@illaali85: #fyppp#meriah#💋

mamaiera
mamaiera
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 26 July 2025 17:15:20 GMT
149504
4189
317
2153

Music

Download

Comments

aqilahusna87
aqilahusna87 :
Khamis mlm pergi dh Parking dlm dkt atas byk jer kosong atas skli dkt tmpt mkn tu lg byk kosong..knpa ye nk jgk Parking tepi jln tu punca sbb jln jem..jgn la mls sgt smua nk mudah..
2025-07-28 05:43:01
353
rahsia.dibongkar
Rahsia Dibongkar :
maaf ckp ya.ramai dtg jalan² saja.harga mengarut.
2025-07-28 08:20:09
128
mimiteddyy
Mimiteddyy :
Dh mula parking diluar.
2025-07-28 08:59:45
110
larkspvrrrs
larkz's :
😌parking jela kat dlm serabut tau yg park tepi2 ni menyusahkan
2025-07-28 09:51:55
64
mimintalks
Yasmin Aris :
Takde ke yg jaga kat luar tu supaya orang tak parking luar tepi jalan. Sakit hati betul buat jem. Dah la setapak ni mmg dah jem, tambah lagi jem🥹 stress sis. Parking dlm tu free je, lagi senang nak shopping nanti dekat je kalau park kat dalam. Ni nak jugak park kat luar tepi jalan. Serius tak fahamm.
2025-07-28 14:57:27
36
ilyassyah94
✨SyahMohd😈😈 :
srupa jewla mcm kt tmpt lama...pking tepi jalan buat jem ...semak btol
2025-07-28 07:09:02
32
wife_ahja
Wife Ahja :
tetap yg dulu2 jgk best, zaman 2008 keatas sebelum 2 kali pindah
2025-07-27 09:35:05
20
benzizi_thechartist
BenZizi :
yg parking tepi jalan tu memang musibat.
2025-07-30 00:19:46
28
empeyo
empeyo :
ada krusi roda tak untuk warga emas dn oku
2025-07-28 08:01:07
1
_h.a.n.official_
a.a.n.9.3 :
kureng
2025-07-28 13:46:06
1
ecahxx__
ecahxx__ :
Lembab kedai semua nak buka dah tahu satu tarikh buka lembab cam siput
2025-07-28 13:47:22
2
chooabudsgw
Tarabas :
Yg jual byk peniaga kelantan, patut la mahal,
2025-07-28 11:07:18
6
mynameiszya_
🎀_ZYA_🎀 :
seronok uptown yang dulu . bawah payung2
2025-07-30 03:40:18
1
rara.used.car
Bebeyraa :
Ni msti case parking dlm dh full dgr hrtu ada 600 park je skli dgn parking2 pniaga dlm tu contoh kalau pniaga2 dh park kereta msti lah full hmm pstu cust byk parking tepi2 mcm tu mcm sme je tmpt dlu sesak akan dtg cya la
2025-07-28 11:16:06
1
3ikinh3nry
3ikinh3nry :
maaf nk tnye port pisang cheese da bukak ke blom ye
2025-07-30 12:04:29
0
baby_g777
𝓓𝓮𝓫𝓫𝓲𝓮 :
sampai pkul brp ttup?
2025-07-28 03:00:00
1
bell8888880
MissLion🦁 :
Sepatut bangunan ni xyah brbumbung bia buat tmpt terbukaa baru la best
2025-07-28 09:18:17
1
siangboon
boon :
mental koyak parking tepi jalan wlpn dah sedia ada parking besar tapi masih susahkan orang ramai demi kepentingan sendiri
2025-08-07 14:47:45
1
ghosynad
Ayambergigi :
Kedai still bnyk ksong lagi tu
2025-07-29 01:05:50
0
nr.im4nnn_
Mrs. Nurul Iman :
kadang aku x faham,parking free parking pun banyak tapi nk jugak parking bahu bahu jalan tu
2025-07-28 23:26:50
4
incikeborgghazali
Incik Mohd Eborg Ghazali :
Datang jalan jalan ambik gambar.. then cari kat tik tok.. buka shopee banding harga.. balik saje..
2025-07-28 14:29:43
3
the.risshop
The.RissMotosport :
isnin tutup jugak ke mcm yg tmpat lma punya?
2025-07-30 05:23:44
0
kejoradwana
KejoraDwana :
kedai makan atas dah bukak ke
2025-07-28 08:27:28
1
izrynaaa_
izrynaaa_ :
elok2 ada parking sampai atas, nak jugak parking tepi jalan
2025-07-28 11:00:41
2
To see more videos from user @illaali85, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About