@yyyiey.___: Day nyelit ikut abg grab 🙂‍↔️

yiee
yiee
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 27 July 2025 15:27:23 GMT
327516
24927
160
1162

Music

Download

Comments

entepastisayaorangnya
￴ ￴ ￴￴￴￴ ￴￴ ￴￴￴￴ ￴￴￴￴￴ ￴￴ ￴ ￴ :
paling syok time jem ikut abang grab🤣 semua shortcut dia tau
2025-07-27 21:01:50
1962
farulridzuan
Fffffreeeee :
Lama2 jadi mcm indo.. bang ni ada darah indonesia ke guna motor ikut lorong pejalan kaki?
2025-07-28 07:39:35
348
haziq_accnotfound
穆罕默德·哈齐克 :
jgn biasakan ikut konoha bang🙂kite negara ad undang2 lagi
2025-07-28 01:45:18
331
han_entahla
Han :
Kalau boleh masuk mall terus bro 🤣
2025-07-27 19:35:24
504
fuadshah_
ad :
membahayakan orang lain bro
2025-07-28 08:50:12
128
elainarayyan
Elaina :
Nak selit pun agak2 lah sampai tempat pejalan kaki pun jalan.. buatnya ada budak2 kecik dah terlanggar baru nak terhegeh2.. beringat sebelum terkena..
2025-07-28 21:46:56
46
ellyyysssa
ellyyysssa :
Tahu ade oder bang tapi mengucap dulu bang 🙂😭😭😭😭
2025-07-27 20:44:34
10
aiydeen_0
Aiydeenᯓ⏤͟͟͞͞✈︎💫 :
Okey bukti dah ada tinggal report je 😂
2025-07-28 07:08:06
23
scthlatte
🍵 :
Tempat pejalan kaki kan tu?
2025-07-28 01:52:11
51
mdyaans
mdyaans :
xsemua org tau betapa lenguhnya bwk selit tim jem 😌 lagi ii hat pakai clutch fuh berpeluh tangan 🗿🗿
2025-07-28 08:45:28
7
arman.malique
Arman Malique ✦ :
dia buat mcm konoha pulak 😤
2025-07-28 09:25:07
35
doddwans
Drint :
Laluan pejalan kaki bukan untuk mudahkan urusan rider, orang pulak yang nak kena elak kau bila lalu situ tak rasa menyusahkan orang ke?
2025-07-28 11:00:52
9
mamatvtwo
MamatVTwo :
Klau mcm ni nk kira mcm mna? 😅 Smpai ke atas2 pejalan kaki pun rodok msuk ikut dan jaa..
2025-07-28 07:16:43
6
ina_ika98
na :
k mne tu
2025-07-27 15:34:47
5
sueusernamenotfound
Su :
grab semua die tau
2025-10-26 17:55:25
1
jendolzzz
Noi ! :
oder lala okee ke bang ? mlm saya buat kureng la
2025-07-27 20:58:29
5
maorr07
"マオール"🕸️ :
dia buat jalan tu bapak dia punya
2025-09-28 11:36:44
2
lslahihi
lahiii~ :
perangai konoha dah start masuk malaysia
2025-07-28 09:55:10
6
mohdshukor19
shukshop1994 :
bapak 8060 nya
2025-07-28 08:39:36
4
setobelimatchacatu
stobelimaca :
Jangan biasa kan sampai masuk atas jalan pejalan kaki, kadang kita rasa nak buat sekali je tapi benda tu yang akan buat kita rasa nak buat lagi. No hate, nak langgar lampu merah pun tengok keta dari arah lain dulu
2025-07-28 09:46:57
4
rosesess_07
⠀᠌ :
ingtkn abg dlu kt smpaii,rupe abg grab gk y kt dpn😂
2025-07-30 14:56:15
2
chris_here_
ChrisHere🙇🏻 :
Abang ecem rakam ape hp ape🗿
2025-08-20 15:25:39
3
bedrotmaxing
᲼᲼ :
aku rse kene jugak feel rider mcm mane.. ko tengok jem tu. cust ada order xkan nk teperok kt situ 2 jam🤣 kesian kt diorng. yg penting hati2 tu je
2025-07-30 06:24:37
1
gibbydann
gibbydann :
Alang alang masuk mall bang
2025-07-30 15:41:10
2
damacai1312
👁️ :
Cb semua apps dekat kl laju ek jb ni haprak nak capai sekeping pun payah
2025-07-30 13:01:18
2
To see more videos from user @yyyiey.___, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About