paling syok time jem ikut abang grab🤣 semua shortcut dia tau
2025-07-27 21:01:50
1962
Fffffreeeee :
Lama2 jadi mcm indo.. bang ni ada darah indonesia ke guna motor ikut lorong pejalan kaki?
2025-07-28 07:39:35
348
穆罕默德·哈齐克 :
jgn biasakan ikut konoha bang🙂kite negara ad undang2 lagi
2025-07-28 01:45:18
331
Han :
Kalau boleh masuk mall terus bro 🤣
2025-07-27 19:35:24
504
ad :
membahayakan orang lain bro
2025-07-28 08:50:12
128
Elaina :
Nak selit pun agak2 lah sampai tempat pejalan kaki pun jalan.. buatnya ada budak2 kecik dah terlanggar baru nak terhegeh2.. beringat sebelum terkena..
2025-07-28 21:46:56
46
ellyyysssa :
Tahu ade oder bang tapi mengucap dulu bang 🙂😭😭😭😭
2025-07-27 20:44:34
10
Aiydeenᯓ⏤͟͟͞͞✈︎💫 :
Okey bukti dah ada tinggal report je 😂
2025-07-28 07:08:06
23
🍵 :
Tempat pejalan kaki kan tu?
2025-07-28 01:52:11
51
mdyaans :
xsemua org tau betapa lenguhnya bwk selit tim jem 😌 lagi ii hat pakai clutch fuh berpeluh tangan 🗿🗿
2025-07-28 08:45:28
7
Arman Malique ✦ :
dia buat mcm konoha pulak 😤
2025-07-28 09:25:07
35
Drint :
Laluan pejalan kaki bukan untuk mudahkan urusan rider, orang pulak yang nak kena elak kau bila lalu situ tak rasa menyusahkan orang ke?
2025-07-28 11:00:52
9
MamatVTwo :
Klau mcm ni nk kira mcm mna? 😅 Smpai ke atas2 pejalan kaki pun rodok msuk ikut dan jaa..
2025-07-28 07:16:43
6
na :
k mne tu
2025-07-27 15:34:47
5
Su :
grab semua die tau
2025-10-26 17:55:25
1
Noi ! :
oder lala okee ke bang ? mlm saya buat kureng la
2025-07-27 20:58:29
5
"マオール"🕸️ :
dia buat jalan tu bapak dia punya
2025-09-28 11:36:44
2
lahiii~ :
perangai konoha dah start masuk malaysia
2025-07-28 09:55:10
6
shukshop1994 :
bapak 8060 nya
2025-07-28 08:39:36
4
stobelimaca :
Jangan biasa kan sampai masuk atas jalan pejalan kaki, kadang kita rasa nak buat sekali je tapi benda tu yang akan buat kita rasa nak buat lagi. No hate, nak langgar lampu merah pun tengok keta dari arah lain dulu