Khamis mlm pergi dh Parking dlm dkt atas byk jer kosong atas skli dkt tmpt mkn tu lg byk kosong..knpa ye nk jgk Parking tepi jln tu punca sbb jln jem..jgn la mls sgt smua nk mudah..
2025-07-28 05:43:01
353
Rahsia Dibongkar :
maaf ckp ya.ramai dtg jalan² saja.harga mengarut.
2025-07-28 08:20:09
128
Mimiteddyy :
Dh mula parking diluar.
2025-07-28 08:59:45
110
larkz's :
😌parking jela kat dlm serabut tau yg park tepi2 ni menyusahkan
2025-07-28 09:51:55
64
Yasmin Aris :
Takde ke yg jaga kat luar tu supaya orang tak parking luar tepi jalan. Sakit hati betul buat jem. Dah la setapak ni mmg dah jem, tambah lagi jem🥹 stress sis. Parking dlm tu free je, lagi senang nak shopping nanti dekat je kalau park kat dalam. Ni nak jugak park kat luar tepi jalan. Serius tak fahamm.
2025-07-28 14:57:27
36
✨SyahMohd😈😈 :
srupa jewla mcm kt tmpt lama...pking tepi jalan buat jem ...semak btol
2025-07-28 07:09:02
32
Wife Ahja :
tetap yg dulu2 jgk best, zaman 2008 keatas sebelum 2 kali pindah
2025-07-27 09:35:05
20
BenZizi :
yg parking tepi jalan tu memang musibat.
2025-07-30 00:19:46
28
empeyo :
ada krusi roda tak untuk warga emas dn oku
2025-07-28 08:01:07
1
a.a.n.9.3 :
kureng
2025-07-28 13:46:06
1
ecahxx__ :
Lembab kedai semua nak buka dah tahu satu tarikh buka lembab cam siput
2025-07-28 13:47:22
2
Tarabas :
Yg jual byk peniaga kelantan, patut la mahal,
2025-07-28 11:07:18
6
🎀_ZYA_🎀 :
seronok uptown yang dulu . bawah payung2
2025-07-30 03:40:18
1
Bebeyraa :
Ni msti case parking dlm dh full dgr hrtu ada 600 park je skli dgn parking2 pniaga dlm tu contoh kalau pniaga2 dh park kereta msti lah full hmm pstu cust byk parking tepi2 mcm tu mcm sme je tmpt dlu sesak akan dtg cya la
2025-07-28 11:16:06
1
3ikinh3nry :
maaf nk tnye port pisang cheese da bukak ke blom ye
2025-07-30 12:04:29
0
𝓓𝓮𝓫𝓫𝓲𝓮 :
sampai pkul brp ttup?
2025-07-28 03:00:00
1
MissLion🦁 :
Sepatut bangunan ni xyah brbumbung bia buat tmpt terbukaa baru la best
2025-07-28 09:18:17
1
boon :
mental koyak parking tepi jalan wlpn dah sedia ada parking besar tapi masih susahkan orang ramai demi kepentingan sendiri
2025-08-07 14:47:45
1
Ayambergigi :
Kedai still bnyk ksong lagi tu
2025-07-29 01:05:50
0
Mrs. Nurul Iman :
kadang aku x faham,parking free parking pun banyak tapi nk jugak parking bahu bahu jalan tu
2025-07-28 23:26:50
4
Incik Mohd Eborg Ghazali :
Datang jalan jalan ambik gambar.. then cari kat tik tok.. buka shopee banding harga.. balik saje..
2025-07-28 14:29:43
3
The.RissMotosport :
isnin tutup jugak ke mcm yg tmpat lma punya?
2025-07-30 05:23:44
0
KejoraDwana :
kedai makan atas dah bukak ke
2025-07-28 08:27:28
1
izrynaaa_ :
elok2 ada parking sampai atas, nak jugak parking tepi jalan
2025-07-28 11:00:41
2
To see more videos from user @illaali85, please go to the Tikwm
homepage.