انا جايب مجموع كويس بس مش فرحان وانا شايف زميلى موجوعين رغم ان كنت بذاكر حاسس بيكو واللهى
2025-07-27 11:48:56
3
𝑺𝑝/HanOOn🦌 :
كل شويه ادخل أبص علي النتيجه علي امل تتغبر
2025-07-25 20:06:02
32
سوولم ❤️ :
طيب انا داخل تالته وكل ما اشوف فيديو زي الي بيمسلني معرفش اي بظبط 🥺🙂💔
2025-07-25 19:28:18
2
ahmed ghebbo :
يجماعة ان جايلكو من المستقبل وبقولكو حاجة واحدة
انا دفعة ٢٠٢٢ علمي رياضة وجبت مجموع ٨٢.٤٤ وكنت راسم على هندسة ميكانيكا ونزل تنسيق هندسة لحد ٨٣.٦٦ فطبعا دخلت في حالة لا يعلم بها إلا ربنا
ولكن خطة ربنا كانت احسن بكتير مما اظن
دخلت حاسبات ومعلومات السويس اللي هي محافظتي وبدأت في مجال معين والمجال ده هدرس معاه ميكانيكا بردو
2025-07-27 11:53:57
2
𝑀 🤎 :
الحمد لله صح صعبة وفيني غصه بس والله راضيه بقضاء الله وقدره
2025-08-03 11:14:30
2
.. :
حتى مصر نفسنه ونفس الظلم 😭💔
2025-07-27 19:02:58
4
🎀R:3 :
اكتر سنه واحد كره فيها نفسوا حسبي الله ونعم الوكيل فيهم 💔 موش قدره استحمل كلمت هعيد سنه الي مع كانوا مذاكروش من اول سنه داخلوا بسماعه جابو فوق 90%
2025-07-26 13:43:49
3
S :
ماعندي جرأة ارجع اشوفها....
2025-07-26 21:52:02
2
🧑💼البشممرض✨يو🕸️سف ☞ :
مش لوحدك والله 😭
وداعاً طب اسنان 😔😔
2025-07-26 00:33:22
2
منّال👓 :
عملتها ف ثاني ثانوي واول مشفت النتيجه مع انه عمرييي مجبتت النسبه ديي بس قالت الحمد الله مع انيييي مكسورههه جدااااا بسسس من هديكا ربنا كان بيعوضي 🩷 احوقله بنيه نجاحي ثالثه ثانوي 85
2025-07-27 00:07:14
3
Sahar ahmed :
حرفيااا 😅
2025-08-05 00:30:45
1
Mano🦋usha 😌 :
كل شويه ادخل ابص علي نتيجتي اتقهر واتعب واقول الحمدلله ده قضاء ربنا بكل كسرة انا مكنتش عاوزه حاجه غير اني افرح بمجهودي بس 💔
2025-07-25 15:58:51
4
جوجو🎀 :
ربنا يعوضك خير يحبيبتي 💗
2025-08-03 16:29:34
1
أروى :
واقول لا لا مستحيل ده مجهودي 😅
2025-07-25 06:32:31
4
DR.SALMA🩺💊👩🏻⚕️ :
لحد النهارده 💔
2025-08-04 00:51:16
1
3bdallah 🐺 :
احمدي ربنا متعرفيش هو كاتبلك اي ان شاءلله بكره تنجحي ف كليتك وتعرفي ربنا بعدك عن الحجات التانيه لي 🥰
2025-07-30 23:19:55
0
. :
جرب تعيد سنتين حتى تجيب معدل عالي بالاخير ما تجيب
2025-07-30 08:00:00
1
مهدي :
العوض هيبقا افضل ان شاء الله خير
2025-07-25 01:13:09
3
L :
الخير في ما أختاره الله الحمدلله دائما وأبدا
2025-08-03 01:50:31
1
ٌٕ َ ّ 'Mohamed' :
😂😂😂 عادي عادي احنا اتظلمنا كتير هي جت على المره دي (حسبي الله ونعم الوكيل) تعب سنه كامله راح على الفاضي😔
2025-07-31 22:48:55
1
مـحمـد/1427هـ :
انا بخش ابص عشان متتغيرش بنشوف العجب والله 😂😂
2025-07-25 21:27:09
2
𝓢𝓪𝓵𝓪𝓶𝓸𝓷😋 :
حقيقي حسبي الله ونعم الوكيل🖤
2025-07-25 21:10:59
3
To see more videos from user @hana_05.0, please go to the Tikwm
homepage.