من فعلا شش ۶ ماه میشه Fiktonsbescheinigung دارم هنوز هیچ خبری نیست 😂
2025-08-10 21:58:00
0
Tiktoknotifs4 :
تشکر از معلومات تان
2025-08-28 20:18:03
1
AliHaidari :
سلام ودرود فراوان خدمت خواهر عزيزم جانم فدایت خواهر عزیز افتخار تمام زنان شجاع افغانستان هستی
2025-08-09 18:33:17
2
Masuma Khodadadi :
🥰🥰🥰 تشکر
2025-07-26 09:19:04
2
💕za.hr.a.313💕 :
ما که قبولی سه ساله داشته باشیم دوباره باید درخواست بدهیم یا نه ؟ و یا چند ماه قبل
2025-07-25 20:06:33
3
Parwezzz.567 :
سلام ببخشی مریض دائمی درس نخوانده وکار نکرده باشد ویزا دائمی حق دارد
2025-07-28 20:41:01
1
🇦🇫 :
با فیکسیون میشه کار کرد؟ کسی تجربه داره؟
2025-07-25 16:24:06
2
Abbas :
من خودم رفتم ایران برگشتم با همین برگه مهم پاسورت است که شش ماه وقت داشته باشه چی میگی شما 🤣🤣🤣
2025-09-05 08:00:38
0
weiser Mann :
مه ابشلونگ فربوتن دارم بار دوم هست که تمدید میکنم بار سوم چیکا. کنم. سه ساله بگیرم یا سیاسی.
2025-07-25 22:08:51
1
𝓣𝓪𝓻𝓪𝓴𝓱𝓲𝓵 :
من اوسبلدونګ هم کردیم شش سال فول سایت کار هم کردیم فقط کار من بخاطری نعلتی ای Einbürgerungstest ای چهار ماه میشه به طبیق افتیده دوه ماه میشه هنوز نتبجه تیست بوګرونګ نامده
2025-08-03 09:21:31
0
گواهینامه آلمانی به فارسی :
بدون پاسپورت تنها با Funktionbescheinigung میشود به کشور های اروپایی سفر کرد
2025-09-12 12:34:54
1
Noor250360 :
یک جهان تشکر از معلومات شما ❤️
2025-07-26 08:57:12
1
Alex Yaghobi :
اگه داخل اورپا باهش بریم مشکلی نیست
2025-07-28 01:16:12
1
younesss :
سلام خوبید میشه بگید با آیدی کارت سه ساله میشه در اروپا صفر کنیم بدون پاسپورت
2025-08-15 11:01:54
1
Frau Roth :
😛😛😛😛
2025-08-23 10:55:43
1
~Safi~ :
مه باهاش ايران سفر كدم هيچ مشكلي نبود
2025-07-27 21:35:01
0
Frau Roth :
😅😅😅😅😅😅
2025-08-23 10:56:13
1
samirsamiri83 :
با FiktionsBescheinigung میشه افغانستان هم رفت
2025-07-25 21:11:16
0
Parwezzz.567 :
موفق وسرفراز باشی شهزاده خانم
2025-07-28 20:41:16
1
niazmohammadpopal :
بسیار زیاد تشکر شر میلا جان ، زنده باشید همیشه معلومات بارزش ارائه میکنید
2025-08-01 20:10:55
1
Naser :
من کار نیمه وقت میکنم ولی هیچ از جابسنتر کمک نمیگریم پاسپورت خاکستری سه ساله دارم ۵ ماه وقتش مانده تمدید میشه یا نه
2025-07-26 08:01:21
1
Naseri (: :
والاه مه باهاش ایران رفتم امسال رفتم تورکیه
2025-07-25 20:48:14
0
user6303176891394 :
سلام قبولی ۲۵.ABCبند ۲نیاز به درخواست دوباره پناهندگی دارد یا نه ؟ممنون میشم جواب بدین
2025-07-25 16:56:33
1
𝒜𝓇𝓉𝑒𝓂𝒾𝓈 ♡ :
نه ما سفر قراربود ایران بریم و چندماهی قبل سفر برای Niederlassung Erlaubnis قرار داد بسته بودیم و اوناگفتن شیش ماه تایک سال طول میکشه تا جوابش بیاد حدودا ۸،۹ ماه طول کشید تاقبولی Niederlassung ،. برای سفر یه بار ۴،۵ماهه داد و دوباره درخواست کردیم که سفرمیریم به مشکل نخوره و دوباره fiktions حدودا ۹ ماهه داد ، رفتیم و اومدیم بعد چند ماه تازه نیدالسونگ اومد 😁
2025-07-25 21:54:32
1
To see more videos from user @lahzahaienab, please go to the Tikwm
homepage.