ASALAMALIKUM sir dua e noor google pr search karny se different , different aa rhi hn kindly rahnumayi kijye ga
2025-08-01 03:43:35
7
نازمين شيخ🥰 :
دعائے نور کومنٹ میں لکھ دیں جزاك الله خيرا
2025-08-07 15:15:03
8
Dr Sakhawat jutt 7876 :
Hakeem SB ap ki shop kidr hy?
2025-07-30 06:09:18
4
@PathToJanna :
کوئی ریفرینس بھی بتا دیں کہاں سے ثابت ہے کہ چالیس دن پڑھنی ہے رہنمائی فرمائیں
2025-08-08 21:32:52
9
user8550506263067 :
kitne dffa prhne h ?
2025-08-08 05:40:42
3
Raja shahid :
haqeem shaib apka no mil sakta hai
2025-08-01 09:13:23
3
mee :
Plz naaf ka ilaj bata dain
2025-08-08 09:28:27
1
Aisha Bangash :
aslamlkum Mera AK masla hi Meri date ni ati Kafi time guzar giya hi Dr KY pas gi wo kehty AP thek ho JB tablet use karo tuo date ban ni hoti es KY lie wazifa batye Meri date regular ho jae
2025-09-02 19:07:29
2
Dr shaigul :
konsi sorah QURAn Shareef ka reference???
2025-08-08 04:29:01
1
MoMMy Nd KiDs ✨ :
JAZAK ALLAH
2025-08-07 16:57:06
1
itx.rohan.khan :
Jazak ALLAH
2025-07-26 16:40:58
1
SANJAR_ALI :
awrt 40 din kese prhe
2025-08-27 04:15:03
1
bilal :
hakeem Sab diabetes walo KO aksar surtay anzal ka kafi problem hota hay . is Ka koe solution ???
2025-08-07 09:18:38
2
Amna Syed :
inshallah
2025-08-04 13:41:13
1
🇮🇹🇵🇰 :
جزاک اللّہ خیرا کثیرا 🤲
2025-08-01 02:54:58
3
mona :
duae Noor tobohat sihe Kon si parhen
2025-08-02 21:08:51
3
Irha Rajput :
uncle ap Dua likh kr bta den kon c parhni hai
2025-08-08 11:51:48
2
Alone :
AOA sir jiger maday masny ki garmie ky leay sond kali mirch sana makhi noshadar use kr sakty hy kea reply me plz air
2025-08-02 01:38:26
1
4myluckyangels1319 :
aslamoalykum sir qarz k.lya kuch bta dy bht kuch parha kya lakn kuch nae ho pa raha
2025-09-02 17:45:30
0
Shehzad Ali :
plz koi bta dy k zatoon k khinay wala oil knsa hota h
2025-09-04 19:12:17
0
SHSA :
Asalam O Alikum Hakeem Sahib address for your clinic and contact details
2025-09-05 03:03:32
0
Mįnd Bļowįng :
assalamualaikum sir acne or acne spot k liye koi medicine or koi Dua bta den ...
2025-09-07 17:04:51
0
Hasanian Chaddhar :
Asslamualikum g mera beta 4sal ka he bolta ni he doktar he autizam btaya he hum bary pareshan he ko wzifa btaden
2025-09-03 19:03:15
0
homistics :
aoa, hkm sahib mujy kidney pain bht zyada hy r stone hy bht dwaian li hn pr koi khas frk nhi wkti aram ata hy rehnumai frmay dn
2025-08-08 05:49:36
0
To see more videos from user @hakeemashrafofficial, please go to the Tikwm
homepage.