟ رهيب 👌🔥” #العيش_البلدي #عيش_منفوخ #عيش_بيتي #وصفات_اقتصادية #خبز_بيتي #مطبخ_سماح #شيف_سماح
تسلم إيدك عملتو من أسبوع وظبط وهرجع اعملو تاني دلوتي
2026-06-18 18:55:26
1
mm.alkhayarin :
دقيق رقم كم
2026-05-19 14:30:14
1
mmm :
درجه الحراره كم لو سمحتي
2025-07-22 15:26:37
1
totaya :
ينفع فالطاسه
2025-09-22 14:56:44
1
Greenaa Agro :
الردة وش هي في الجزائر
2025-08-22 09:25:28
3
ninaghz418 :
شو معنت الرده من فضلك انا من الجزائر تحياتي اهل مصر🌹
2026-02-08 08:13:06
1
Muhammad Ahmad :
تسلم ايدكى الف مرة و تدوم عمايلك الحلوة
الموضوع مش توفير بالمرة هو بس البركة فى العيش لكنه مكلف اكتر من بره من ناحية المجهود و المستلزمات و الكهربا و الوقت وغيره لو قلنا 8 ارغفة كلفوكى كل ماسبق مقابل لو اشتريت 20 رغيف من برة يكلفو 40 جنيه بس هى البركة و تحقيق هدف جميل و ممتع تسلم ايدكى يارب 🙏🏻
2025-07-23 16:12:00
9
الدنيا وحالها ❣️❣️❣️ :
السلام عليكم ليه الوش من فوق بينشف
2026-04-19 11:58:01
1
Abeer Albrdese :
تسلم ايدك
2026-04-05 13:29:31
1
Noha Sameh :
ممكن اعرف لو عملتو بس بيتقطع بسهولة مفهوش مطه ايه السبب
2025-10-13 19:36:12
3
Poseidon :
أسم الرضه بلاجليزى لو سمحتي
2025-07-22 08:30:23
6
Abu Ezz :
مممكن اسم المكونات ف عمان
2026-04-01 16:25:41
1
ابو أحمد :
ممكن اعملو في الطاسة ع البوتجاز من فوق🥰
2025-11-22 20:19:35
1
dl3 jeddah :
الرده دا ايش اسمه عندنا بالسعوديه ؟ 🤔
2025-10-19 15:59:20
3
home wear :
تحفة تسلم ايدك...منين الخبازه ؟
2025-07-20 21:35:26
1
كوكو شانيل بوب لوبيز حارس 🐗 :
تحفه تسلم ايدك
2025-09-11 21:38:42
1
A.you.A :
هي الرضه إيه بالإنجليزي ☺️
2025-08-13 04:59:48
0
u :
هل موجودة حبة الخبز في الجزاءر؟
2026-03-31 21:19:26
1
Om Medo :
تسلم ايدك
2025-09-01 22:00:34
1
ahmedaligharib213 :
الله اكبر عليكي
ماشاءالله
2025-09-02 15:47:36
1
ثلج :
انا سويت كل الخطوات. بس سويتو بفرن. الطباخ. مايطلع معي منفوخ. شنو السبب. ياريت احد يدليني الطىريقه المضبوطه انا جداااا احب الخبز المصري واتمنى تنجح معي
2025-12-29 11:38:16
4
لبني الشاذلي :
لو مفيش عجان اعمل ايه
2025-07-20 23:23:37
1
asilmohamed501 :
طيب التسويه في فرن البوتاجاز تكون علي الرف الاول في الفرن ولا فين
2026-04-15 20:13:06
1
emwaleed :
هاي لخبز تبعي الفلسطيني
2026-03-30 22:13:32
1
OM Zain :
لو الفرن بتاع البتوجاز عالى ولا واطى من تحت الاول وبعدين فوق ؟
2026-03-23 00:43:08
1
To see more videos from user @samah__ahmeed, please go to the Tikwm
homepage.