@anntrips: החוף של מוש החדש נפתח באכזיב 🏝️ הכניסה חינם חניה חינם יש מלא פינות ישיבה ופעילויות במהלך השבוע חינם קחו בחשבון שעמוס בסופשים 📌בוויז: החוף של מוש אכזיב תיהנו 🫶

אן הורוביץ לביא
אן הורוביץ לביא
Open In TikTok:
Region: IL
Tuesday 22 July 2025 15:48:02 GMT
243447
4539
74
3175

Music

Download

Comments

sheli_sol
sheli :
הרסו את הבננה ביץ וואלה לא כזה כיף לשבת שם
2025-07-24 11:14:04
33
napi1977
חיה לילך כהן :
רק לא מספרים שאין חנייה בשיט, וגם אם אתם עולים לכיוון הפטרולים בצד המערבי מקבלים דוחות חנייה כאילו אין מחר
2025-07-23 06:31:00
31
gal.laufer
Gal laufer :
לא להגיע בשבת
2025-07-23 13:13:42
13
yulchek1
SCORPIONIS 🦂 :
לא הבנתי..זה לא אמור להיות שטחים פתוחים לציבור? 🤔 גם אני רוצה חוף..
2025-07-24 14:37:25
4
peninathequeen0
פנינה :
אבל יקר מאודד
2025-10-14 12:32:20
1
doronbenabu
Doron Ben Abu :
מקום זוועה לא ללכת
2025-07-23 19:58:28
6
galiiiisu
🐱🐾🌝🌊🩵 :
תודה לשם שאני גרה שם ואני באה לשם כל יום לכל היום בלי לחפש חניה 🙏
2025-07-25 19:19:30
1
shaironen0
עו"ד שי רונן :
שירות רע... ממתינים המון זמן למנות לחלקן לא מגיעות, המון טעויות של המלצריות! ראש המשמרת טוען שאין כוח אדם ויש המון הזמנות... ממש התבאסנו ככה לא מנהלים עסק.
2025-08-03 19:34:41
2
dxkxsx
userngoqfdj23l :
הרסו את החוף שירות גרוע ביותר
2025-07-24 15:34:36
4
princessjasmine1111
Jasmine 🪭 :
תלכו ותהנו אבל תקבלו דוח חנייה 500₪ לסיפתח טוב ❤️
2025-07-24 08:52:03
1
dyinq6h8jx29
dyinq6h8jx29 :
כניסה בחינם?
2025-07-23 08:32:11
0
pasharoytberg
Pasha Roytberg :
גועל נפש של שירות…!!!
2025-07-26 08:32:50
1
aviyaamar_3
AVIYA :
לא להתקרבבבב
2025-07-24 11:32:18
1
avibeer
אבי באר :
בהצלחה
2025-08-30 05:57:52
0
eden___35
eden___35 :
המסעדה נוראית ויקרה ברמות
2025-07-24 13:28:54
1
user7800663831835
user7800663831835 :
המסחרה הורסת כול חלקה טובה.😏
2025-07-23 16:38:49
4
sharonshalem1
שרון שלם- יועצת תזונה לנשים :
איזה כיף
2025-07-22 23:33:33
1
amitbenharush1
Amit Ben Harush :
שירות הכי גרוע בעולם שעה חיכיתי שם והמלצר אומר לי ״אתה לא רואה שאני עסוק״ לא להתקרב גם מאה מטר מהחוף
2025-08-31 20:27:42
0
zofnattwito
zofnattwito :
היה כיף ☺️והאוכל טעים והשירות היה מעולה🥳רק ההופעות זה לאורחי המלון !
2025-08-14 05:31:42
0
argamankedar359
argamankedar359 :
למה הורסים כל דבר טוב
2025-08-05 12:08:47
0
ariel_o128
ᴀʀɪᴇʟ :
החוף הכי טוב שיש
2025-08-20 09:54:38
0
mayakam8
mayakam123 :
לא לא לפרסם אותווווו
2025-09-14 07:00:04
0
kristina_kris134
🎀 𝕜𝕣𝕚𝕤𝕤𝕪 🎀 :
שירות חרא . המלצרים מתנהגים מגעיל , ההזמנה שלנו הגיעה אחריי שעה והזמנו רק סלט ולבנה ,חוץ מי זה המקום עצמו יפה ,אבל בכל זאת לא ממליצה .
2025-08-11 08:55:09
0
adhm_fars89
King👑The⛽️Ptrol (אבו סלטאן) :
מה השם של החוף
2025-09-01 17:48:56
0
maayantalmorminimalism
Maayan Tal-Mor :
איפה ומתי י היי וגה והאקרובאלנס?
2025-07-23 13:47:13
0
To see more videos from user @anntrips, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About